Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik zit te forummen onder het bellen. Hoe fout want dat mag helemaal niet eens.
Moggu..
Mogguh

Ik heb mijn haar al in de verf zitten. Was nodig.
Ik zit in wachtkamer psych..
Mogguh :)

Ik zit achter de computer ;-) Te dubben tussen terug naar bed, huis opruimen of... Nou ja, een blegh dag dus. Komt wel goed.

Coe, hoop dat het nu lukt met de oefening. Wel fijn dat deze psych het niet alleen bij praten houdt.

Goldie, knap dat je het volhoudt hoor. Wat dat betreft ben ik een ei. Nog een paar dagen, toch? (de straf?)
Zo,weer terug met een pittige opdracht.Bij elke situatie moet ik mijn gedachten,gevoelens en gedrag opschrijven.Dat is alvast een stukje van de mindfullness training.

Zometeen even boodschappen doen want de jongens gaan morgen op schoolreisje(en dan moet er natuurlijk iets lekkers mee)

Zoeb,ik zag elders dat je een heel leuk jurkje gekocht hebt!Zal je goed staan.

Gold,begreep Troela het uiteindelijk wel van de 4 daagse?
Mamz,die ademhaling blijft een probleem(pje)

Zodra ik me daarop concentreer ga ik hyperen,loop ik gewoon rustig rond en verzet ik mijn gedachten,krijg ik hem weer wel onder controle.

Jij een :hug: voor de bleegghhdag!
Leuk jurkje hè. ;-)

Zal de link hier ook even plakken.

't Is weer eens beredruk hier op mijn werk. Dat wordt ook een blughdag. Tot 6 uur zelfs. Bah.
http://www.shoply.nl/media/Image/thumbs/2330p16srdji158691jtvgok1og9pl51.jpg
Dus dan moet je toch je gedachten ergens anders op zetten Coe.

Wat een moeilijke opdracht lijkt het me wat je nu moet doen.

Hoewel het opschrijven misschien al helpt.
Mogguh maisjes...

Mijn laptop doet alweer raar.

Schattig jurkje Zoeb.

Succes bij de psych Coetje.

Ach Mamzie, het is ook alleen maar omdat ik zo'n consequente man naast me heb waardoor ik dit kan hoor. Ik ben eigenlijk ook een watje en baalde gisteren vreselijk toen ik weer nee tegen haar moest zeggen.

Later op de avond heb ik nog geprobeerd het een beetje goed te maken. Ik kon via facebook op de nipper twee kaarten kopen voor een muziekfestival hier in ons stadje aankomend weekend. En omdat haar straf er dan op zit kan ze daar nu dus gewoon heen met een vriendin.

Vandaag to do:

Op de mannen van de zonwering wachten

Boodschappen

en wvttk...
Ik doe de laptop weer uit. Ik kan niet op facebook en op hotmail voor mijn post.

Misschien dat ie het later op de dag weer wel goed wil doen...
Die mannen kwamen toch gister Goldie?

Ik ga duimen voor je laptop!

Jurkje is echt lief Zoeb!Jammer dat het zo druk is op je werk.

Opdracht vind ik idd moeilijk want nu moet ik echt voelen en denken en kan ik niet meer mijn kop in het zand steken.

Ik ga Uk halen..tot later!
Je hebt toch geen virus Gold?

Het stikt van de virussen op het ogenblik.

Wat lief dat je Troela de kaartjes geeft.

Onze veranda is zo goed als klaar. Alleen de zijkanten nog.

Maar we zitten droog en het loungesetje staat binnen. Staat mooi. Vanavond de tafel in elkaar zetten.
Ik weet het niet Zoeb. Hopelijk kan Goldman er snel even naar kijken. Ik zit nu noodgedwongen weer in de studeerkamer achter de 'gewone' pc.

Troela was iets minder blij met de kaarten dan ik had gehoopt. Nu heeft ze zogenaamd geen vriendin om mee te nemen (alleen die ene waar wij haar liever heel ver weg van zien) en ik Oudste of ikzelf kunnen niet met haar mee omdat wij allebei moeten werken. Echt een domper. Nou ja, we hebben nog twee dagen...

Vandaag heb ik met Oudste boodschappen gedaan , alle kasten en koelkasten liggen weer lekker vol .

En mijn zonnewering is gemaakt. Gisteren waren ze ook al geweest ja, maar het onderdeel wat er in moest hebben ze vandaag gemonteerd.
Oh en een :hug: voor Coetje.
Ha, leuk nieuws!

Troela belde net haar vriendinnetje van de lagere school (ik moest even helpen met op dat idee te komen) en die gaat vrijdag met haar mee naar het festival. Opeens is Troela wel heel erg blij met de kaarten en we hebben samen net zelfs een vreugdedansje gedaan :) .

Nu geeft het ons beiden een goed gevoel... He he wat voelt dat weer even lekker...
Dat is fijn Goldie!Uiteindelijk toch nog goed gekomen.

Hopen dat Troela een leuke dag heeft.

Wij zijn nog even bij middelste gaan kijken die moest voetballen,lekker in het zonnetje gezeten.

Zoeb,voor jullie ook weer een spannende week..Ik duim voor jullie!
Fijn dat ze het leuk vind Gold.

Ja Coe, vrijdag weer alle halfjaarlijkse onderzoeken. Wordt weer een spannend weekje. Hij is nu al chagrijnig, dus dat gaat al lekker. Nou ja, ik weet waar het door komt, dat scheelt een hoop.

Ik ga naar bed.

Slaap lekker allemaal.
Moggu..
Mogguh

Ik ga douchen, even naar de winkel en dan werken. Vanavond weekend. Heerlijk.

Zaterdag ga ik met een vriendin naar Amsterdam. Leuk, leuk.
Mogguh!

Wij krijgen volgende week een nieuwe provider voor internet en bellen.

Er is ons verzekerd dat we geen dag zonder zouden zitten, maar de telefoon is al een week afgesloten en sinds gisteren het internet ook.

Tot overmaat van ramp is de databundel van mijn mobiele telefoon op (verbruikt op vakantie) dus ik kan komende week alleen op het werk internetten :-(

Ben er dus maar af en toe!

Lief van je Goldie, om kaartjes voor Troela te kopen.

Gisteren is onze poets voor het laatst geweest, ik moet dus weer flink aan het bezemen vanaf nu...
Ik heb Uk uitgezwaaid,zijn eerste schoolreisje..
Heb je het droog gehouden Coetje?

MissM, zo gaat het meestal hoor ik wel.

Gelukkig kan je op je werk ook even bij ons langskomen :) .

Ben je nog niet op zoek naar een andere poets?

Spannend weer voor jullie beiden Zoeb. Ik zou sacherijnig tegen hem terug doen denk ik.

Ik duim met jullie mee.

Ik stond al op de tennisbaan maar er kwam iemand niet opdagen dus ben ik weer weg gegaan.

Ik heb nog genoeg te doen:

Langs het stadhuis, formulieren afgeven ivm toneel

stofzuigen

de laatste boodschappen halen

mijn nieuwe telefoon uitvogelen... (ik heb een i-phone!)

Ik zit weer achter de gewone pc, heb de laptop maar even opgegeven tot Goldman er naar kan kijken.

En Troela was blij vanochtend, zij heeft haar telefoon terug gekregen en mag vanaf vanmiddag weer laptoppen.
Ik vind het niet zo erg dat de poets niet meer komt, zo goed poetste ze niet en het is een instant besparing van 120 euro per maand.

Alleen moet ik vanaf nu weer naar het gemopper van James luisteren als ie gaat stofzuigen.

Spannend weer, Zoeb, ik duim dat alles goed is!

Spannend voor Uk ook, schoolreisje! Die komt vanavond compleet afgepeigerd thuis ;-)

Goldie ook aan de iPhone, leuk! Als je eenmaal gewend bent wil je niet anders meer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven