doorgeefvraag
vrijdag 28 maart 2008 om 13:12
Soldier, spy, diplomat, writer, adventurer, chiefly remembered from his autobiography, which has established his reputation as the most famous erotic hero. Casanova's memoirs are a fascinating but unreliable account of his adventures with 122 women - according to his own counts - but they also provide an intimate portrait of the manners and life in the 18th century. His countless projects, employments, and initiatives took him through the courts of Europe - in Paris he was employed to do some espionage work by Louis XV and from London he tried to sell the secret of a cotton red dye to his own country.
vrijdag 28 maart 2008 om 13:19
quote:Lavuera schreef op 28 maart 2008 @ 13:18:
nee, tenzij het aantal schokkend gaat worden in de mom van, uhh...40 ofzo... zou ik me toch een enorm nummertje voelen.
Wanneer is iemand op zijn opwindendst als diegene het zelf niet beseft
bij 40 al? juist..
Een vrouw is voor mij enorm opwindend als ze haar hoofdje scheef houdt en lief naar me lacht.
nee, tenzij het aantal schokkend gaat worden in de mom van, uhh...40 ofzo... zou ik me toch een enorm nummertje voelen.
Wanneer is iemand op zijn opwindendst als diegene het zelf niet beseft
bij 40 al? juist..
Een vrouw is voor mij enorm opwindend als ze haar hoofdje scheef houdt en lief naar me lacht.
vrijdag 28 maart 2008 om 13:28
Nee geen streefgetal, als ik nu kijk naar het aantal jaren dat ik seks heb en het aantal verschillende partners dat ik heb gehad kom ik uit op 2 per jaar, lijkt me heel redelijk. Dus ik wil toch wel een jaar of 80 worden kom ik dus uit op een streefgetal van 124...
Wat vind je het spannendst, Jarratels, hold-ups of toch gewoon een panty?
vrijdag 28 maart 2008 om 13:29
quote:dewit schreef op 28 maart 2008 @ 13:28:
Nee geen streefgetal, als ik nu kijk naar het aantal jaren dat ik seks heb en het aantal verschillende partners dat ik heb gehad kom ik uit op 2 per jaar, lijkt me heel redelijk. Dus ik wil toch wel een jaar of 80 worden kom ik dus uit op een streefgetal van 124...
ouder
billen
ouder
billen