Nat stopcontact/ wasmachine

18-05-2012 22:34 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging mijn cv bijvullen en daarbij was ik zo dom om het nabijgelegen stopcontact niet af te dekken (nog dommer: ik had de stroom er niet af gehaald). Vulslang lekte/spoot water en er is dus water in het stopcontact gekomen. Dat merkte ik toen de buurman -die ik uiteindelijk maar om hulp vroeg - de wasmachineslang weer aansloot op de kraan en die kreeg een enorme schok. Gelukkig is dat goed afgelopen, maar nu durf ik echt no way meer de wasmachine aan te sluiten. Misschien is er zelfs wel via een andere route water in de machine gekomen ook..

Hoe kom ik er in hemelsnaam achter of het stopcontact of de wasmachine-electra nog nat is zonder dat ik een opkalefater krijg?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb wel meer groepen in huis hoor ;-) . Heb nog steeds niks durven aansluiten op het stopcontact. Ben echt een schijterd! Maar morgen ga ik echt de boel eerst eens openmaken.

@kevin: fohnen is wel een goed idee. En ik ga inderdaad eens goed checken hoe het zit met die stopcontacten. Vind het een eng idee als ze helemaal niet geaard blijken te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven