Cheers!
vrijdag 28 maart 2008 om 08:47
Kijk en deze meneer schoot me gisterenavond nog te binnen. Daar heb ik me als scholiere menig uur aan vergaapt bij As The World Turns.
Oh lekker Dreamer. Doe mij maar zo'n tompoes!
Tja, vind 's avonds dus typisch zo'n moment waarop de jongens in bed horen te liggen. Laat ze dus toch maar thuis.
Bentetje, da's schrikken zeg. Gelukkig viel het mee.
vrijdag 28 maart 2008 om 09:59
Haha, ik heb ook zeker gezegd dat er géén kinderen mochten komen. LD vond nl. dat Janneke1 en Zoyla hun dochters wel mee konden nemen. Bleek dat Janneke's K. ook al tegen haar moeder had gezegd mee te willen... terwijl K dat zei, stond Zoyla op de achtergrond NEEEE te roepen
Zo
ik heb lekker een tompoes op
(waardoor dus dit scherm al eventjes openstaat)
Zo
ik heb lekker een tompoes op
(waardoor dus dit scherm al eventjes openstaat)
Later is nu
vrijdag 28 maart 2008 om 10:10
Inloggen vanaf werk om onze Dream even van harte te feliciteren op deze heugelijke dag. Maak er een mooi festijn van, meid...en veel plezier vanavond!
Zoen!
En om in onze jarige jop-stemming te blijven...TOEDELS!
(wat fijn trouwens om Whop hier even voorbij te zien schieten )
Zoen!
En om in onze jarige jop-stemming te blijven...TOEDELS!
(wat fijn trouwens om Whop hier even voorbij te zien schieten )
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 28 maart 2008 om 10:34
Dream! Van harte gefeliciteerd, meid! Vanavond krijg je drie zoenen van me, maar nu doen we ze gewoon virtueel. Smoksmaksmok!
Bloes, ik ben zeker voornemens te gaan; na jullie verhalen van de vorige keer zie ik het als iets dat Not-To-Be-Missed is....... . Maar goed, je weet natuurlijk nooit hoe dingen lopen!
Koffie is op; ik ga weer!
Bloes, ik ben zeker voornemens te gaan; na jullie verhalen van de vorige keer zie ik het als iets dat Not-To-Be-Missed is....... . Maar goed, je weet natuurlijk nooit hoe dingen lopen!
Koffie is op; ik ga weer!
vrijdag 28 maart 2008 om 10:56
lieve dream, van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet van de gezelligehid vanavond, leuk hoor!
Ik ben zéker voornemens te gaan slempen met jullie, al moet ik er bergen voor verzetten. Lieve toet, ik weet niet wat ik vanmorgen heb, maar krijg allemaal gekke suggesties bij jouw stukjes tekst. In eerste instantie dacht ik al dat je schreef dat je op BJ moets plassen ipv op moest om BJ te laten plassen. Nu krijg ik na het berichtje van bloesem het gevoel dat jouw ideetje voor het slempweekend te maken heeft met dat ik ergens op moet zitten . Ben erg dus erg benieuwd naar, moet ik echt zolang wachten tot dat je het `snachts in mijn oor kan fluisteren?
Hé pim, heb je daar dan al een kruisje voor gezet?
Hier is de verwarmingsmonteuse bezig, leuk, haar moeder deed het altijd, nu doet dochterlief de opleiding en wij hebben nogal een aparte ketel en verwarmingssysteem dus zij moest erheen om te leren. Nu lukt het niet en is moeder erbij gekomen. Nu staan ze boven samen te harrewarren , grappig!
Ik ben zéker voornemens te gaan slempen met jullie, al moet ik er bergen voor verzetten. Lieve toet, ik weet niet wat ik vanmorgen heb, maar krijg allemaal gekke suggesties bij jouw stukjes tekst. In eerste instantie dacht ik al dat je schreef dat je op BJ moets plassen ipv op moest om BJ te laten plassen. Nu krijg ik na het berichtje van bloesem het gevoel dat jouw ideetje voor het slempweekend te maken heeft met dat ik ergens op moet zitten . Ben erg dus erg benieuwd naar, moet ik echt zolang wachten tot dat je het `snachts in mijn oor kan fluisteren?
Hé pim, heb je daar dan al een kruisje voor gezet?
Hier is de verwarmingsmonteuse bezig, leuk, haar moeder deed het altijd, nu doet dochterlief de opleiding en wij hebben nogal een aparte ketel en verwarmingssysteem dus zij moest erheen om te leren. Nu lukt het niet en is moeder erbij gekomen. Nu staan ze boven samen te harrewarren , grappig!
vrijdag 28 maart 2008 om 11:25
Misschien typ ik door koorts een beetje raar 's avonds? Geen zin om terug te zoeken. Maar wees gerust Bentetje, je hoeft nergens bovenop te zitten. Je mag wel ergens onder En nee, ik verklap niks!
Ziek zijn was stukken handiger toen ik nog geen kinderen had trouwens....
Ik zie sowieso rare dingen door de koorst volgens mij. Kjong die glinsterende bloemenplaatjes post bijvoorbeeld.....
Ziek zijn was stukken handiger toen ik nog geen kinderen had trouwens....
Ik zie sowieso rare dingen door de koorst volgens mij. Kjong die glinsterende bloemenplaatjes post bijvoorbeeld.....
vrijdag 28 maart 2008 om 11:59
Ah, fijn te lezen dat je AB-kuur hebt, TOet! 'k Wou je er net naar vragen; ik was ietwat ongerust, snappu? Nou, hopelijk slaat ie snel aan; kun je de dirty minds weer binnen laten. Altijd fijn!!!
(Alhoewel.... ik ben ALWEER ongesteld. Manman, on de tweeeneenhalve week ofzo. Maakt niet uit verder, ik heb er geen last van ofzo maar jeeeeee..... dit neukt niks, natuurlijk! )
(Alhoewel.... ik ben ALWEER ongesteld. Manman, on de tweeeneenhalve week ofzo. Maakt niet uit verder, ik heb er geen last van ofzo maar jeeeeee..... dit neukt niks, natuurlijk! )
vrijdag 28 maart 2008 om 12:32
Lekker toet, aan de drugs.
Ik heb weer eens iets raars.
Op de jaaropgave van UWV staat een maand te weinig aan uitbetaling. Ik kreeg de betaling van nov/dec nl pas in maart.
Na 3 weken leuren op een nieuwe opgave heb ik eindelijk het antwoord:
De uitbetalingen in 2007 komen op een jaaropgave te staan. Niet de inkomsten.
En nu moet ik dus haastjerepje voor de kinderopvang en huurtoeslag en weetikwat de boel gaan aanvragen. Op grond van uitbetalingen. Niet op grond van inkomsten.
De inkomsten van 2007 die in 2008 worden bijgezet, komen dus op de opgave van 2008 te staan.
Ik voorzie Groot Probleem. En terugbetalen, of minder van belasting terugkrijgen over 2008, omdat ik dan waarschijnlijk nét over de grens van teruggave toeslagen heen zit.
Ik ga maar weer eens de belasting bellen...
Ik heb weer eens iets raars.
Op de jaaropgave van UWV staat een maand te weinig aan uitbetaling. Ik kreeg de betaling van nov/dec nl pas in maart.
Na 3 weken leuren op een nieuwe opgave heb ik eindelijk het antwoord:
De uitbetalingen in 2007 komen op een jaaropgave te staan. Niet de inkomsten.
En nu moet ik dus haastjerepje voor de kinderopvang en huurtoeslag en weetikwat de boel gaan aanvragen. Op grond van uitbetalingen. Niet op grond van inkomsten.
De inkomsten van 2007 die in 2008 worden bijgezet, komen dus op de opgave van 2008 te staan.
Ik voorzie Groot Probleem. En terugbetalen, of minder van belasting terugkrijgen over 2008, omdat ik dan waarschijnlijk nét over de grens van teruggave toeslagen heen zit.
Ik ga maar weer eens de belasting bellen...
vrijdag 28 maart 2008 om 13:01
Aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ik moet bij aangifte 2008 een formulier aanvragen: bijzondere gevallen. En daarmee vragen of ze de inkomsten van 2007 uitbetaald in 2008 niet willen meerekenen.
Daarna gaat de belastingdienst nog een keer (over anderhalf jaar dus) kijken of ik nu (over een maand of 2) niet teveel heb terug gekregen over 2007. En doe ik over anderhalf jaar exact hetzelfde als nu, maar dan om waarschijnlijk terug te moeten.
Maar dan alléén voor de huurtoeslag.
Niet voor bijv de kinderopvang. En dat alleen al scheelt me volgend jaar, voor 2008, zo'n 360 euro (die ik dus voor 2007 ook niet krijg vanwege minder inkomsten)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Op z'n minst 360 euro ~poef~ wég!
Bedankt UWV,
Zou het mogelijk zijn een administratiekantoor in te huren op uw kosten...?
Ik moet bij aangifte 2008 een formulier aanvragen: bijzondere gevallen. En daarmee vragen of ze de inkomsten van 2007 uitbetaald in 2008 niet willen meerekenen.
Daarna gaat de belastingdienst nog een keer (over anderhalf jaar dus) kijken of ik nu (over een maand of 2) niet teveel heb terug gekregen over 2007. En doe ik over anderhalf jaar exact hetzelfde als nu, maar dan om waarschijnlijk terug te moeten.
Maar dan alléén voor de huurtoeslag.
Niet voor bijv de kinderopvang. En dat alleen al scheelt me volgend jaar, voor 2008, zo'n 360 euro (die ik dus voor 2007 ook niet krijg vanwege minder inkomsten)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Op z'n minst 360 euro ~poef~ wég!
Bedankt UWV,
Zou het mogelijk zijn een administratiekantoor in te huren op uw kosten...?