Cheers!
vrijdag 28 maart 2008 om 13:55
Snap ook niet dat ze het zo ingewikkeld maken. En het dan gek vinden dat steeds meer mensen door de bomen het bos niet meer zien. Man, man, wat een gedoe zeg.
Is het bij jou nog goed gekomen eigenlijk, Mims?
Ik heb geboekt voor het Slempweekend! Was zware bevalling dus nu niet meer afzeggen. En NEE, Madokus heeft geen inspraak meer: het is geboekt en als jij niet mee kan, dan komen we je hálen!
Hiep hiep hiep voor onze jarige!!!!
De vijf is in de klok: zet de tap maar open!
Is het bij jou nog goed gekomen eigenlijk, Mims?
Ik heb geboekt voor het Slempweekend! Was zware bevalling dus nu niet meer afzeggen. En NEE, Madokus heeft geen inspraak meer: het is geboekt en als jij niet mee kan, dan komen we je hálen!
Hiep hiep hiep voor onze jarige!!!!
De vijf is in de klok: zet de tap maar open!
vrijdag 28 maart 2008 om 14:02
Kijk Bloes, da's dan mooi geregeld. Mocht Madokus tegensputteren dan stuur ik hem gewoon bij jou langs.
Kjong, wat een gedoe weer zeg. Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel minder leuk
Voordat ik het vergeet. Volgens mij is er een hert dat vanavond ook haar verjaardag viert. Veel plezier vanavond Bam.
Toet, goed om te horen dat je aan de antibiotica bent inmiddels, al was het natuurlijk leuker geweest om te horen dat het niet meer nodig was omdat je weer helemaal was opgeknapt.
Kjong, wat een gedoe weer zeg. Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel minder leuk
Voordat ik het vergeet. Volgens mij is er een hert dat vanavond ook haar verjaardag viert. Veel plezier vanavond Bam.
Toet, goed om te horen dat je aan de antibiotica bent inmiddels, al was het natuurlijk leuker geweest om te horen dat het niet meer nodig was omdat je weer helemaal was opgeknapt.
vrijdag 28 maart 2008 om 14:04
Hee Bloes, behoft u nog administratieve ondersteuning daarbij? Mail anders maar even.
zoooheeeee ik ben gaar. Gisteravond tot half 8 als een dwaas gewerkt, toen in gestrekte draf naar een allang begonnen etentje van GG's werk, laat en gezellig, onderweg naar huis GG ziek en daardoor in depressie-mood (isdithetnou ik sportmuziekreis te weinig ik ben te moeongeduldigmoemoe,is dit mijn midlife crisis?). Kortom: mannen hebben het ook. Dus lang gepraat en vastgehouden, toen Dot's bed ingestort dus Dot in ons bed, toen heel vroeg de wekker / de Dot en laatste werkochtend stressstressstress. Waarvan net thuis, Zoon opgehaald, Dot opgehaald, boodschappen gehaald, belastingtelefoon gebeld om nieuwe GG stressaanval over invullen te voorkomen en laatste restje aangifte afgemaakt (alhans, ik denk dat ik het nu écht allemaal weet en shit, moet betalen), Dot in logeerbedje, straks vriendin hier met baby, dan terug naar vandaag nog Lilwerkstad voor afscheidsborrel. WAHHHHH. Ik ga vanavond heel erg crashen in een heel erg lekker warm bad met een waanzinnige bel wijn. O, ik moet eigenlijk ook nog iemand bellen voor nieuw werk. En pasfoto's laten maken. Morgen. Of zo.
Ooit word ik weer sociaal. Echt. Heus.
Dreamer: ik hoop dat je een helemaal lekkerfijnleuk Feest heb vanavond en zal vanuit het bad een wijntje op je heffen! Kus!
zoooheeeee ik ben gaar. Gisteravond tot half 8 als een dwaas gewerkt, toen in gestrekte draf naar een allang begonnen etentje van GG's werk, laat en gezellig, onderweg naar huis GG ziek en daardoor in depressie-mood (isdithetnou ik sportmuziekreis te weinig ik ben te moeongeduldigmoemoe,is dit mijn midlife crisis?). Kortom: mannen hebben het ook. Dus lang gepraat en vastgehouden, toen Dot's bed ingestort dus Dot in ons bed, toen heel vroeg de wekker / de Dot en laatste werkochtend stressstressstress. Waarvan net thuis, Zoon opgehaald, Dot opgehaald, boodschappen gehaald, belastingtelefoon gebeld om nieuwe GG stressaanval over invullen te voorkomen en laatste restje aangifte afgemaakt (alhans, ik denk dat ik het nu écht allemaal weet en shit, moet betalen), Dot in logeerbedje, straks vriendin hier met baby, dan terug naar vandaag nog Lilwerkstad voor afscheidsborrel. WAHHHHH. Ik ga vanavond heel erg crashen in een heel erg lekker warm bad met een waanzinnige bel wijn. O, ik moet eigenlijk ook nog iemand bellen voor nieuw werk. En pasfoto's laten maken. Morgen. Of zo.
Ooit word ik weer sociaal. Echt. Heus.
Dreamer: ik hoop dat je een helemaal lekkerfijnleuk Feest heb vanavond en zal vanuit het bad een wijntje op je heffen! Kus!
vrijdag 28 maart 2008 om 14:20
vrijdag 28 maart 2008 om 14:37
JOEPIE!!!!!!! slempen, ik heb er nù al zin in. Bloeem laat je zsm weten wat je van ons krijgt (qua geld, die zoenen hoef je niet te zeggen, regelen we zo wel)?
Lil, ik wordt al moet als ik naar jouw verhaal luister. Meid, hoe was het vanmorgen op het werk, raar zeker? Ik hoop dat je een megafijn afscheid hebt en dat je vanavond ten volle kan genieten van je bad en wijn. Tsjeee voor dat soot momenten wil ik ook een bad. Heb het niet meer, maar soms is dat wel jammer.
Heb net bij de sportschool voor GG info gehaald over judo, zie dat ze ook aan (jeugd)capoeira doen. Zal GG straks even tonen op de compu wat dat is. Hoe kwam mootje er eigenlijk aan? Vond hij het gelijk leuk toen hij het zag?
Toet, gelukkig heb je AB. Hopelijk knap je gauw op!
Lil, ik wordt al moet als ik naar jouw verhaal luister. Meid, hoe was het vanmorgen op het werk, raar zeker? Ik hoop dat je een megafijn afscheid hebt en dat je vanavond ten volle kan genieten van je bad en wijn. Tsjeee voor dat soot momenten wil ik ook een bad. Heb het niet meer, maar soms is dat wel jammer.
Heb net bij de sportschool voor GG info gehaald over judo, zie dat ze ook aan (jeugd)capoeira doen. Zal GG straks even tonen op de compu wat dat is. Hoe kwam mootje er eigenlijk aan? Vond hij het gelijk leuk toen hij het zag?
Toet, gelukkig heb je AB. Hopelijk knap je gauw op!
vrijdag 28 maart 2008 om 20:54
Dreamer, gefeliciteerd! *heft glas wijn* Ik drink er vanavond eentje op jou!
En hier is het vanavond vooral rust-rust-rust Zoon slaapt, Man is werken en ik zit hier heeeeeeeeeerlijk allenig te zijn. Zo nog even de Lama's kijken (want Jeroen van K. lust ik namelijk óók wel) en dan duik ik de bank op met nog een glas wijn en een boek dat me al een paar weken vanuit mijn boekenkast aankijkt, maar waar ik steeds niet aan toekom. Heerlijk
Aangifte is hier een paar weekjes geleden al gedaan. Ik word er ieder jaar weer gelukkig van. En dat moet ook wel, want het is het enige spaargeld dat we hebben per jaar.
Toet, voel je je nu weer wat beter?
En hier is het vanavond vooral rust-rust-rust Zoon slaapt, Man is werken en ik zit hier heeeeeeeeeerlijk allenig te zijn. Zo nog even de Lama's kijken (want Jeroen van K. lust ik namelijk óók wel) en dan duik ik de bank op met nog een glas wijn en een boek dat me al een paar weken vanuit mijn boekenkast aankijkt, maar waar ik steeds niet aan toekom. Heerlijk
Aangifte is hier een paar weekjes geleden al gedaan. Ik word er ieder jaar weer gelukkig van. En dat moet ook wel, want het is het enige spaargeld dat we hebben per jaar.
Toet, voel je je nu weer wat beter?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
zaterdag 29 maart 2008 om 03:43
godverkut zeg, ik ben 35 en ga naar de kroeg met een paar veertigplus meiden die ik leuk vind. Maar voor het mannelijk schoon aldaar ( min 20 én de juf van Jongste gespot) zijn we bespottelijk. Ik duwde met mijn bips een knul terug die stond te dansen achter mij en die reageerde met : "nee sorry, als ik nou dronken was geweest dan...."
AI!
Grom ik ben ouhoud.....
AI!
Grom ik ben ouhoud.....
zaterdag 29 maart 2008 om 07:31
Goedemorgen. Heeft iemand nog ergens een pot koffie staan? Ik lust het dan wel niet maar dit lijkt me een heel geschikt moment om het te leren drinken. Sodeknetter wat ben ik duf. Hoe doen de nachtbrakers onder jullie dat toch?!
Gisteren een erg gezellige avond gehad bij Dreamer. Tja en aangezien ik daarna nog een klein stukje moest rijden lag ik er niet heel vroeg in. Of juist wel, maar dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt natuurlijk.
Bloes, da's niet echt de reactie waar je op zit te wachten. Joh, zo'n knul die nog door het dons piest is jou niet waard!
Mag ik uit het tijdsstip van je posting concluderen dat je een leuke avond hebt gehad Bam?
Gisteren een erg gezellige avond gehad bij Dreamer. Tja en aangezien ik daarna nog een klein stukje moest rijden lag ik er niet heel vroeg in. Of juist wel, maar dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt natuurlijk.
Bloes, da's niet echt de reactie waar je op zit te wachten. Joh, zo'n knul die nog door het dons piest is jou niet waard!
Mag ik uit het tijdsstip van je posting concluderen dat je een leuke avond hebt gehad Bam?
zaterdag 29 maart 2008 om 09:14
jeumig Bambi, je was nog later dan wij
Het was leuk en gezellig!
Meave en ik zijn er om half 3 ingegaan. Even later kwam Elvis ook thuis... en die koffie, die ga ik nu ook maar maken.
M'n mannen staan alweer op het voetbalveld!
Bikkels
Ik moet opruimen hier..
krijgover een uur (oh dear, dan al) visite
Het was leuk en gezellig!
Meave en ik zijn er om half 3 ingegaan. Even later kwam Elvis ook thuis... en die koffie, die ga ik nu ook maar maken.
M'n mannen staan alweer op het voetbalveld!
Bikkels
Ik moet opruimen hier..
krijgover een uur (oh dear, dan al) visite
Later is nu
zaterdag 29 maart 2008 om 11:14
wat heerlijk dat het leuk geweest is!
Gisterenavond toch nog onverwachts zonder bentos op op geweest. Werd in namiddag gebeld door vrienden of ik meewilde naar de musical The lady sings blues, over het leven van Bilie Holiday. Wauw!
Oeps bloesem wat een rotopmerking! Mado zegt het heel treffend, maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk si om zoiets te horen. Wat heb je teruggezegd? Of stond je met je fraaie bekkie vol tanden?
Wat een superheerlijk weer! Helaas moet ik werken straks, maar nu is het toch wel erg fijn!
Gisterenavond toch nog onverwachts zonder bentos op op geweest. Werd in namiddag gebeld door vrienden of ik meewilde naar de musical The lady sings blues, over het leven van Bilie Holiday. Wauw!
Oeps bloesem wat een rotopmerking! Mado zegt het heel treffend, maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk si om zoiets te horen. Wat heb je teruggezegd? Of stond je met je fraaie bekkie vol tanden?
Wat een superheerlijk weer! Helaas moet ik werken straks, maar nu is het toch wel erg fijn!
zaterdag 29 maart 2008 om 12:34
Helloooo
Geen kater hier, wel een erg leuke avond gehad gisteren bij Dream. Thx dames!
Bloes, dat joch WAS al dronken. Je moet wel stront in je ogen hebben om jou niet te willen.......
Meave, ben je de stad nog ingeweest? Oehh, en Mado, ik heb nog wel even aan je gedacht vanochtend..... Kun je wat wakker blijven?
Geen kater hier, wel een erg leuke avond gehad gisteren bij Dream. Thx dames!
Bloes, dat joch WAS al dronken. Je moet wel stront in je ogen hebben om jou niet te willen.......
Meave, ben je de stad nog ingeweest? Oehh, en Mado, ik heb nog wel even aan je gedacht vanochtend..... Kun je wat wakker blijven?
anoniem_37374 wijzigde dit bericht op 29-03-2008 12:35
Reden: Als kids je storen maak je rare zinnen....
Reden: Als kids je storen maak je rare zinnen....
% gewijzigd
zaterdag 29 maart 2008 om 13:13
hier wel een kater, brrrrr Niet fijn.
En een vlammende schimmelinfectie als extraaaaaa; dit is en teken denk ik. Dat ik niet meer tot diep in de nacht tussen de pubers moet gaan staan swingen en wijn drinken in verschillende kroegen. Blegh, ik houd nog geen slok water binnen.
Fijn te lezen dat het zo leuk was bij Driem! En Bam ook al gesellig middernachtelijk posten.
En een vlammende schimmelinfectie als extraaaaaa; dit is en teken denk ik. Dat ik niet meer tot diep in de nacht tussen de pubers moet gaan staan swingen en wijn drinken in verschillende kroegen. Blegh, ik houd nog geen slok water binnen.
Fijn te lezen dat het zo leuk was bij Driem! En Bam ook al gesellig middernachtelijk posten.
zaterdag 29 maart 2008 om 14:02
Nee Xop, Meave is gelijk naar het station gegaan en zit nu in de trein.
Ik zit hier eigenlijk een beetje duf te wezen, geen idee hoe dat komt
Bloes, je bent niet oud, zo zie je er in elk geval niet uit en die vent is gewoon niet wijs. Wéét je toch, jong en stomdronken en brutaal als de neten... stoerdoen. Maar gewoon superdom!
Hoort bij zijn leeftijd.
Ik kan nuttige dingen gaan doen, nu
zou kunnen
toedels
Ik zit hier eigenlijk een beetje duf te wezen, geen idee hoe dat komt
Bloes, je bent niet oud, zo zie je er in elk geval niet uit en die vent is gewoon niet wijs. Wéét je toch, jong en stomdronken en brutaal als de neten... stoerdoen. Maar gewoon superdom!
Hoort bij zijn leeftijd.
Ik kan nuttige dingen gaan doen, nu
zou kunnen
toedels
Later is nu
zaterdag 29 maart 2008 om 14:25
zaterdag 29 maart 2008 om 14:32
Fijn dat het leuk was Dream!
Bam ook een leuk feestje gehad?
Bloes, wat een stuk ongeluk zeg!! Had zeker stront in zijn ogen!
Hier in Pimpeltown worden de kroegen ook voornamelijk bevolkt door pubers, zo jammer is dat! Er is eigenlijk maar 1 kroeg echt leuk voor 25+.
(En zó erg als je een lekker ding ziet en hij zegt u en mevrouw tegen je.)
Bam ook een leuk feestje gehad?
Bloes, wat een stuk ongeluk zeg!! Had zeker stront in zijn ogen!
Hier in Pimpeltown worden de kroegen ook voornamelijk bevolkt door pubers, zo jammer is dat! Er is eigenlijk maar 1 kroeg echt leuk voor 25+.
(En zó erg als je een lekker ding ziet en hij zegt u en mevrouw tegen je.)