Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Glossybox net besteld....was er op gewezen door een vriendin en na te googlen kwam ik op dit topic terecht....echt heel slecht voor me geweest ;)

Ben benieuwd hoe die mij gaat bevallen en of ik me dan kan inhouden om ook op de andere boxen te abonneren......
Welke van de boxen is het leukste dames? Kwam hier per toeval, lijkt me erg leuke elke maand een 'kadootje', welke raden jullie me aan?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind de Truly Yours box 't leukse. Maar ze verschillen per maand ook best wel. Je kunt op youtube (en hier in het topic) wel zien wat er de afgelopen tijd in welke box zat.
Ik heb gisteren de bb cream getest. Hij dekt niet super maar het is wel een fijn product.
mali30 schreef op 27 mei 2012 @ 06:30:

Welke van de boxen is het leukste dames? Kwam hier per toeval, lijkt me erg leuke elke maand een 'kadootje', welke raden jullie me aan?

Mij trekt de Beautybox het meest aan, tot nu toe eigenlijk altijd tevreden geweest.

De glossybox ontvang ik ook nog steeds maar ik vind het een aflopende zaak.

Trulyyours heb ik niet omdat de boxen me niet aanspreken. Blendbox zou ik niet doen.

Op de sites van alle boxen kun je zien wat er in de voorgaande boxen zat. Daarop kan je baseren welke jou het leukst lijkt.

Ga op de websites van de boxen de inhoud van de afgelopen maanden bekijken en beslis dan welke merken/boxen je het meest aanspreken.

Tot nu toe vind ik de TY box het leukst, ondanks dat ik deze maand minder vind. Heb ze gemaild over iets en een hele leuk mail terug gehad.

Vind niet alle artikelen/boxen van TY even fijn, dat is nu eenmaal zo de ene maand zit het mee de andere tegen.

Heb het al eerder gezegd, zie het als een soort lot, je kunt winnen en verliezen.

Glossybox heeft regelmatig artikelen die je daarna zelf ook bij etos/kruidvat kunt kopen dus als je dat leuk vindt is dat een optie.

Beautybox weet ik niets van en dan heb je nog de blendbox, ik moet nog zien of dat goed komt heb er vooralsnog niet zo veel vertrouwen in maar wie weet zit ik er compleet naast.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Dankjewel Jas voor de uitleg. Ik ga even neuzen op de site's.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik blijf bij de Glossybox!
In augustus komt de fashionbox, die lijkt me wel leuk. Ik ben niet zo van de dure cremes/parfums en lipgloss van meer dan 5 euro. De beautybox wordt, als het goed is, wat gevarieerder (huidverzorgingsproducten, make-up, accessoires, sieraden, magazines en cadeaubonnen). Maar het blijft een gok, dat blijkt wel uit alle reacties hier.

Ik had dus deze maand voor t eerst de ty box. Viel me tegen, maar ik hou vol, misschien volgende maand beter!
Vinden jullie het niet eng om zomaar een abonnement te bestellen? Bji fashionbox bijv. staat nergens welk bedrijf/persoon erachter zit. Via kvk wel een adres gevonden in Groningen maar dat ziet er ook niet echt fashionable uit.
Kerstklok daarom heb ik de blendbox ook niet besteld.

Bij de TY verscheen vooraf een aantal artikelen bijvoorbeeld deze zodat je een beetje een indruk had wie er achter zitten.

Ik weet zo niet wie er achter de glossybox zit maar wel dat er laatst een bericht kwam dat een russische miljardair er in geinvesteerd heeft. klik hier voor nieuwsbericht, staat ook meer over achtergrond glossybox in
Wat was nou dat 'grote' iets dat bij de TY zat?
xJanna schreef op 28 mei 2012 @ 20:49:

Wat was nou dat 'grote' iets dat bij de TY zat?
Dat was de Gamila secret cleansing bar in een best grote doos.
Vandaag komt de Beautybox.

Ik geef TY nog wel een kans, vond deze box niet zo geweldig. Misschien is het gewoon geen box voor mij, haha.
UPDATE VERZENDING:

Lieve allemaal,

Zojuist hebben we een up-date ontvangen van de distributeur. Helaas is er in de nacht van vrijdag op zaterdag een technische storing opgetreden bij Selektvracht waardoor de pakketten niet konden worden gesorteerd. Wegens het Pinksterweekend kan het probleem vandaag pas verholpen worden. Dit betekent dat de pakketten vandaag per regio gesorteerd gaan worden en morgen voor het eerst worden aangeboden door de postbezorger. Helaas is dit overmacht en konden we niks doen om dit te voorkomen, onze oprechte excuses voor het ongemak.

Het Beautybox-team besteedt veel zorg en aandacht aan dit speciale cadeautje en we vinden het dan ook heel jammer dat jullie deze maand wat langer op de box moeten wachten. Nog een nachtje slapen en dan eindelijk genieten van de box vol beauty-verrassingen.

Bedankt voor jullie geduld, we waarderen jullie support en betrokkenheid enorm!

Mocht je specifieke vragen hebben, stuur dan een mailtje naar klantenservice@beautybox.nl

Veel liefs,

Het Beautybox team

*Jammer*
:-(
Vandaag moet ie dan komen... :D
Een vraagje; had op 29 april de juni editie besteld, krijg ik em dan ook vandaag of moet ik tot eind juni wachten?
Dit is de mei-editie, dus als je de juni-editie op tijd hebt besteld wordt dat eind juni.
Op het lushforum staat al een inhoud zag ik, voor zij die het willen weten ;)

Als ik dezelfde box krijg ben ik onwijs blij!!
Haha grappig ik dacht juist 'ben blij dat ik die box niet krijg'.
Hier nog geen inhoudbeschrijving?

Komt ie:

Vorige keer had ik geen kaartje, nu het kaartje van de moederdagdoos :s.

- Eylure Katy Perry lashes. Mooie! Ik draag vaak wimpers dus blij mee.

- Dermalogica Cleanstart lipshine (fullsize)

- Looks Lippencil in miracle pink + kortingsbon (fullsize)

- Scharzkopf Moisturekick spray (50ml)

- Scharzkopf Colorfreeze shampoo (50ml)

- Sans soucis Bodymilk (40ml.

- Sugarpill eyeshadow in Lumi sample.

- Ladytalk membership.

Het is veel deze keer. 3 fullsizes en ruime samples.

I'm happy!
/
Wat is ladytalk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven