spaghetti nog goed?

24-05-2012 18:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben gisteren uit eten geweest, maar ik had een kater en kreeg dus geen hap door mijn keel ;-)

ik heb er twee happen van genomen en heb het toen laten staan op tafel buiten, het was om een uur of 7.

om half 9 ( denk ik)heeft de man alles in een afgesloten bakje gedaan en een kwartier later stond het bij mij in de koeling.

het bord heeft dus wel een uur minimaal misschien wel 2 uur of meer in de warmte/zon gestaan( niet de volle zon denk ik), kan ik dit nog opbakken en eten?

er zit geen vlees in, alleen wat groente, champignons en kappertjes, tomatensaus en een klein lepeltje sambal

ik moet er wel bij zeggen dat ik emetofobie heb( een fobie voor overgeven) en dus geen risico wil lopen dat ik hier ziek van word :'-(
Denk dat het goed dat je het hebt weg gegooid. Het heeft wel lang buitengestaan.

Ik lees dat er een paar keer gezegd wordt van het kan wel want er zit geen vlees of vis in. Maar ook dan kan het bederven. Heb ik ook eens gehad bij een bbq hadden mijn vleesvervangers iets te lang in de zon gelegen, bah wat was ik ziek.
Ik gooi niet snel iets weg, maar met deze temperaturen, en zo lang, dat zou ik ook weg doen.
floreat schreef op 24 mei 2012 @ 20:14:

ik had geen zin om te stressen aangezien veel mensen toch zeggen dat het een btje tricky is, dus heb het in de prullenbak gegooid en zit nu lekker aan de noodles( toch nog een soort van pasta) bedankt iedereen!
Slim! Rustige avond gewenst!
Boterblommetje, je hoeft er niets van te merken, al warm je ze 20 x op. Het is alleen niet goed, nitraat omzetting naar nitriet. Weliswaar in kleinere mate dan bijv. spinazie, maar meer dan twee keer opwarmen wordt niet aanbevolen.

Ik ben n paar jaar geleden ziek geworden van overmatig pruttelende champignonsaus. Maag leeggepompt kreeg t advies geen champignons meer te eten als het niet zelf was bereid. Dus geen sauzen in restaurants, omdat het daar uren pruttelt en ook vaak nog de dag erna wordt gebruikt. Mijn eigen saus warm ik twee keer op, maar bij voorbereide sauzen heb je geen overzicht hoe vaak de champignonsaus is opgewarmd.

Je kunt niets merken na tig x opwarmen, maar kan ook fout gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven