Positieve berichten!

30-05-2012 10:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forumgenoten,

Veel topics gaan natuurlijk over problemen, en met name vreemdgaanderij. Interessant om te lezen, zet je aan het denken, maar soms krijg ik ook het idee dat liefdesrelaties vroeg of laat garant staan voor pijn.

Daarom even dit 'tegen' topic. Hoe kan het ook ánders? Zijn er hier gelukkigen? Trouwe mannen en vrouwen? Leuke momenten en eigenschappen van je partner? Lieve koosnaampjes? Droombruiloften? Noem maar op!!

Ik zal beginnen!

Sinds een maand of 10 ben ik heel erg verliefd. Ik ben al vaker verliefd geweest en ik heb heel wat relaties in allerlei soorten en maten achter de rug, dus ik weet precies wat ik wel en vooral wat ik niet wil. Ik heb mijn intuïtie leren vertrouwen.

En dit keer zeggen mijn hoofd en mijn hart: dit is de goede. Op deze kan je bouwen, zonder dat hij saai wordt en zonder ander gezeik. Geen vuiltje aan de lucht, op mijn eigen issues na waar ik hard aan werk en goed met hem over kan praten.

Heerlijk om weer langzaam te durven denken aan een toekomst samen met iemand ipv alleen als eenzame cat-lady!

Nou, brand maar los ;)
Ja! Ik heb wel iets positiefs :-D

Mijn man en ik hebben in lastig vaarwater gezeten. We snapte elkaar gewoon even écht niet.

Het gaat nu ZO goed al tijden en we hebben beide een leuke baan en zijn gewoon zo veel blijer dan dat we waren... dat we hebben besloten ons huis in de verkoop te doen volgende maand!

En dat is écht een grote stap, dat durfde we eerst gewoon écht niet door onze relatie.

Ik ben zo blij. Niet dat ik denk dat het zo verkocht is. Maar dat we de stap durven te gaan maken! Dat maakt mij zo blij en trots op ons vechten.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
:heart:
Kippenvel! Wat TE GEK!
Het mooiste van alles is, hij heeft me ten huwelijk gevraagd :-d :-d :-d

We hebben verdorie meer dan 10 jaar allebei met een gebroken hart rondgelopen zonder het van elkaar te weten. Dus dit NOOIT meer.
Kaatje, jouw verhaal lijkt in veel opzichten op de mijne. Bij ons zaten er alleen meer jaren tussen. Als mensen ons verhaal horen vinden ze het allemaal zo romantisch.
Ohwww wat een leuk verhaal Kaatje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat leuk Kaatje. :rolling:
Ik ben heel gelukkig met mijn vriend.

Na een huwelijk van 16 jaar dat uitliep op een scheiding

ben ik nu ondertussen al weer twaalf jaar samen met

mijn huidige vriend. En nog steeds verliefd.

Volgende week lekker samen vakantie vieren.

Hij is leuk, lekker en lief.
odi et amo
Mies85 schreef op 30 mei 2012 @ 10:37:

Ja! Ik heb wel iets positiefs :-D

Mijn man en ik hebben in lastig vaarwater gezeten. We snapte elkaar gewoon even écht niet.

Het gaat nu ZO goed al tijden en we hebben beide een leuke baan en zijn gewoon zo veel blijer dan dat we waren... dat we hebben besloten ons huis in de verkoop te doen volgende maand!

En dat is écht een grote stap, dat durfde we eerst gewoon écht niet door onze relatie.

Ik ben zo blij. Niet dat ik denk dat het zo verkocht is. Maar dat we de stap durven te gaan maken! Dat maakt mij zo blij en trots op ons vechten.

Jullie hebben ieder een eigen huis en gaan nu samenwonen?

Mijn vriend en ik gaan en september naar Griekenland rondreizen, met 2 bagpacks, een tentje en een huurauto. Heel knus. We hebben al samen gekampeerd en hij is mijn ideale maatje. Had eerst een ex die zélf voorstelde om te gaan kamperen ivm de kosten, en ik heb nog nooit zo'n gezeur meegemaakt om de dingen die bij kamperen horen. Mijn vent nu is kramperen echt gewend en vindt het net zo heerlijk als ik. Gebroken wakker worden, je tentje uitbranden door de zon, heel veel moeite doen om een bakje koffie te zetten, knakworstjes en vieze uitgedroogd vochtige witte bolletjes met pindakaas als ontbijt. <3
lamaatje schreef op 30 mei 2012 @ 10:49:

Ik ben heel gelukkig met mijn vriend.

Na een huwelijk van 16 jaar dat uitliep op een scheiding

ben ik nu ondertussen al weer twaalf jaar samen met

mijn huidige vriend. En nog steeds verliefd.

Volgende week lekker samen vakantie vieren.

Hij is leuk, lekker en lief.
Ja zie je, het kan dus toch. Na zoveel jaar nog steeds verliefd!! Dat je oplicht als je diegene ziet aan komen lopen.
Nee we hebben al een koophuis en een zoon.

Maar we willen op termijn nog wel een kind erbij maar dat past hier écht niet.

Man was ziek, en nog wat dingetjes.

Mede daardoor vonden wij elkaar een stuk minder leuk.

Met therapie en de hele MikMak zijn we er gewoon weer op gekomen. En er waren echt tijden dat ik dacht... dit gaat gewoon echt niet meer.

OOOO Backpacken hoe cool is dat! Wat fijn dat jullie dat samen kunnen gaan doen zeg! Ik vind kamperen ook zó leuk! Als onze zoon straks wat groter is gaan we ons er aan wagen. Als de relatie dan nogsteeds zo goed gaat dan. haha.

Wat een leuk topic!
Kaatje, wat een geweldig verhaal. :love:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mies: hoe gaaf! Succes he! Wow!

Kaatje: Waauw! Mooi, kippenvel! Enne, goed vastbinden die kerel he ;-).
:heart: I know. Het klinkt allemaal zo romantisch he. Maar in werkelijkheid hebben we vanaf december al een hele hoop hordes genomen en het eind is helaas nog niet in zicht. Toch doet dat niks af aan mijn gevoel voor hem, we komen hier sterker dan ooit uit. :heart: Our time to shine will come....
Wat een mooi verhaal Kaatje!

Veel geluk samen!
Brit was de afgelopen 3 dagen naar engeland, een groot ding ophalen met een busje. Ik was alleen thuis met UK, onze dochter van bijna 2. Alles ging prima, ik en uk hebben ons kostelijk vermaakt, ik heb zelfs tijd gevonden om de ramen te lappen. Maar wat was ik bij dat hij eindelijk weer thuis was... Onze relatie begon als lange afstandsdinges, hij in engeland, ik hier. En toen hij door de poort liep voelde ik me weer precies zo als toen ik hem voor het eerst zag op het vliegveld in engeland, na maanden en maanden online praten...

nu zit ik op mijn werk, en ik wil alleen maar graag naar huis :)
Wat leuk allemaal!

Mies, wat goed dat jullie hebben gevochten. Het leven is ook niet makkelijk (ziekte kan een hoop veranderen, ik weet het) en daardoor loop je elkaar soms voorbij of langs elkaar heen. Maar als je ooit verliefd bent geworden en jarenlang gevoel had "dit is 'em" dan weet ik zeker dat er vast nog wel zit. Als je dat allebei hebt en je zoekt hulp kun je prima uit dat patroon komen.

Kamperen is heerlijk met je geliefden! Wel iets lastiger met een kind denk ik, maar als je samen zo sterk bent moet dat gewoon lukken. Je bent tijdens kamperen zo op elkaar aangewezen, ieder helpt mee, je bent zo vrij. Heerlijk.

Natuurlijk heb ik ook dalletjes gehad met mijn lief, alleen al in die korte tijd. We hebben geen goede start gehad, hij had geen ervaring met vrouwen en deed gewoon raar. Maar daar hebben we goed over gepraat.

Ik vertrouw hem ook voor de volle 100%, dat heb ik nog NOOIT met iemand gehad. Ik denk dat heel belangrijk is. Dat je naast allerlei anderen kliks een 'vertouwensklik' met iemand hebt. Daardoor weet ik ook dat het goed zit.
Geweldig kaatje!!!
Hier ook een happy verhaal!

Vriend en ik leerden elkaar kennen tijdens onze studie. Ik had tentamen nét voordat het tentamen begon wachtte je altijd voor de deur. Het tentamen was een algemeenvak ( waar ik heel slecht in was) en ik stond te wachten met een studiegenootje. Zij kende hem en een studiegenoot van hem en zo stonden we met zijn vieren te praten. Ik ben nogal verlegen dus mengde me half in het gesprek. Ik woonde toen trouwens samen met mijn ex.

Ik haalde de toets niet, en moest de herkansing doen. En wie zag ik daar? hém! Maar ik dacht die herkent me toch niet, maar hij kwam naar me toe en we stonden te kletsen.

Wederom haalde ik de toets niet, en ging de herkansing maken, en wie zag ik daar weer? juist ;-)

Enfin, ik had een relatie, woonde samen, en studeerde. Af en toe zag ik hem op school en deden we wel eens een koffietje of een praatje, maar that's it.

2 jaar later ofzo ging mijn relatie over en woonde ik weer thuis. Ik stortte me op mijn studie en ging een herkansing maken, en WIE zag ik daar wéér? X-D

Een dag later had ik een berichtje in mijn studentenmailbox. Hij had op de aanwezigenlijst van de toets gekeken hoe ik heette ( ik zat voor hem) en aan de hand daarvan mijn studentenmail opgezocht.

We hebben kort gedate, het was gelijk flink aan :) Dolverliefd, nog steeds, we zijn nu twee jaar verder en al een jaar afgestudeerd ;-)

Achteraf vertelde hij dat hij één keer expres die toets heeft verpest, in de hoop mij weer bij die herkansing te zien :heart:

Ik weet nog precies de datum waarop ik die mail in mijn inbox kreeg. En vorig jaar kreeg ik op die datum een bos rozen opgestuurd met een kaartje: 'Eén nieuw bericht'

:love:
Wat heerlijk om te lezen en zo mee te genieten! Chyou, ook mooi verhaal :)
Wat een positief en leuk topic! Mijn verhaal is veel te herkenbaar dus dat ga ik niet posten, maar ik prijs me na 5 jaar nog steeds elke dag gelukkig dat ik mijn grote liefde heb gevonden. Vraag me vaak af wat ik heb gedaan dat ik hem heb mogen verdienen, maar gelukkig is dat wederzijds :heart:.
polala schreef op 30 mei 2012 @ 11:58:

Wat een positief en leuk topic! Mijn verhaal is veel te herkenbaar dus dat ga ik niet posten, maar ik prijs me na 5 jaar nog steeds elke dag gelukkig dat ik mijn grote liefde heb gevonden. Vraag me vaak af wat ik heb gedaan dat ik hem heb mogen verdienen, maar gelukkig is dat wederzijds :heart:.
ja hey! Dat maakt juist nieuwsgierig ;)
Jellyfish schreef op 30 mei 2012 @ 11:53:

Wat heerlijk om te lezen en zo mee te genieten! Chyou, ook mooi verhaal :)
Als ik er weer aan denk dan smelt ik gewoon helemaal :heart:
Dit is zo leuk en fijn om te lezen ^^

Zelf nu twee jaar samen met de allerliefste vriend die ik maar kan wensen. Nog altijd verliefd en we steunen elkaar ook als het moeilijk is.Hij is pas verhuisd naar een heel leuk 2 kamer appartement waar ik de helft van de week ook ben. De andere helft van de week ben ik i.v.m. met mijn studie thuis.

We kennen elkaar al jaren, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest (klinkt heel cliché, maar zo voelt het nou eenmaal)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven