Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh, en zou je bij ons nieuwe topic het cijfer aan willen passen; het moet XXIX zijn (29). Dank je!
xJanna schreef op 28 mei 2012 @ 12:28:

Oh, en zou je bij ons nieuwe topic het cijfer aan willen passen; het moet XXIX zijn (29). Dank je!

Beste xJanna,

Titel is aangepast en voorgaande deel is op slot.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2012 13:50
Reden: toevoeging
% gewijzigd

Mattho heeft zich wederom gemeld, nu onder de nick 'verliefdop'

heeft hij al het record terugkomen-na-permaban op zijn naam staan?
Sowieso meest volhardende!
scheelschaapje schreef op 28 mei 2012 @ 20:02:

Mattho heeft zich wederom gemeld, nu onder de nick 'verliefdop'

Beste Scheelschaapje,

We zullen zijn berichten zsm verwijderen. Zijn aanwezigheid is gemeld bij de moderators en zij zullen actie ondernemen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hij zit ook weer bij de TTToT
scamp schreef op 28 mei 2012 @ 20:16:

Hij zit ook weer bij de TTToT

Zijn aanwezigheid is gemeld bij de Mods dus er zullen snel maatregelen volgen. Gewoon blijven negeren tot de permaban.

mvg,

Junior.
chartreuse schreef op 27 mei 2012 @ 00:44:

[...]

Daar ook al? Eerder op de avond was hij ook al bezig met het topic van Coco95, "Is het normaal als je vriend dat doet?" op relaties.

Hij doet net alsof de TO hem gericht een bericht heeft gestuurd met het verzoek om advies, leest de OP voor en wauwelt vervolgens wat. <--- Niet in een geschreven bericht hier op het forum, maar in een filmpje op Youtube dus. De link naar dat filmpje wordt vervolgens in het topic geplaatst.

Mods, is dit de bedoeling? Helemaal tegenhouden is onmogelijk, dat snap ik ook wel. Dit is een openbaar forum dus iemand kan alle berichten voor gaan zitten lezen en dat in 'n filmpje zetten, daar is niks tegen te doen. Maar mag zo iemand 'n nick aanmaken en die links naar die filmpjes dan ook nog gaan plaatsen hier? Persoonlijk ben ik er niet zo van gecharmeerd moet ik zeggen, maar het zijn niet mijn OP's die gebruikt zijn.

Joehoe?

Overigens heeft Laurens z'n youtubefilmpjes weer geactiveerd. Ze stonden eventjes "onder water" en waren alleen zichtbaar voor diegenen die de link al hadden, maar nu zijn ze weer gewoon vindbaar. Makkelijk vindbaar ook, met de links naar de topics er bij.

Mods, zijn/gaan jullie hier nog mee bezig? Wat is het standpunt van Viva/Sanoma hierin?
Beste mods,

Is het mogelijk dat het topic 'problemen met compagnon' bij werk en studie verwijderd wordt? In verband met de problematiek is het beter dat dit niet meer zichtbaar is, ik had alleen even dringend advies nodig en gekregen, waar ik heel blij mee ben. Het is dus alleen niet handig dat dit erop blijft staan ivm herkenbaarheid en het vervolg van deze zaak.

Ik hoop dat het mogelijk is, hartelijk dank!
chartreuse schreef op 28 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Joehoe?

Overigens heeft Laurens z'n youtubefilmpjes weer geactiveerd. Ze stonden eventjes "onder water" en waren alleen zichtbaar voor diegenen die de link al hadden, maar nu zijn ze weer gewoon vindbaar. Makkelijk vindbaar ook, met de links naar de topics er bij.

Mods, zijn/gaan jullie hier nog mee bezig? Wat is het standpunt van Viva/Sanoma hierin?

Wat ik weet hebben de Mods op het Vivaforum maatregelen genomen tegen de forummer.

Hebben we een link vergeten weg te halen? Dan doe ik dat nu alsnog.

mvg,

Junior.
JuniorModeratorViva schreef op 28 mei 2012 @ 22:19:

[...]

Wat ik weet hebben de Mods op het Vivaforum maatregelen genomen tegen de forummer.

Hebben we een link vergeten weg te halen? Dan doe ik dat nu alsnog.

mvg,

Junior.

Nee, die forummer linkt vanaf zijn youtube account naar de topics hier. Topics waarvan hij de OP letterlijk voorleest en dan van (niet al te best, als je het mij vraagt) advies voorziet. Hij brengt het alsof de TO's hem persoonlijk aan hebben geschreven.

Ik vraag me af of de voorwaarden van zowel Viva/Sanoma als Youtube het niet mogelijk maken om Youtube te verzoeken e.e.a. offline te halen. De TO's zijn volgens mij geen partij meer, aangezien met de voorwaarden van Viva/Sanoma het copyright overgaat naar Sanoma (als ik het goed begrepen heb).
Verplaatst naar Lijf & Lijn;

nare lucht vagina met dit weer

mvg,

Junior.
chartreuse schreef op 28 mei 2012 @ 22:24:

[...]

Nee, die forummer linkt vanaf zijn youtube account naar de topics hier. Topics waarvan hij de OP letterlijk voorleest en dan van (niet al te best, als je het mij vraagt) advies voorziet. Hij brengt het alsof de TO's hem persoonlijk aan hebben geschreven.

Ik vraag me af of de voorwaarden van zowel Viva/Sanoma als Youtube het niet mogelijk maken om Youtube te verzoeken e.e.a. offline te halen. De TO's zijn volgens mij geen partij meer, aangezien met de voorwaarden van Viva/Sanoma het copyright overgaat naar Sanoma (als ik het goed begrepen heb).

Ok, duidelijk. Ik breng de Moderators deze posting nog even (extra) onder de aandacht.

Edit; gehoord dat ze er achteraan gaan dus Viva gaat ermee aan de slag.

mvg,

Junior.
Onderstaand topic is verwijderd;

Wilt u meer seksueel verlangen?

mvg,

Junior.
Thanks junior!
Verplaatst naar Relatiepijler;

Zou jij hem nog een kans geven?

mvg,

Junior.
tip om iets bij te verdienen

Topic is verwijderd ivm spam. Hartelijk dank voor de melding.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Willen jullie de reactie's na lezen op advertentie van nestje kittens. ( staat per ongeluk bij gevraagd) er wordt nog al zeer fel gereageerd richting TO.
redband schreef op 29 mei 2012 @ 09:12:

Willen jullie de reactie's na lezen op advertentie van nestje kittens. ( staat per ongeluk bij gevraagd) er wordt nog al zeer fel gereageerd richting TO.

Er wordt inderdaad fel gereageerd, maar tot nu toe zie ik geen dingen voorbijkomen die volgens de huisregels niet mogen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

.
x-oblak-x schreef op 29 mei 2012 @ 09:23:

Een halve zool spamt bij Hoge bloeddruk en gezond gewicht (Gezondheid)

Bedankt voor je melding, actie is ondernomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Wat geeft jou als forumlid het recht iemand te beledigen?

Topic is verplaatst van Geld & Recht naar Overig.
Er is spammert actief op Mode en Beauty in een aantal parfumtopics:

Noa: Eau de Parfum

FM Parfums,wie kent het?

FM parfum is het wat?
Macy2 schreef op 29 mei 2012 @ 15:06:

Er is spammert actief op Mode en Beauty in een aantal parfumtopics:

Noa: Eau de Parfum

FM Parfums,wie kent het?

FM parfum is het wat?

Beste Macy,

Hartelijk dank voor de melding! De berichten zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Verplaatst naar Thuispijler;

Gazelle of?

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven