Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 26 mei 2012 om 17:14
Coe ik hoop dat jullie lekker aan t genieten zijn op pinkpop!
Zoeb, dat solexen klinkt echt tof
Ik ga nog even wat aardbeitjes snoepen.
zaterdag 26 mei 2012 om 20:34
Iedereen geniet lekker van dit weer. Het is dan ook zalig.
Fijn MissM dat het via de link dan wel weer lukte. Rare Hyves hoor.
De solextocht was echt heel erg leuk. Wat een mooi weer hadden we ook. Ontzettend veel lol gehad. Alsof ik het wist, pikte ik er precies de snelste solex uit. Wat ik natuurlijk niet wist, maar puur geluk was. Collega had een hele langzame en die tufte steeds achteraan. Ik heb het laatste stuk maar heel sociaal geruild, hij de snelle en ik de langzame. En daar toerde ik dus opeens achter de hele bende aan. Deden op het laatste stuk ook opeens mijn remmen het niet meer. En omdat ik de scherpe bocht naar rechts niet meer haalde, ging ik voor de veiligheid maar naar links, iedereen keek me raar aan.
Net nog wat bloemballen gevuld met plantjes. Ziet er meteen heel anders uit.
En nu even niks meer.
Fijn MissM dat het via de link dan wel weer lukte. Rare Hyves hoor.
De solextocht was echt heel erg leuk. Wat een mooi weer hadden we ook. Ontzettend veel lol gehad. Alsof ik het wist, pikte ik er precies de snelste solex uit. Wat ik natuurlijk niet wist, maar puur geluk was. Collega had een hele langzame en die tufte steeds achteraan. Ik heb het laatste stuk maar heel sociaal geruild, hij de snelle en ik de langzame. En daar toerde ik dus opeens achter de hele bende aan. Deden op het laatste stuk ook opeens mijn remmen het niet meer. En omdat ik de scherpe bocht naar rechts niet meer haalde, ging ik voor de veiligheid maar naar links, iedereen keek me raar aan.
Net nog wat bloemballen gevuld met plantjes. Ziet er meteen heel anders uit.
En nu even niks meer.
zondag 27 mei 2012 om 11:14
Mogguh 
Klinkt inderdaad alsof iedereen het ervan neemt op deze zomerse pinksteren. Fijn dat jullie genieten!
Wij hier ook. Gisteren zwembad en daarna worstjes gebakken boven de vuurkorf. Vandaag strand. Ik wil de zonsondergang zien
Fijne pinksteren en moge de heilige geest jullie een heel goed gevoel geven
Klinkt inderdaad alsof iedereen het ervan neemt op deze zomerse pinksteren. Fijn dat jullie genieten!
Wij hier ook. Gisteren zwembad en daarna worstjes gebakken boven de vuurkorf. Vandaag strand. Ik wil de zonsondergang zien
Fijne pinksteren en moge de heilige geest jullie een heel goed gevoel geven
zondag 27 mei 2012 om 12:18
Mogguh maisjes...
De Heilige Geest doet goed zijn best, want wat is hel leven toch heerlijk eigenlijk.
Worstjes boven de vuurkorf, dat zullen de jongens wel tof hebben gevonden Mamzie.
Wat lekker he MissM, zo'n 'grote beurt'
.
Goed dat je ook weer op de nieuwe BH bent!
Wat een gezelligheid bij jou in huis Gelfje. Was de taart goed gelukt?
Ja, dat solexen is echt heel leuk he Zoeb? Waren jullie ook in Drenthe? Zo ja, ben je onderweg niet toevallig een fototoestelletje tegengekomen? (ben ik verloren tijdens onze rit
)
Veel plezier met Sammie of is ie alweer weg!
Wat leuk dat Pinkpop leuk was Coe. En leuk dat Vriend ook mee mocht
Die Anouk kan inderdaad een mooi riedeltje zingen, maar toch heb ik een enorme antipathie tegen die vrouw.
Gisteren was het een zwak dagje op de kermis, iedereen zat in de zon en aan de bbq natuurlijk.
Wat dan wel weer leuk was is dat ik weer helemaal bijgekletst ben met tante.
As we speak is Troela om verse broodjes (bij de C1000, shame om me!), dus straks lekker lunch met mijn complete gezinnetje,
er moeten vanmiddag wat bedden verschoond,
dus wat was weggewerkt worden
en voor de rest doe ik he le maal niks.
De Heilige Geest doet goed zijn best, want wat is hel leven toch heerlijk eigenlijk.
Worstjes boven de vuurkorf, dat zullen de jongens wel tof hebben gevonden Mamzie.
Wat lekker he MissM, zo'n 'grote beurt'
Goed dat je ook weer op de nieuwe BH bent!
Wat een gezelligheid bij jou in huis Gelfje. Was de taart goed gelukt?
Ja, dat solexen is echt heel leuk he Zoeb? Waren jullie ook in Drenthe? Zo ja, ben je onderweg niet toevallig een fototoestelletje tegengekomen? (ben ik verloren tijdens onze rit
Veel plezier met Sammie of is ie alweer weg!
Wat leuk dat Pinkpop leuk was Coe. En leuk dat Vriend ook mee mocht
Die Anouk kan inderdaad een mooi riedeltje zingen, maar toch heb ik een enorme antipathie tegen die vrouw.
Gisteren was het een zwak dagje op de kermis, iedereen zat in de zon en aan de bbq natuurlijk.
Wat dan wel weer leuk was is dat ik weer helemaal bijgekletst ben met tante.
As we speak is Troela om verse broodjes (bij de C1000, shame om me!), dus straks lekker lunch met mijn complete gezinnetje,
er moeten vanmiddag wat bedden verschoond,
dus wat was weggewerkt worden
en voor de rest doe ik he le maal niks.
maandag 28 mei 2012 om 07:44
Mogguh!
Het is lang geleden dat ze zo'n super weer hadden op PP, dat maakt het allemaal een stuk leuker
En oudste heeft het PP virus nu dus goed te pakken, leuk!
Wij hadden gisteren ook de bbq aan, lekker!
Het enige nadeel aan het goede weer is dat ik structureel te laat naar bed ga en daardoor erg moe begin te worden.
M wilde overdag niet slapen, die wilde in het zwembadje spelen dus ook dat rustmoment zat er niet in.
Gelf, las je nieuws op de BH, wat fijn!
Goldie, dikke
Vandaag is het programma:
- wassen
- was afhalen
- was opruimen
- werk spullen klaar leggen (wat jammer dat de vakantie voorbij is
)
- huis opruimen
- naar de speeltuin
Het is lang geleden dat ze zo'n super weer hadden op PP, dat maakt het allemaal een stuk leuker
En oudste heeft het PP virus nu dus goed te pakken, leuk!
Wij hadden gisteren ook de bbq aan, lekker!
Het enige nadeel aan het goede weer is dat ik structureel te laat naar bed ga en daardoor erg moe begin te worden.
M wilde overdag niet slapen, die wilde in het zwembadje spelen dus ook dat rustmoment zat er niet in.
Gelf, las je nieuws op de BH, wat fijn!
Goldie, dikke
Vandaag is het programma:
- wassen
- was afhalen
- was opruimen
- werk spullen klaar leggen (wat jammer dat de vakantie voorbij is
- huis opruimen
- naar de speeltuin
maandag 28 mei 2012 om 10:27
Het is best druk. Snap niet dat mensen niet lekker buiten gaan met dit weer.
Coe leuk dat PP zo gaaf was. En inderdaad, lang geleden dat het zulk weer was.
MissM wij zaten ook nog laat buiten en ik werd belaagd door muggen. Stomme dingen.
Gisteren op de verjaardag van de kinderen een mooi groot dienblad gemaakt met kaarsjes en van allerlei kleine dingetjes en twee envelopjes met geld....... Nou ja, zonder geld. Ik zie net dat ik het geld nog in mijn portemonnee heb zitten. Dus zit er in de envelop alleen een kaartje.
Ik heb ze maar ge sms't dat ik de envelopjes vanmiddag nog even kom vullen. Shame on me. Echt wat voor mij en om daar vandaag pas achter te komen is wel heel erg.
Coe leuk dat PP zo gaaf was. En inderdaad, lang geleden dat het zulk weer was.
MissM wij zaten ook nog laat buiten en ik werd belaagd door muggen. Stomme dingen.
Gisteren op de verjaardag van de kinderen een mooi groot dienblad gemaakt met kaarsjes en van allerlei kleine dingetjes en twee envelopjes met geld....... Nou ja, zonder geld. Ik zie net dat ik het geld nog in mijn portemonnee heb zitten. Dus zit er in de envelop alleen een kaartje.
Ik heb ze maar ge sms't dat ik de envelopjes vanmiddag nog even kom vullen. Shame on me. Echt wat voor mij en om daar vandaag pas achter te komen is wel heel erg.
maandag 28 mei 2012 om 12:26
Mogguh 
Leuk om te lezen dat er nog iemand moe is van het hysterisch mooie weer, MissM. Ik zou het liefst weer langs het zwembad liggen maar er moet een rustdagje ingepland worden. Gisteren om één uur 's nachts pas thuis vanaf het strand (heel naar ongeluk in mijn stad geweest).
Zoebie, echt prachtig, dat geld dat nog in je portemonnee zit
Ze zullen er wel om kunnen lachen. Gefeliciteerd met twee kinderen dus?!
Shadow, dat lijkt me wel heel leuk, PP in de achtertuin.
Leuk om te lezen dat er nog iemand moe is van het hysterisch mooie weer, MissM. Ik zou het liefst weer langs het zwembad liggen maar er moet een rustdagje ingepland worden. Gisteren om één uur 's nachts pas thuis vanaf het strand (heel naar ongeluk in mijn stad geweest).
Zoebie, echt prachtig, dat geld dat nog in je portemonnee zit
Shadow, dat lijkt me wel heel leuk, PP in de achtertuin.
dinsdag 29 mei 2012 om 10:25
Mogguh maisjes, ik ben er ook weer.
Wij hadden gisteren een rit met de cabrio-blub. Heerlijk weer, leuk gezelschap, mooie rit, lekker eten. Het was weer heel erg leuk.
We lagen pas om 2 uur in bed dus dat was een kort nachtje. Ik hoop vanmiddag nog even een dutje te doen.
Is dat ook een ideetje voor jou MissM?
PP vanuit je achtertuin, dat is wel heel erg lekker, Shadow!
Wij hoorden gisteren op de radio over het ongeluk in Mamzie-stad. Heel erg heftig.
To do:
tennis
stofzuigen
op de meneer van de zonwering wachten (zonwering wil niet meer naar beneden en da's best lastig met dit weer)
koken
bijkomen va het weekend.
Fijne dag!
Wij hadden gisteren een rit met de cabrio-blub. Heerlijk weer, leuk gezelschap, mooie rit, lekker eten. Het was weer heel erg leuk.
We lagen pas om 2 uur in bed dus dat was een kort nachtje. Ik hoop vanmiddag nog even een dutje te doen.
Is dat ook een ideetje voor jou MissM?
PP vanuit je achtertuin, dat is wel heel erg lekker, Shadow!
Wij hoorden gisteren op de radio over het ongeluk in Mamzie-stad. Heel erg heftig.
To do:
stofzuigen
op de meneer van de zonwering wachten (zonwering wil niet meer naar beneden en da's best lastig met dit weer)
koken
bijkomen va het weekend.
Fijne dag!
dinsdag 29 mei 2012 om 10:38
Mogguh 
Ik denk dat ik vandaag even aan het uitrusten ben van het lange weekend
Heb vanmiddag nog wel aan de mannen (de kleintjes) beloofd om naar het zwembad te gaan tot sluitingstijd. Als het weer mee werkt.
Goldie, jouw cabrio-blub
Onze konijnendames moesten uit elkaar getrokken worden van de week. Wat precies de reden is van de gevechten weet ik niet (Oudste was alleen thuis toen het erg werd) maar Lola is nu een paar dagen binnen en begint weer aanhankelijk te worden (minder schuw dus). Ze zal als het aan mij ligt dus weer binnenkonijn worden. De kinderen kunnen het nog niet geloven omdat ze het buiten ook wel heel fijn vond als er niet gevochten werd.
Ik denk dat ik vandaag even aan het uitrusten ben van het lange weekend
Goldie, jouw cabrio-blub
Onze konijnendames moesten uit elkaar getrokken worden van de week. Wat precies de reden is van de gevechten weet ik niet (Oudste was alleen thuis toen het erg werd) maar Lola is nu een paar dagen binnen en begint weer aanhankelijk te worden (minder schuw dus). Ze zal als het aan mij ligt dus weer binnenkonijn worden. De kinderen kunnen het nog niet geloven omdat ze het buiten ook wel heel fijn vond als er niet gevochten werd.
dinsdag 29 mei 2012 om 15:23
Klinkt goed, die cabrio tocht!
Het goede weer is weer voorbij, jammer hoor.
Voordeel is wel dat er weer goed geslapen wordt
Overdag slapen gaat niet als M niet wil slapen, en die wilde dus niet slapen want het was veeeeeel leuker om in het zwembadje te spetteren
En ik ben weer gewoon aan het werk, gelukkig heb ik wel nog een beetje vakantie gevoel.
Wat is het Viva forum vervelend geworden zeg!
Ik kom hier bijna niet meer, eigenlijk alleen nog maar om hier te lezen/schrijven.
Het goede weer is weer voorbij, jammer hoor.
Voordeel is wel dat er weer goed geslapen wordt
Overdag slapen gaat niet als M niet wil slapen, en die wilde dus niet slapen want het was veeeeeel leuker om in het zwembadje te spetteren
En ik ben weer gewoon aan het werk, gelukkig heb ik wel nog een beetje vakantie gevoel.
Wat is het Viva forum vervelend geworden zeg!
Ik kom hier bijna niet meer, eigenlijk alleen nog maar om hier te lezen/schrijven.
dinsdag 29 mei 2012 om 18:53
Hi hi, cabrio blub ... 
Hé MissM, da's dan lastig.
Ik heb gelukkig wel een klein dutje kunnen doen. Had ik ook echt wel nodig.
Hier is het trouwens nog steeds mooi weer hoor.
Troela moppert dat ze niet mee kan doen aan de wandel4-daagse.
Tja... haar straf is nog steeds actueel dus met vriend(in)en mag ze niet en ik kan het niet meer met dat versleten lijf van mij.
Hé MissM, da's dan lastig.
Ik heb gelukkig wel een klein dutje kunnen doen. Had ik ook echt wel nodig.
Hier is het trouwens nog steeds mooi weer hoor.
Troela moppert dat ze niet mee kan doen aan de wandel4-daagse.
Tja... haar straf is nog steeds actueel dus met vriend(in)en mag ze niet en ik kan het niet meer met dat versleten lijf van mij.
dinsdag 29 mei 2012 om 18:56
dinsdag 29 mei 2012 om 19:06
Wat is er vervelend aan MissM?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook alleen nog maar op een paar topics mee schrijf.
Ik ben aan vakantie toe. Nog een kleine drie weken. Jippie.
Konijnenhaat bij Mamz? Wat jammer dat ze niet door een (tuin)deur kunnen Mamz.
Coe hoe gaat het? Lekker nog in de zon kunnen zitten vandaag?
Ik heb de bon van het jasje gevonden. Whaha. Hoe stom. Het zat gewoon in mijn portemonnee. Fijn voor oudste. Ik ben toch ook een oen ook hè.
Gold lekker gewerkt vandaag?
Er staat hier steeds een wachtrij. Blugh. Heb de infosessie van het werk al moeten missen. (Wat erg, maar niet heus). De bedrijfscijfers zouden me natuurlijk moeten interesseren. Shame on me. Dat doen ze niet.
Als ik mijn salaris maar krijg. Ik hoorde wel dat het goed gaat hoor. Dus dat salaris zit ook wel snor.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook alleen nog maar op een paar topics mee schrijf.
Ik ben aan vakantie toe. Nog een kleine drie weken. Jippie.
Konijnenhaat bij Mamz? Wat jammer dat ze niet door een (tuin)deur kunnen Mamz.
Coe hoe gaat het? Lekker nog in de zon kunnen zitten vandaag?
Ik heb de bon van het jasje gevonden. Whaha. Hoe stom. Het zat gewoon in mijn portemonnee. Fijn voor oudste. Ik ben toch ook een oen ook hè.
Gold lekker gewerkt vandaag?
Er staat hier steeds een wachtrij. Blugh. Heb de infosessie van het werk al moeten missen. (Wat erg, maar niet heus). De bedrijfscijfers zouden me natuurlijk moeten interesseren. Shame on me. Dat doen ze niet.
dinsdag 29 mei 2012 om 20:25
Het jasje is hier favoriet Zoeb.:)
Heb vanmiddag even aan de meren in de zon gelegen,jammer hoor dat het weer kouder wordt!
En wat jammer van de infosessie
Morgen weer naar de psych,die ademhalingsoefening heb ik nog niet onder de knie,zodra ik daar bewust mee begin,ga ik verkeerd ademen,raar mens ben ik hoor
Misschien dat ik eind van de week even naar mijn werk ga,zaterdag is er ook een bbq,maar eerlijk gezegd moet ik daar nog niet teveel aan denken.
Heb vanmiddag even aan de meren in de zon gelegen,jammer hoor dat het weer kouder wordt!
En wat jammer van de infosessie
Morgen weer naar de psych,die ademhalingsoefening heb ik nog niet onder de knie,zodra ik daar bewust mee begin,ga ik verkeerd ademen,raar mens ben ik hoor
Misschien dat ik eind van de week even naar mijn werk ga,zaterdag is er ook een bbq,maar eerlijk gezegd moet ik daar nog niet teveel aan denken.