doorgeefvraag
vrijdag 28 maart 2008 om 11:36
denk het niet nee.
Ik zoek monogamiteit in een relatie; sex met elkaar en met niemand anders.
Wil de ander ook met anderen, dan zijn hij en ik het niet voor elkaar in de relatie.
(ps stewardess en ik hebben steeds een 1,2 tje met elkaar hoor, beetje vervelend naar mekaar doen, vandaar dat ze er zo tussenkomt).
brengt de zomer voor jou nieuwe kansen?
Ik zoek monogamiteit in een relatie; sex met elkaar en met niemand anders.
Wil de ander ook met anderen, dan zijn hij en ik het niet voor elkaar in de relatie.
(ps stewardess en ik hebben steeds een 1,2 tje met elkaar hoor, beetje vervelend naar mekaar doen, vandaar dat ze er zo tussenkomt).
brengt de zomer voor jou nieuwe kansen?
vrijdag 28 maart 2008 om 11:43
vrijdag 28 maart 2008 om 11:58
Volgens mij had stewardess wel een punt dat jaloezie voortkomt uit onzekerheid. Bovendien denk ik dat exclusiviteit van sex binnen je relatie een maatschappelijke norm is, waar ik niet zeker van ben of ik er aan wil voldoen.
Misschien als de onzekerheid weg is dat ik daar anders tegenover sta...
Ik weet niet een persoon met wie ik graag zou willen vreemdgaan, al kan ik me er wel een voorstelling van maken
Ja ik pas met regelmaat mijn kleding aan omdat mijn vrouw dat graag zo ziet. Ik denk er ook bij voorbaat bij na, omdat ik weet dat ze me graag in pak ziet
Trek jij speciaal ondergoed aan om je kerel te plezieren of om je zelf vrouwelijker te voelen?
Misschien als de onzekerheid weg is dat ik daar anders tegenover sta...
Ik weet niet een persoon met wie ik graag zou willen vreemdgaan, al kan ik me er wel een voorstelling van maken
Ja ik pas met regelmaat mijn kleding aan omdat mijn vrouw dat graag zo ziet. Ik denk er ook bij voorbaat bij na, omdat ik weet dat ze me graag in pak ziet
Trek jij speciaal ondergoed aan om je kerel te plezieren of om je zelf vrouwelijker te voelen?
vrijdag 28 maart 2008 om 12:02
voor mij is het geen maatschappelijke norm. Voor mij is het een gevoel.
wat die jaloezie betreft: kun je ook stellen dat dit juist een teken van liefde is voor de ander.
Let wel: ben niet blij met mijn jaloerse trekken hoor.
Ja ik pas mijn ondergoed wel aan, aan mijn stemming of om mijn vent extra te plezieren
wat die jaloezie betreft: kun je ook stellen dat dit juist een teken van liefde is voor de ander.
Let wel: ben niet blij met mijn jaloerse trekken hoor.
Ja ik pas mijn ondergoed wel aan, aan mijn stemming of om mijn vent extra te plezieren
vrijdag 28 maart 2008 om 12:03
quote:Lavuera schreef op 28 maart 2008 @ 11:46:
Omdat ik qua jaloezie het niet zou kunnen hebben qua partner, en omdat ik zelf een keer de scheve schaats heb bereden ben ik nu even overtuigd dat je dat alleen doet als je relatie niet goed zit.
ik ben dezelfde mening toegedaan. Met daarbij de kanttekening dat hier onder vreemdgaan bedoelt wordt sex met een ander terwijl je partner het niet weet
Met wie zou je graag willen vreemdgaan/sex hebben? (ondanks relatie etc..)
Omdat ik qua jaloezie het niet zou kunnen hebben qua partner, en omdat ik zelf een keer de scheve schaats heb bereden ben ik nu even overtuigd dat je dat alleen doet als je relatie niet goed zit.
ik ben dezelfde mening toegedaan. Met daarbij de kanttekening dat hier onder vreemdgaan bedoelt wordt sex met een ander terwijl je partner het niet weet
Met wie zou je graag willen vreemdgaan/sex hebben? (ondanks relatie etc..)
vrijdag 28 maart 2008 om 12:42
Ha, die is voor mij!! Belacheloos en schandelijk uitleven, maar wel ook zoeken naar nieuwe relatie natuurlijk
Je man neemt een leuk vriendinnetje voor je mee. levert haar af in de slaapkamer en trekt zich dan discreet terug om voetbal te kijken. Na een uurtje komt hij met een ijskoude fles prosecco vragen of het leuk is.
Schattig van je man of sla je hem al een oog dicht bij de fantasie alleen al?
Je man neemt een leuk vriendinnetje voor je mee. levert haar af in de slaapkamer en trekt zich dan discreet terug om voetbal te kijken. Na een uurtje komt hij met een ijskoude fles prosecco vragen of het leuk is.
Schattig van je man of sla je hem al een oog dicht bij de fantasie alleen al?