*** Bar Too Much**** 196 ***

19-05-2012 10:45 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit je lekker buiten?
Nee, nog niet. Jij wel?
neuh, balkon is hier maar klein :)
Goh, best goedkoop dat Pinksterbrood. Zou het ingevroren Paasbrood zijn?
denk het Yette. Is wat moeilijk om te smelten dan al die chocoladeletters, kerstkrnsjes en paaseitjes.
Dag lieve Barrers, had vandaag niet echt een superdag, maar nu is het heerlijk aan het afkoelen, nog even een lekker portje voor het slapengaan...... :cheers:
Proost Wiesje!

Ik hoop dat het morgen een betere dag gaat worden.
Goedemorgen.

Wies, had je last van de warmte? Ik hoop dat het vandaag een betere dag wordt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb mijn chocoladeletter toevallig net op (lig nog in bed te snoepen, het was een pure en ik ben meer van de melk, dus dan gaat het wat langzamer), grappig dat je chocoladeletters noemt Joopp.

Hoe zou Pinksterchocolade eruit moeten zien?
Goedemorgen.

Dan ben je er wel zuinig op geweest, Yet. Ik vind chocolade met dit weer altijd zo plakken.
Koffie!

http://www.oostlandwoonland.nl/files/visuals/koffie_01.jpg
Oh wat leuk Jo, boerenbont hoort voor mij echt bij zon en zee :)
Nou, dan klopt het helemaal. Ik ben gister bij de zee geweest en de zon schijnt.

Lekker geBBQed gister?
Ja, was heerlijk :) De Vader kan het gelukkig heel goed, we hebben hier perfect vlees als we bbq-en (ik zie dat wel eens anders).
Het was toch idioot druk op het strand? Kon je de zee nog wel zien?
We waren er pas om een uur of half 8 en toen viel het reuze mee. Saar vond het helemaal geweldig weer en ging bijna nog kopje onder in zo'n tussenzeetje. Ze had de diepte beetje verkeerd ingeschat. Haar er gauw uitgevist want ze houdt helemaal niet van zwemmen haha.
OOoo wat leuk Jo, waren jullie even lekker verkoeling aan het zoeken op het strand?

In de avond zal het daar nu wel heerlijk zijn, hier gaat het wel weer goed hoor Mir, ik denk echt, dat het gisteren even zo'n blêgh-dag was. Nu eerst maar eens een lekker bakkie leut, ik zie, dat jij het al hebt klaar gezet, Jootje.....

Even denken, ......pinksterchocola, dat zouden hoofdjes moeten zijn met vlammetjes er op?????
Oooh, 's avonds is het inderdaad beter :) Is hier bij de plas ook. Vroeger maakte ik dan pastasalade of kaastaart en aten we daar na werktijd.
Maar nu werkt de vader ver weg en komt pas na 20.00 thuis en met twee zoons die kunnen verzuipen (zonde van al die diploma's) ga ik niet alleen.
Drie op een rij ...

Hoofdjes met vlammen ;-) logisch dat er geen Pinksterchocola bestaat !
Jaaaa, pasta-salade, dat maakt dochter hier de laatste dagen bijna iedere dag en dat is wel zoooooo lekker joh, warm eten hoef ik niet zo nodig.....

Dat is best wel akelig, dat je altijd met die angst in het hart aan het water zit met de wetenschap, dat De Zoon tijdens het zwemmen een insult kan krijgen. :-(

Is dat al wel eens voorgekomen?

Heeft snelle wisseling van lichaamstemperatuur daar eigenlijk ook invloed op??
De zoon heeft meerdere aanvallen per dag, dus de kans dat hij er een krijgt als je een dag gaat zwemmen, is vrij groot. Bovendien is het bekend dat de schittering van water aanvallen kan triggeren.

Vanmorgen had hij een hele rare. Het begon als gewoonlijk, maar duurde ipv hooguit 1 minuut wel ongeveer 8 minuten. Hij kreeg er een paar trekkingen bij, dus ik was bang dat het door zou zetten, wat gelukkig niet gebeurde. Hij bleef bij bewustzijn. Na het couperen duurde het nog ruim 40 minuten voor de afasie over was.
Goedemorgen.
Mogge Mir!

http://2.bp.blogspot.com/-MHL-LiPSlFs/T7VTuLr2LjI/AAAAAAAABHs/8055vQoKX_M/s1600/IMG_1391.JPG
Ah, koffie, lekker.

Ik wil even een schouderklopje: heb inmiddels een hele week niet gerookt. :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven