Zeurtopic

27-05-2012 21:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ff de balen in. Niks ernstigs, maar momenteel niemand om tegen te praten (ben aan het werk) dus ik maak maar gebruik van dit forum.

In december heb ik een punt gezet achter mijn 3 jarige relatie. Hij was de allerliefste, slimste, charmanste en hij droeg me op handen. Toch had ik een onbestemd gevoel en maakte ik het uit. Dat ik verliefd werd op een collega werkte ook niet echt mee dus zodoende. Ik kreeg al gauw een relatie (ben niet vreemd gegaan) met de betreffende collega. Maarliefst 1,5 maand was ik in de zevende hemel en toen begon de ellende. Dus zo snel als we begonnen, zo snel was het ook weer klaar. De verliefdheid bleef helaas wel.

Mijn ex hoorde ik in die tijd weinig van. Ik voelde me ook wel heel erg lullig, maar goed. Later kregen we weer wat vriendschappelijk contact. Hartstikke gezellig.

Met die collega is het nog een tijdje doorgesudderd, ook al wisten we dat er geen toekomst in zat. Korte tijd geleden dus definitief een punt achter gezet. Deed pijn, gevoelens zijn er nog, maar wat niet gaat dat gaat niet.

Voor het eerst sinds heel lang ben ik weer officieel vrijgezel. Mijn ex heeft inmiddels een andere vriendin en binnenkort gaan ze samen op vakantie (hoorde ik vandaag). Gelijk heeft hij!

Mijn beste vriendin begint vrolijk te kwebbelen over haar vakantie met haar liefje, waar ik uiteraard heel enthousiast op reageer.

Mijn beste vriend heeft onlangs zijn relatie uitgemaakt en vertelde gister dat hij alweer een nieuwe heeft.

Terwijl de hele wereld lekker aan het tortelen is zit ik, doodsaai en vrijgezel*, op m'n werk.

*laat ik even vooropstellen dat ik niet wanhopig of eenzaam ben! Ik heb er alleen nu, alles bij elkaar, de balen in.
ik weet niet hoe je die vriendin hebt leren kennen,maar zo komt er vast ook wel een vrijgezelle.
Ooow ook heel herkenbaar! Had dit weekend mijn eerste bruiloft en toen was ik toch wel heel erg de enige vrijgezel.

Ben over het algemeen wel happy single hoor, maar wat single vriendinnen hebben, zou toch wel leuk zijn.
Zijn jullie nog een beetje aan het zeuren? Ik zit weer te wachten op een berichtje van 'the object of my affection', want je mag natuurlijk niet te happig overkomen tegenwoordig (zucht).
Ha HEMAlover.. ach, altijd leuk zo'n "object of my affection" X-D Vind het echt een heerlijke term. Wanneer heb je hem zelf een berichtje gestuurd dan? Haha.. dit is erg.. wachten wachten.. iedere x je afvragen hoe lang het geleden is dat jij wat hebt gestuurd, bedenken of het wel eens is voorgekomen dat hij twee berichtjes achter elkaar stuurde (zo ja, dan "mag" jij het ook, want dan is het niet per se stalkerig).. X-D

Nice :cheer:
Zo, Blairtje. Je klinkt uitgezeurd?
Vreselijk he? Het slaat werkelijk nergens op. Het laatste bericht was van hem, vannacht. Doe het niet echt om en om ofzo, maar vindt toch dat hij net wat harder moet lopen dan ik. En hij vindt het vast precies andersom. Stelletje kleuters!
Hahaha... ah.. stuur hem gewoon een berichtje.. is toch leuk X-D

Ik heb niet zoveel te zeuren vandaag :-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven