Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
HIEP HIEP HOERA TROPISCHE TEMPERATUREN.

WAS HET MAAR 365 DAGEN ZO.
Alle reacties Link kopieren
In het Midden-Oosten zou je wel aan je trekken komen, Cynthiao.

Een andere (ex)forummer zei: "Alles onder de 25 graden is winter!"
World of Warcraft: Legion
Af en toe wordt de zon gehinderd door de bewolking.
grrrrrrrrrr ik wil ook regen

ziet er niet naar uit dat dat snel gaat komen....... (regio Arnhem)

ben bang dat we over worden geslagen........
quote:cynthiao schreef op 28 juni 2011 @ 09:46:

HIEP HIEP HOERA TROPISCHE TEMPERATUREN.

WAS HET MAAR 365 DAGEN ZO.

Maarja, jij hebt ze dan ook niet helemaal op een rijtje!!

Waarom is deze mevrouw eigenlijk nog niet geband?
Net thuis van werk, klamme kleren, kletsnatte rug. Gadver.

Meteen in een luchtig jurkje gesprongen. Op werk doet de airco het niet zo goed dus om te stikken. Verschrikkelijk. Zal hopen dat het snel weer rond de 20 graden word. Dat vind ik prima te doen.
Ondanks de bewolking schijnt de zon volop en is het ook knap heet!
-
Dat is zeker.

Maar het is minder bewolkt dan vanochtend. De bewolking is grotendeels opgelost. Het is nog behoorlijk heet. De komende nacht blijft het vrij warm, vind ik, ongeveer 24 graden. De volgende ochtend koelt het nog verder af.
De bewolking is behoorlijk toegenomen. Maar het blijft nog steeds warm, 32 graden, en het regent nog steeds niet.
Bewolking neemt verder toe, maar het blijft warm.

21:32 uur. Het lijkt wel of de warmte onder het wolkendek gevangen zit: 31 graden. Geen regen overigens.

22:15 uur. Ik denk dat ik althans weinig van het onweer zullen zien. 28 graden nu. Voor het oosten des lands, waar ik woon, komt het onweer de komende nacht. Voor de tijd is het extreem warm: 28 graden terwijl het al bijna donker is.

22:19 uur. Het waait nu flink. De waarschuwing voor onweer is 22:00 uur in Twente ingegaan, en duurt tot morgen 8:00 uur.
Bah... hier is het ook og vies warm (030). Het regent en het dondert soms, maar ik doe geen oog dicht door de warmte
Hier (010) net hevige regen en donder maar nog steeds te warm om te slapen.
ik heb ook mn zin gehad met de regen. het is hier (026)

flink tekeer gegaan. was toen het keihard regende helaas

net buiten maar zag daar ook de humor wel weer van in.....
De hete dagen zijn weer terug, dus ik ben weer eens diep in de forumkelder gedoken en gekeken waar dit topic ook al weer was.

Gisteren liep de temperatuur langzaam op van 17 naar 28 graden. Om 22:00 uur pas koelde het wat af. Het was nog altijd een graad of 25.

Vandaag wordt het weer bijzonder heet, 29-31 graden in Twente. Vanmiddag echter wordt het bar en boos met het weer: regen, hagel, windstoten, en meer van dat soort ongein.

Maar nu, om 8:30 is het strak blauwe lucht en zonnig. Niets wijst erop dat het weer kan omslaan. We zullen zien! Ik hou jullie op de hoogte wat het weer in Twente betreft!
Ach ja, voor die 5 dagen in het jaar dat het hier heet is moet uiteraard een klaagtopic bestaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar speciaal voor de zonaanbidders en de kouhaters heb ik ook een klaagtopic gemaakt. Iets van "Brrr, wat koud!". Voor elk wat wils dus.
Liever zweten dan rillend van de kou bij de kachel...
Hier vlakbij amsterdam is het nog prachtig weer hoor, mooi zonnetje, geen wolk aan de lucht. Zal wel weer heet zijn buiten.

Ga weer lekker zweten op werk, zonder airco, met teveel kleren aan, joepie.
roodpaars schreef op 23 mei 2012 @ 08:45:

Liever zweten dan rillend van de kou bij de kachel...
Dan lijkt het me verstandig een kachelmonteur te bellen ;-)
Ben ik even blij dat we hier 10 maanden per jaar tropische temperaturen hebben....één van de redenen waarom ik zo blij ben uit Nederland weg te zijn! :-d
Hier is het ook nog mooi weer, geen wolkje aan de lucht.
Maar voor alle warmte-haters: het is alleen nog maar vandaag zo heet. De komende dagen voorspellen ze een graadje of 22.
hans66 schreef op 23 mei 2012 @ 08:42:

Maar speciaal voor de zonaanbidders en de kouhaters heb ik ook een klaagtopic gemaakt. Iets van "Brrr, wat koud!". Voor elk wat wils dus.
Tja, het is vaker kloteweer dan lekker zomers. Lijkt me dan de kouhaters meer reden hebben om te klagen. We hebben net 8 maanden herfst winter herfst erop zitten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Was Shi er maar om lekker te klagen over het warme weer. Krijg amper adem met die benauwdheid. Durf het bijna niet te zeggen maar ik snak naar koelte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven