spannende opdracht
donderdag 24 mei 2012 om 23:05
Ik loop 5 weken stage bij een bedrijf en volgende week komt mijn examen opdracht, als ik die haal, dan krijg ik mijn diploma. De opdracht houd in dat ik zelfstandig ga werken de hele week op stage, dus dat ik het zelfde doe als nu alleen dan is het een opdracht. Ik weet dat ik alles goed kan en dat alles nu ook goed gaat, dus volgende week moet het ook goed gaan. Ik ben alleen zenuwachtig omdat ik het moet halen, en ik denk dat ik volgende week het idee krijg dat iedereen extra op mij let omdat ik de opdracht uit voer. Heeft iemand tips?
donderdag 24 mei 2012 om 23:25
Je zegt het zelf al, je kan het en doet t goed! Probeer je dus niet te druk te maken. Diep uitademen brengt men in het algemeen tot rust. Bij mij helpt een borreltje ook vaak hihi. Niet teveel dan he! Verder.. Heb vertrouwen in jezelf en vertel bij aanvang van je opdracht dat je wel wat zenuwachtig bent, dat lucht op en je krijgt vaak begrip en een extra peptalk!
vrijdag 25 mei 2012 om 01:38
vrijdag 25 mei 2012 om 07:44
vrijdag 25 mei 2012 om 08:10
vrijdag 25 mei 2012 om 22:05
Oke. Ik werk ook met mensen met een verstandelijke beperking. Elke dag is anders en dat zul jij ook wel weten. Als je tijdens je stageperiode een goede band met ze hebt opgebouwd, zal het voor hun nu vertrouwd voelen dat jij de leiding hebt. Dat is het belangrijkste, kom zelfverzekerd over en dan kom je al heel ver. Probeer zo goed mogelijk te reageren op hun acties, ook als dit negatief is