*** Bar Too Much**** 196 ***
maandag 28 mei 2012 om 09:52
maandag 28 mei 2012 om 09:59
OOoo wat leuk Jo, waren jullie even lekker verkoeling aan het zoeken op het strand?
In de avond zal het daar nu wel heerlijk zijn, hier gaat het wel weer goed hoor Mir, ik denk echt, dat het gisteren even zo'n blêgh-dag was. Nu eerst maar eens een lekker bakkie leut, ik zie, dat jij het al hebt klaar gezet, Jootje.....
Even denken, ......pinksterchocola, dat zouden hoofdjes moeten zijn met vlammetjes er op?????
In de avond zal het daar nu wel heerlijk zijn, hier gaat het wel weer goed hoor Mir, ik denk echt, dat het gisteren even zo'n blêgh-dag was. Nu eerst maar eens een lekker bakkie leut, ik zie, dat jij het al hebt klaar gezet, Jootje.....
Even denken, ......pinksterchocola, dat zouden hoofdjes moeten zijn met vlammetjes er op?????
maandag 28 mei 2012 om 10:40
Jaaaa, pasta-salade, dat maakt dochter hier de laatste dagen bijna iedere dag en dat is wel zoooooo lekker joh, warm eten hoef ik niet zo nodig.....
Dat is best wel akelig, dat je altijd met die angst in het hart aan het water zit met de wetenschap, dat De Zoon tijdens het zwemmen een insult kan krijgen.
Is dat al wel eens voorgekomen?
Heeft snelle wisseling van lichaamstemperatuur daar eigenlijk ook invloed op??
Dat is best wel akelig, dat je altijd met die angst in het hart aan het water zit met de wetenschap, dat De Zoon tijdens het zwemmen een insult kan krijgen.
Is dat al wel eens voorgekomen?
Heeft snelle wisseling van lichaamstemperatuur daar eigenlijk ook invloed op??
maandag 28 mei 2012 om 13:57
De zoon heeft meerdere aanvallen per dag, dus de kans dat hij er een krijgt als je een dag gaat zwemmen, is vrij groot. Bovendien is het bekend dat de schittering van water aanvallen kan triggeren.
Vanmorgen had hij een hele rare. Het begon als gewoonlijk, maar duurde ipv hooguit 1 minuut wel ongeveer 8 minuten. Hij kreeg er een paar trekkingen bij, dus ik was bang dat het door zou zetten, wat gelukkig niet gebeurde. Hij bleef bij bewustzijn. Na het couperen duurde het nog ruim 40 minuten voor de afasie over was.
Vanmorgen had hij een hele rare. Het begon als gewoonlijk, maar duurde ipv hooguit 1 minuut wel ongeveer 8 minuten. Hij kreeg er een paar trekkingen bij, dus ik was bang dat het door zou zetten, wat gelukkig niet gebeurde. Hij bleef bij bewustzijn. Na het couperen duurde het nog ruim 40 minuten voor de afasie over was.