The Never Ending Question deel 85
maandag 21 mei 2012 om 20:15
maandag 21 mei 2012 om 20:25
Geldbedrag geven aan zussen en schoonmoeder. Mijn huis en vooral tuin helemaal op laten knappen en het huis af betalen.
Een bedrag aan het leukemiefonds geven.
Voor het eerst op een vliegvakantie gaan. Hopelijk door dit alles rust vinden wellicht zou ik me zelfs op laten nemen in een privé kliniek.
En jij dan?
Een bedrag aan het leukemiefonds geven.
Voor het eerst op een vliegvakantie gaan. Hopelijk door dit alles rust vinden wellicht zou ik me zelfs op laten nemen in een privé kliniek.
En jij dan?
maandag 21 mei 2012 om 20:35
Ik zou een groot feest geven voor mijn beste vrienden, ergens in het buitenland. Porto lijkt me wel een mooie bestemming.
Verder zou ik ons huis verder opknappen, wat opzij zetten voor een bruiloft en mijn studieschuld en die van mijn vriend afbetalen.
Ik zou ook nog een (klein) gedeelte aan een goed doel willen geven maar ga me dan pas meer verdiepen welke dat dan wordt.
Zou jij stoppen met werken?
Verder zou ik ons huis verder opknappen, wat opzij zetten voor een bruiloft en mijn studieschuld en die van mijn vriend afbetalen.
Ik zou ook nog een (klein) gedeelte aan een goed doel willen geven maar ga me dan pas meer verdiepen welke dat dan wordt.
Zou jij stoppen met werken?
maandag 21 mei 2012 om 23:20
Ja, goed idee Twist! Ik zou Psychologie gaan studeren, de studieschuld van vriend aflossen en schuld van zwager deels aflossen zodat hij en mijn zus verder kunnen met hun leven, een hutje op de hei voor mijn moeder kopen of d'r op vakantie sturen (niet dat ik 'r weg wil hebben hoor, maar gun haar meer dan haar beperkte wereldje) Een huis kopen en een auto.
Heb jij een ook een verrotte schoonzus?
Sorry hoor maar ik heb zo'n G&^#%#$ schoonzus.. Ze heeft invloed op onze relatie (omdat die van haar constant mislukken richt ze zich op die van ons..) en ze gedraagt zich als tweede moeder van mijn vriend, die dat allemaal maar accepteerd. Oh wat haat ik die griet! Kan d'r ogen wel uitkrabben. Zo. Ik ben klaar.
Heb jij een ook een verrotte schoonzus?
Sorry hoor maar ik heb zo'n G&^#%#$ schoonzus.. Ze heeft invloed op onze relatie (omdat die van haar constant mislukken richt ze zich op die van ons..) en ze gedraagt zich als tweede moeder van mijn vriend, die dat allemaal maar accepteerd. Oh wat haat ik die griet! Kan d'r ogen wel uitkrabben. Zo. Ik ben klaar.