Viva Vrekkentopic VI
woensdag 23 mei 2012 om 19:13
Twee emmers tuinbeits gekocht bij de Gamma. Vorige week er een 20% kortingssticker op geplakt en deze week eentje van 30% korting op alle tuinbeits. Met de 'normale' 1 eurokortingsbonnen van de Gamma erbij scheelde dat toch behoorlijk. Verder nog een nieuw dekbedovertrek uit de aanbiedingenbak van de Aldi.
![:-]](https://forum.viva.nl/smilies/77_happy.gif)
woensdag 23 mei 2012 om 20:02
Je richtingaanwijzer of de hendel ervan?
Maar eehhh... ik heb dus een andere 'garage', gewoon een vriend van me die mijn auto repareert. Maar onderdelen moet je natuurlijk dan wel ergens kopen, en de nieuwprijs is dus 315 euro, daarbij komt 50 euro arbeidsloon. Wat ik nu heb gekocht is slechts een deel van hetgeen je nieuw aan moet schaffen, dat is namelijk het enige dat stuk is.
woensdag 23 mei 2012 om 20:53
Mensen hier lid van Zinngeld? Kwam er net achter dat via deze site je zinns krijgt als je bestelt via Just Eat. En laat ik nou toch nog dat tegoed van tien euro open hebben staan, haha. Je krijgt er 250 zinns voor, 0,25 cent (jawel
). Wie het kleine niet eert he..
O, laat maar. Moneymiljonair geeft ook een vergoeding zie ik. 27 cent maar liefst

O, laat maar. Moneymiljonair geeft ook een vergoeding zie ik. 27 cent maar liefst

woensdag 23 mei 2012 om 21:03
Heb hier een code voor de Dr. van der Hoog webshop.
De code is: "sample" en geldig tot en met 31 augustus.
Verder: Ik wil graag volgend weekend met vriend en zoon naar Burgers Zoo in Arnhem. Heeft iemand daar misschien nog een kortingscode/bon voor?
De code is: "sample" en geldig tot en met 31 augustus.
Verder: Ik wil graag volgend weekend met vriend en zoon naar Burgers Zoo in Arnhem. Heeft iemand daar misschien nog een kortingscode/bon voor?
donderdag 24 mei 2012 om 08:11
donderdag 24 mei 2012 om 08:53
als je lid wordt van yunomi krijg je geen reclame etc. af en toe een nieuwsbrief en dat kun je volgens mij ook uitzetten.
iedere week kun je nomi's sparen
* reacties (3x10 punten)
* recepten (2x 10 punten)
* meedoen aan actie (1x 30 punten)
* artikel schrijven (1x 25 punten)
* spelletje doen (1x 5 punten)
* gebruiken chat (1x 10 punten)
* bezoek van de site (1x 5 punten)
* vrouw van de dag (10/50 punten)
* vraag over jezelf beantwoorden (1x 15 punten)
activeer ook je receptenboekje als je dat nog niet gedaan hebt.
soms krijg je extra punten bijv sinterklaas, moederdag, je verjaardag etc.
iedere week kun je nomi's sparen
* reacties (3x10 punten)
* recepten (2x 10 punten)
* meedoen aan actie (1x 30 punten)
* artikel schrijven (1x 25 punten)
* spelletje doen (1x 5 punten)
* gebruiken chat (1x 10 punten)
* bezoek van de site (1x 5 punten)
* vrouw van de dag (10/50 punten)
* vraag over jezelf beantwoorden (1x 15 punten)
activeer ook je receptenboekje als je dat nog niet gedaan hebt.
soms krijg je extra punten bijv sinterklaas, moederdag, je verjaardag etc.