Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weer een heerlijke dag vandaag, en op nu.nl zie ik louter zonnetjes!
Ik heb de indruk dat het nu wat minder warm is. Voor de rest is het hetzelfde weer als precies 24 uur geleden: onbewolkt en zonnig.

23 graden.
World of Warcraft: Legion
Nog steeds benauwd en plakkerig. Ik vind het in de nacht ook zo warm blijven.

Hoop dat het snel voorbij is.Mij hoor je niet hoor bij een slechte zomer. Heerlijk fris herfst of winterweer.
Goldielocks schreef op 29 juni 2009 @ 10:46:

Niet te geloven!

Het is toch heerlijk zo?

Ik waan me al een week in Zuid Frankrijk, dit weer kan mij niet lang genoeg duren.

:sun: = :cheer: = :worship: = :rolling:
Haha, precies dit! Van mij mag het de hele zomer zo blijven hoor! ;-) Heerlijk!
koettie schreef op 24 mei 2012 @ 13:26:

[...]

Haha, precies dit! Van mij mag het de hele zomer zo blijven hoor! ;-) Heerlijk!
Precies, daar sluit ik me ook bij aan! :cheer2:
lammy schreef op 24 mei 2012 @ 13:24:

Hoop dat het snel voorbij is.Mij hoor je niet hoor bij een slechte zomer. Heerlijk fris herfst of winterweer.

Er komen betere tijden. De dagen erna zullen minder warm zijn, maar nog steeds zonnig en onbewolkt.

26 graden.
zolang het maar wat koeler word, dan vind ik het best. 20-25 graden vind ik heel lekker. Zolang het maar niet benauwd weer is.
Ik HAAT dit K*T weer!! Ik kan wel een moord plegen zo opgefokt word ik van dit weer...
kan mij niet warm genoeg zijn,eindelijk detuin deur open en zomerkleding aan...........heerlijk
Als ik kijk naar de reacties van Ooijen en Rainbow zijn de meningen over dit weer behoorlijk verdeeld! X-D

25 graden... nog steeds vrij warm rond deze tijd.
De komende 5 dagen zal het nog zonnig zijn, maar wel minder warm dan gisteren (30 graden) en vandaag (27 graden): 25 graden. Vanaf woensdag slechter weer. Vanaf zaterdag 2 juni zal het wat bewolkter zijn, nog altijd ongeveer 20 graden.

21 graden.
lammy schreef op 24 mei 2012 @ 13:24:

Heerlijk! :)
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Mij zul je i.h.a. ook niet over het weer klagen. Extreme hitte irriteert me het meest. Voor de rest boeit het me niet (regen, wisselvallig, vorst), al vriest het dat het kraakt. Vieze sneeuwblubber en ijzel vind ik ook vervelend.

13 graden.
Ik vind het ook vreselijk, zoontje van anderhalf wordt tien keer per nacht huilend wakker van de warmte.
Het is hier koeler nu. Goddank.

Word wel warm maar niet boven de 23 graden hier. Nou daar kan ik goed mee leven en werken haha. Laatste werkdagje dan lekker weekend. Heb er veel zin in. Lekker BBQen zaterdag.

Balen zeg Ambrosia dat je zoon zovaak wakker word maar ik snap hem wel hoor, zelf slaap ik ook beroerd met deze warmte.
Vanochtend wad het zelfs een tikje fris in de schaduw. Voor de rest zonnig met hele dunne wolkslierten, waarschijnlijk vliegtuigsporen?

15 graden.
hans66 wijzigde dit bericht op 25-05-2012 08:29
Reden: Temperatuur 8:00 uur.
% gewijzigd
ooijen1310 schreef op 24 mei 2012 @ 17:57:

Ik HAAT dit K*T weer!! Ik kan wel een moord plegen zo opgefokt word ik van dit weer...

ik vind het ook niet uit te houden. zo raar, in nederland boven de 25 wordt het meteen mega klam weer, terwijl in bijv. frankrijk het met 27 graden veel aangenamer is. terwijl het toch allebei een zee-klimaat heeft (althans west frankrijk dan he)

gelukkig is het nu wat koeler, al ben ik bang dat dat niet zo blijft.

*haalt vast diepvries leeg voor het geval dat...*
Vandaag gelukkig vrij. Al drie nachten niet kunnen slapen. Zit hier nu met barstende hoofdpijn en moet helaas de hele pinksteren werken. Wat een geklaag he, maar ik voel me zo afschuwelijk.En het is al zo vroeg in het jaar warm. Mensenlief wat verlang ik naar de herfst.
In onze tuin op het noorden is het heerlijk vertoeven met dit weer:-))
Ik klaag ook even mee, ik heb vannacht éindelijk kunnen slapen, na 2 dramanachten door de hitte. Gisteren kon ik eindelijk een zomerjurkje kopen, na 2 dagen in spijkerbroek met deze hitte, en ja, ik heb nu ook een studieplek met airco, heerlijk. Ik werd echt ziek van de hitte :s

Vandaag zal heerlijk zijn; goed geslapen, kleren die passen bij het weer en een :heart: airco :heart:
ooijen1310 schreef op 24 mei 2012 @ 17:57:

Verder alles goed? O.o
Stressed is just desserts spelled backwards
lammy schreef op 25 mei 2012 @ 08:12:

Vandaag gelukkig vrij. Al drie nachten niet kunnen slapen. Zit hier nu met barstende hoofdpijn en moet helaas de hele pinksteren werken. Wat een geklaag he, maar ik voel me zo afschuwelijk.En het is al zo vroeg in het jaar warm. Mensenlief wat verlang ik naar de herfst.
:hug:
Hahahaah een moord kunnen plegen omdat het lekker warm is.

Mijn hemel..............
Op dit moment zit ik nog voordelig want ik woon op de begane grond en de buren boven mij hebben een balkon die de zon tegenhoudt. Mijn woning is nog vrij lang koel als het buten snikheet is. Maar als ik binnenkort ga verhuizen (in een aantal topics heb ik het daarover gehad, gebruik het loepje), ga ik naar de bovenste verdieping. Ik denk dat het dan afzien wordt, tenzij ik een airco koop.
peecee schreef op 25 mei 2012 @ 08:30:

Hahahaah een moord kunnen plegen omdat het lekker warm is.

Mijn hemel..............
Bij sommigen slaat de hitte in de hersenen... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven