Arme postbode's; dhl bezorgers!!

24-05-2012 13:35 35 berichten
Die met dit weer met dit weer de bestellingen van zalando en andere online winkels thuis brengen.

Vanaf mijn keukenraam zie ik de postbode met een rood bezweet gezicht het zalando pakketje brengen bij de buren verder op.

Ik hoop toch zo dat ze hem wel iets van een waterijsje of blikje fris aanbieden.

Ik weet het, het is zijn werk, en er werken nog zoveel mensen met dit warme weer; maar toch, even een vriendelijk gebaar kan geen kwaad.

http://3.bp.blogspot.com/-JEuRKPuMmz4/Twsv0ZocEoI/AAAAAAAAAho/mGVZzyUr8uo/s1600/warm+en+zonnig.jpg
nak schreef op 24 mei 2012 @ 13:49:

[...]

Waar veelal siesta wordt gehouden...
Waar het veelal boven de dertig graden is, waar de dag een stuk eerder begint!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic en vooral....LIEF!!!

Ik zou het ook zeker doen, een sociaal gebaar.

Of een kopje koffie geven aan de verkeersregelaars :) en met dit weer een ijsje!
eliana schreef op 24 mei 2012 @ 13:54:

Arme ikke.. Twee vijf tentamens en hartstikke ziek blaasontsteking terwijl het zulk mooi weer is. En ik verdien niet eens geld met binnenzitten..

^^...
X-D

ze zijn ook lief voor mij , proberen rekening te houden met de breng en haal tijden van de PSZ van mn dochter.

en met mn rusttijd in de middag ...
eliana schreef op 24 mei 2012 @ 13:54:

Arme ikke.. Twee tentamens en hartstikke ziek terwijl het zulk mooi weer is. En ik verdien niet eens geld met binnenzitten..

^^...
:hug: ik zit in hetzelfde schuitje, al heb ik geen tentamens maar werk.
Ik heb elke 3 weken 1 ^^ .. 2 tegelijk is hoge uitzondering en rete zwaar. Maar beterschap met je blaasontsteking :P .
fleetwood schreef op 24 mei 2012 @ 14:09:

[...]

:hug: ik zit in hetzelfde schuitje, al heb ik geen tentamens maar werk.
Ziek zijn sucks :( .. Koorts met dit weer is belachelijk.
Ik hoop dat ie vanavond lakker van zijn koude biertje kan genieten. Proost.
Ik sta elke morgen een aantal zwaar beperkte mensen uit bed te halen in een woning zonder airco. Ik heb het denk ik zwaarder. Maar als je na drie dagen mooi weer al gaat lopen klagen heb je nog een leuke zomer voor de boeg denk ik dan maar.
Bazinga!
Ik hoop dat mijn postbode zich helemaal de pokkepleuris zweet als hij straks mijn bestelling van 30 kg 6 trappen omhoog moet brengen....

Grote, brede vent, die betaald pakketbezorger is, en tegen mij schreeuwt; 'wat doe je me toch aaahaaaan', wat een huilie zeg en dat is dan met 10 graden, wil niet weten wat ie nu tegen me gaat gillen!

Maar dan gooi ik wel wat ijswater naar beneden voor die arme man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven