doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
denk het niet nee.

Ik zoek monogamiteit in een relatie; sex met elkaar en met niemand anders.

Wil de ander ook met anderen, dan zijn hij en ik het niet voor elkaar in de relatie.

(ps stewardess en ik hebben steeds een 1,2 tje met elkaar hoor, beetje vervelend naar mekaar doen, vandaar dat ze er zo tussenkomt).

brengt de zomer voor jou nieuwe kansen?
de zomer brengt wel meer prikkelingen door kleding en humeur van mensen om me heen, ik kan niet direct zeggen of zich dat vertaalt in nieuwe kansen (of dat ik daar behoefte aan heb)

Waarom wil je exclusiviteit / monogamie in je relatie, aangenomen dat je geniet van seks ? (of wil je geen relatie?)
[
heb relatie, geniet van sex en vindt het in een liefdesrelatie iets wat exclusief tussen jou en de ander hoort te blijven.

kleedt je je wel eens anders omdat je vrouw dat graag zo ziet?
Volgens mij had stewardess wel een punt dat jaloezie voortkomt uit onzekerheid. Bovendien denk ik dat exclusiviteit van sex binnen je relatie een maatschappelijke norm is, waar ik niet zeker van ben of ik er aan wil voldoen.

Misschien als de onzekerheid weg is dat ik daar anders tegenover sta...

Ik weet niet een persoon met wie ik graag zou willen vreemdgaan, al kan ik me er wel een voorstelling van maken

Ja ik pas met regelmaat mijn kleding aan omdat mijn vrouw dat graag zo ziet. Ik denk er ook bij voorbaat bij na, omdat ik weet dat ze me graag in pak ziet

Trek jij speciaal ondergoed aan om je kerel te plezieren of om je zelf vrouwelijker te voelen?
voor mij is het geen maatschappelijke norm. Voor mij is het een gevoel.

wat die jaloezie betreft: kun je ook stellen dat dit juist een teken van liefde is voor de ander.

Let wel: ben niet blij met mijn jaloerse trekken hoor.

Ja ik pas mijn ondergoed wel aan, aan mijn stemming of om mijn vent extra te plezieren
quote:Lavuera schreef op 28 maart 2008 @ 11:46:

Omdat ik qua jaloezie het niet zou kunnen hebben qua partner, en omdat ik zelf een keer de scheve schaats heb bereden ben ik nu even overtuigd dat je dat alleen doet als je relatie niet goed zit.

ik ben dezelfde mening toegedaan. Met daarbij de kanttekening dat hier onder vreemdgaan bedoelt wordt sex met een ander terwijl je partner het niet weet

Met wie zou je graag willen vreemdgaan/sex hebben? (ondanks relatie etc..)
Ik heb alleen maar mooie lingerie! En doe dat voor zowel mezelf als voor de ander.

leukste standje?
hij zittend op bank, Ik staand op de bank over hem heen en van daar uit meer.......

leuke lingerie ook voor grote maten?
ik, op mijn rug, leuke dame die me berijd, eentje die op m'n mond zit en dan nog twee op iedere hand..

Aantrekkelijk? Multitaskende mannen?
ja ook voor grote maten (maar dan moet je wel de geldbuidel meenemen). lingerie moet wel passen bij je maat anders is het eerder een turn-off dan turn-on.

meest bevredigende standje?
quote:gizzy schreef op 28 maart 2008 @ 12:10:

ja ook voor grote maten (maar dan moet je wel de geldbuidel meenemen huh ?? ). lingerie moet wel passen bij je maat anders is het eerder een turn-off dan turn-on.

meest bevredigende standje?
grote maten lingerie is meestal duurder....
oh zo.... haha dacht dat je met een dame met een grote maat alleen wat wilde tegen betaling !

wel es naar de hoeren geweest?
ja, maar alleen om een vriend op zijn vrijgezellen party af te leveren en de dame instructies te geven

wat is erger naar de hoeren of een keer vreemd gaan?
quote:Lavuera schreef op 28 maart 2008 @ 12:15:

***waarom heb je gewist?
erger , erger....het is sex met een ander dus wat mij betreft niet passend in een vaste relatie

wat is voor jou een aantrekkelijk iemand?
iemand die vrouwelijkheid en positiviteit uitstraalt en waar ik een klik mee heb/krijg

als je relatie nu zou eindigen, zou je je dan als vrijgezel volledig uitleven, of zou je vooral op zoek gaan naar een nieuwe relatie?
Ha, die is voor mij!! Belacheloos en schandelijk uitleven, maar wel ook zoeken naar nieuwe relatie natuurlijk

Je man neemt een leuk vriendinnetje voor je mee. levert haar af in de slaapkamer en trekt zich dan discreet terug om voetbal te kijken. Na een uurtje komt hij met een ijskoude fles prosecco vragen of het leuk is.

Schattig van je man of sla je hem al een oog dicht bij de fantasie alleen al?
Heel erg schattig van mijn man. Alleen mijn man houdt niet van voetbal, dus of hij doet mee, of hij drinkt die fles Prosecco leeg.

Hoeveel svtjes heb je op dit moment?
Ik heb geen flauw idee, dus nu maar een domme vraag tussendoor:

wat is een sv'tje? (ik heb inmiddels uitgedokterd wat een ons is... )
seks-vriendje??
seksvriendje of seksvriendinnetje.

Hoeveel, geen idee eigenlijk, hoeveel dames zitten er hier op het forum?

Weet jij hoeveel partners Casanova had gedurende zijn leven?
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven