Cheers!
zaterdag 29 maart 2008 om 16:23
Jaaa, was gezellig. Ik moet toch vaker naar Groningen. Hier geen kater trouwens. Wel ogen die vanzelf dichtvallen.
Xop, nee, niet de stad in geweest, zelfs niet nog even op de thee bij Zoyla... braaf in de trein naar huis gestapt. Nadat ik ben opgepikt door een lekkere vent (een beetje een Elvis look-a-like wel eigenlijk) toen ik met LD op weg was naar de bushalte. Hij heeft me naar het station gebracht. Lief hè?
(Pft, die kindjes hè, als je foto's ziet op de plee van Dream, dan zie je echt wel gelijkenis met Pa en Moe).
Xop, nee, niet de stad in geweest, zelfs niet nog even op de thee bij Zoyla... braaf in de trein naar huis gestapt. Nadat ik ben opgepikt door een lekkere vent (een beetje een Elvis look-a-like wel eigenlijk) toen ik met LD op weg was naar de bushalte. Hij heeft me naar het station gebracht. Lief hè?
(Pft, die kindjes hè, als je foto's ziet op de plee van Dream, dan zie je echt wel gelijkenis met Pa en Moe).
zaterdag 29 maart 2008 om 16:51
Aah Meave, en zo snel al
Ik heb een telelens!!
heb net eerst gekeken op Wkamp en daar stond ipv 'levering over een paar dagen' 'levering binnenkort'. Dat was me te vaag, aangezien het woensdag nog een week zou duren. Heb de boel geannuleerd, de kinderen in de auto gekwakt (Elvis lag op bed, was moe, dus ik had naar m'n ouders gaan al uitgesteld) en ben binnen 3 kwartier heen en terug gesjeesd.
Zometeen lekker spelen met lensje dus!
Fijn weekend verder!
(oh, en Toet, bedankt voor je toepasselijke kaartje )
Ik heb een telelens!!
heb net eerst gekeken op Wkamp en daar stond ipv 'levering over een paar dagen' 'levering binnenkort'. Dat was me te vaag, aangezien het woensdag nog een week zou duren. Heb de boel geannuleerd, de kinderen in de auto gekwakt (Elvis lag op bed, was moe, dus ik had naar m'n ouders gaan al uitgesteld) en ben binnen 3 kwartier heen en terug gesjeesd.
Zometeen lekker spelen met lensje dus!
Fijn weekend verder!
(oh, en Toet, bedankt voor je toepasselijke kaartje )
Later is nu
zaterdag 29 maart 2008 om 19:47
Fijn dat jij en Madootje weer veilig terug zijn, vond het toch wel spannend dat alleen midden in de nacht nog naar huis rijden.
En als we weer uit eten gaan is het leuk als jullie er ook weer bij zijn!!!
Dream gefeliciteerd met je aankoop!
Jij geen katertje Zoy, haha je sms sprak boekdelen
Iemand nog tips voor een manvrije avond??
En als we weer uit eten gaan is het leuk als jullie er ook weer bij zijn!!!
Dream gefeliciteerd met je aankoop!
Jij geen katertje Zoy, haha je sms sprak boekdelen
Iemand nog tips voor een manvrije avond??
zaterdag 29 maart 2008 om 22:43
Feestje klinkt gezellig, dames
Hier lekker dagje. Veel in en om het huis gedaan, met kinderen die erg vrolijk waren.
Jongste vanaf vanmiddag helaas een stuk minder vrolijk, die is ziek.
En Dreamer, bevalt nieuwe lens? Welke is het nu uiteindelijk geworden?
Bloes, niet van de wijs laten brengen, door rotopmerkingen van pubers, die hun onzekerheid proberen te verbergen door macho te doen.
Je bent gewoon een lekker wijf!
Hier lekker dagje. Veel in en om het huis gedaan, met kinderen die erg vrolijk waren.
Jongste vanaf vanmiddag helaas een stuk minder vrolijk, die is ziek.
En Dreamer, bevalt nieuwe lens? Welke is het nu uiteindelijk geworden?
Bloes, niet van de wijs laten brengen, door rotopmerkingen van pubers, die hun onzekerheid proberen te verbergen door macho te doen.
Je bent gewoon een lekker wijf!
zaterdag 29 maart 2008 om 23:13
Klinkt leuk, en als een goede verjaardag 3mR!
En een lens helemaal. Kan dat gewoon, Wkamp afbellen?
Ik vind een hoop uitgaansdingen niet meer leuk.
Te doorzichtig hennetje-(envooral)haantje gedrag.
Meisjes kirrend aan een likeurtje met de booty draaien. Jongens op een rijtje bij de ingang of op een verhoginkie de boel op Neukbaar checken.
Maar dat kan komen omdat ik niet echt op zoek ben.
Hoewel.
Aandacht is altijd goed natuurlijk.
Meer is het denk ik dat ik het kinderachtig vind als een vent van mijn leeftijd nog moeite heeft met een openingszinnetje te vinden. Schuifelend en schorvoetend aan de bar stukje voor doorzichtig stukje dichter bij me staat, en maar geen contact maakt.
Blérk!
Ik ga uit voor uitgaan.
En als er iets gewoon klikt, omdat er gewoon een praatje is, op een gewone toon, als twee gewone mensen, die gewoon een avond met lachen met plagen hebben, heeft die willekeurige maar gewoon gezellige meneer 100000 keer meer kans dat ik evt (nee nee, ik ben zo trouw als een hond in relaties) met hem neuken ga.
Ik ga dan ook gerust alleen ergens naartoe...Ik vermoed dat ik een exentriek-oud-mompelend-wijf-aan-een-toog word.
Gisteren uit eten geweest in Indiaas restaurant. Errug goed, soort van aansluiten in de familie-keuken.
Heb overnacht in een hotel. Ik lag vanmorgen in bad, kreeg een massage, waarna ik kon aanschuiven bij het ontbijtbuffet.
Heb nog wel wat voor in achterkamer.
En een lens helemaal. Kan dat gewoon, Wkamp afbellen?
Ik vind een hoop uitgaansdingen niet meer leuk.
Te doorzichtig hennetje-(envooral)haantje gedrag.
Meisjes kirrend aan een likeurtje met de booty draaien. Jongens op een rijtje bij de ingang of op een verhoginkie de boel op Neukbaar checken.
Maar dat kan komen omdat ik niet echt op zoek ben.
Hoewel.
Aandacht is altijd goed natuurlijk.
Meer is het denk ik dat ik het kinderachtig vind als een vent van mijn leeftijd nog moeite heeft met een openingszinnetje te vinden. Schuifelend en schorvoetend aan de bar stukje voor doorzichtig stukje dichter bij me staat, en maar geen contact maakt.
Blérk!
Ik ga uit voor uitgaan.
En als er iets gewoon klikt, omdat er gewoon een praatje is, op een gewone toon, als twee gewone mensen, die gewoon een avond met lachen met plagen hebben, heeft die willekeurige maar gewoon gezellige meneer 100000 keer meer kans dat ik evt (nee nee, ik ben zo trouw als een hond in relaties) met hem neuken ga.
Ik ga dan ook gerust alleen ergens naartoe...Ik vermoed dat ik een exentriek-oud-mompelend-wijf-aan-een-toog word.
Gisteren uit eten geweest in Indiaas restaurant. Errug goed, soort van aansluiten in de familie-keuken.
Heb overnacht in een hotel. Ik lag vanmorgen in bad, kreeg een massage, waarna ik kon aanschuiven bij het ontbijtbuffet.
Heb nog wel wat voor in achterkamer.
zondag 30 maart 2008 om 14:08
BAM Zoenen! Op de mooiste nieuwe decennia die allemaal nobg op je wachten, bomvol wijn, wijf en gesang (dat kunnen de oosterburen beter zeggen, maar je snapt 'm zo ook wel, toch?)
Wat leuk dat het zo leuk was vrijdagavond (hoewel geheel naar verwachting natuurlijk ). Iedereen weer beetje van kater bekomen?
Hier echt Ingestort. Keelontsteking en ontstoken vinger. Wijs geworden na vorige x (jaar of 3 geleden, rondje chirurg en bijna 3 weken dubbele dosis antibioica voor stom wondje aan een vínger * haartjes omhoog*) even langs huisartsenpost gegaan, iets eerder in ontstekingsstadium. Dacht ik. Verdomme weer gesneden, weer in verband, en moeten lullen als brugman om die ab te voorkomen. Morgenochtend naar huisarts en als niet heel veel beter dan alsnog ab. En is rechterhand dus kan niet zo veel want hand verkleurd opgezwollen en alles wat ik ermee doe, doet pijn. Op schaal van Wereldleed volstrekt onnozel, maar ik ben wel zo onvoorstelbaar uit mijn humeur, dat wil je niet weten. GG helemaal op & moe naar zijn moeder met de kindjes, ik nu thuis in totaal ontplofde bende. Heb gewoon geen zin meer en geen moed om er iets aan te ondernemen. Wil vakantie in een warm oord, maar dien komende week fris & fruitig aan een nieuwe baan te beginnen. O, well.
~zeurt en zeikt nog even en zet nieuwe pot koffie~
Misschien word ik nu wel briljant 2handig. Of ik krijg gewoon rsi op links, dat lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
Weet je (dit moeten julie meervoudig opvatten), ik ga het gewoon allemaal niet doen vandaag. Iedereen krijgt de rimbam maar. Ik ga een sloppy film in de speler douwen en op de bank liggen en veel drinken zodat die keel niet zo pijn doet en niet meer bewegen totdat alles weer over is. Zo.
Wat leuk dat het zo leuk was vrijdagavond (hoewel geheel naar verwachting natuurlijk ). Iedereen weer beetje van kater bekomen?
Hier echt Ingestort. Keelontsteking en ontstoken vinger. Wijs geworden na vorige x (jaar of 3 geleden, rondje chirurg en bijna 3 weken dubbele dosis antibioica voor stom wondje aan een vínger * haartjes omhoog*) even langs huisartsenpost gegaan, iets eerder in ontstekingsstadium. Dacht ik. Verdomme weer gesneden, weer in verband, en moeten lullen als brugman om die ab te voorkomen. Morgenochtend naar huisarts en als niet heel veel beter dan alsnog ab. En is rechterhand dus kan niet zo veel want hand verkleurd opgezwollen en alles wat ik ermee doe, doet pijn. Op schaal van Wereldleed volstrekt onnozel, maar ik ben wel zo onvoorstelbaar uit mijn humeur, dat wil je niet weten. GG helemaal op & moe naar zijn moeder met de kindjes, ik nu thuis in totaal ontplofde bende. Heb gewoon geen zin meer en geen moed om er iets aan te ondernemen. Wil vakantie in een warm oord, maar dien komende week fris & fruitig aan een nieuwe baan te beginnen. O, well.
~zeurt en zeikt nog even en zet nieuwe pot koffie~
Misschien word ik nu wel briljant 2handig. Of ik krijg gewoon rsi op links, dat lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
Weet je (dit moeten julie meervoudig opvatten), ik ga het gewoon allemaal niet doen vandaag. Iedereen krijgt de rimbam maar. Ik ga een sloppy film in de speler douwen en op de bank liggen en veel drinken zodat die keel niet zo pijn doet en niet meer bewegen totdat alles weer over is. Zo.
zondag 30 maart 2008 om 14:19
Hangt met Lil mee op de bank. AB slaat minder aan dan ik zou willen en ik heb vast ook last van de helft van alle bijwerkingen. Hier is de ontploffing net zo erg denk ik en is Lief net met beide kindjes naar een buurtfeest vertrokken. Ik heb net de nodige rekeningen betaald en duik nu bed weer in.
Maar niet nadat ik:
Bambi heb gefelciteerd met d'r verjaardag: GEFELICITEERD, en ik wens je, zonder al te veel struisvogelarij, er nog minstens 2x30 bij! HUG!
Pimpel over d'r bolletje (ehm, oeps, dat woord zie ik nu opeens in heel andere context) ahum, dus Pimpel over d'r mooie hoofd heb geaaid en zeg: Je kunt ut, ut komp allemaal weer goed, maar rot is het wel.
Kjong succes wens morgen met d'r nieuwe baan en dat AKellende daaromheen maar snel opgelost mag worden.
En onze Bloes heb gezegd dat dat jongetje natuurlijk of volledig niet spoorde of zich gedroeg naar het aloude Meisjes plagen is kusjes vragen principe. Dus. Want anders zijn we allemaal afgeschreven hier en dat weiger ik te geloven. Hoewel inderdaad, ik kroeg hangen en kletsen vele malen leuker vindt dan jong spul dansendsjansend op dansvloer.
Nou ja, ik kom er niet meer uit. Beterschap Lil
ZOenen voor de dames hier. Trusten!
Maar niet nadat ik:
Bambi heb gefelciteerd met d'r verjaardag: GEFELICITEERD, en ik wens je, zonder al te veel struisvogelarij, er nog minstens 2x30 bij! HUG!
Pimpel over d'r bolletje (ehm, oeps, dat woord zie ik nu opeens in heel andere context) ahum, dus Pimpel over d'r mooie hoofd heb geaaid en zeg: Je kunt ut, ut komp allemaal weer goed, maar rot is het wel.
Kjong succes wens morgen met d'r nieuwe baan en dat AKellende daaromheen maar snel opgelost mag worden.
En onze Bloes heb gezegd dat dat jongetje natuurlijk of volledig niet spoorde of zich gedroeg naar het aloude Meisjes plagen is kusjes vragen principe. Dus. Want anders zijn we allemaal afgeschreven hier en dat weiger ik te geloven. Hoewel inderdaad, ik kroeg hangen en kletsen vele malen leuker vindt dan jong spul dansendsjansend op dansvloer.
Nou ja, ik kom er niet meer uit. Beterschap Lil
ZOenen voor de dames hier. Trusten!
zondag 30 maart 2008 om 14:22
Kom ik bij je zitten, Lil. Fijne ziekenboeg aan het worden hier. Ik verdenk toch een virtueel overdraagbaar virus voor dit soort dingen. Toet ziek, Mims misselijk, Lil ziek, ik kater/ziek. Anyone else?
En als dit een kater is, drink ik nooit meer wijn.
Waarom niet aan de AB eigenlijk? Als iemand die kan gebruiken in een hoge dosering, dan ben jij het volgens mij.
Manloze avonden zat hier dus van iemand met ervaring: zappen langs stompzinnige kanalen, wijvenprogramma's (al dan niet op DVD) kijken, hele avond forummen, bijkletsen met je vriendinnen, wijn erbij (blegh!) en veul chocolade en of ander lekkers.
Niet exotisch wellicht. Maar jij wilde suggesties.
En als dit een kater is, drink ik nooit meer wijn.
Waarom niet aan de AB eigenlijk? Als iemand die kan gebruiken in een hoge dosering, dan ben jij het volgens mij.
Manloze avonden zat hier dus van iemand met ervaring: zappen langs stompzinnige kanalen, wijvenprogramma's (al dan niet op DVD) kijken, hele avond forummen, bijkletsen met je vriendinnen, wijn erbij (blegh!) en veul chocolade en of ander lekkers.
Niet exotisch wellicht. Maar jij wilde suggesties.
zondag 30 maart 2008 om 14:30
Liever niet ab vanwege dan altijd meteen diarree (als je dat zo schrijft eigenlijk) en dan dus meteen afvallen en daar dan meteen weer ziek van, en vrijwel altijd ook gezellige schimmelinfectie (u weet wel Bloes, van dat hele vlammende). Maar goed, misschien morgen alsnog, ik zie het wel. Moet met 1 hand ook morgen met Dot en al bij huisarts zien te komen, die is ook leuk. Maar is morgen pas.
Wat een eindeloos ziekengedoe al heel lang hier in Kroeg, het wordt inderdaad tijd voor nieuwe slmep-en-bij-elkaar ronde.
Maar nu eerst dekentjebankthee en net opgedoken dvd van Extras (HILARISCH) dat moet helpen.
Dag lieve dames, tot later
Wat een eindeloos ziekengedoe al heel lang hier in Kroeg, het wordt inderdaad tijd voor nieuwe slmep-en-bij-elkaar ronde.
Maar nu eerst dekentjebankthee en net opgedoken dvd van Extras (HILARISCH) dat moet helpen.
Dag lieve dames, tot later
zondag 30 maart 2008 om 14:39
zondag 30 maart 2008 om 16:03
Kjongen heeft oorontsteking. Kan je niks mee. Wel retepijnlijk.
Chip heeft nog steeds verhoging en daarbij druipt het snot en kwijl uit allen gaten. Maar die kan wel naar de creche morgen.
Want... ik moet natuurlijk aan het werk.
Maar dan zit ik nog met Kjongen.
Ex gebeld.
Hij kan morgen niet.
Ik ook niet zeg ik.
Hij kan morgen alleen in de middag.
Heb Kjongen niks aan zeg ik.
Hij kan morgen echt niet, want afspraak.
Ik ook niet, het is mijn eerste dag, bovendien zit ik nu voor de 3de week thuis met zieke kinderen.
Maar ja, hij kan niet.
En dat was dan het einde van het gesprek. Maar niet van het probleem.
~zucht~
Chip heeft nog steeds verhoging en daarbij druipt het snot en kwijl uit allen gaten. Maar die kan wel naar de creche morgen.
Want... ik moet natuurlijk aan het werk.
Maar dan zit ik nog met Kjongen.
Ex gebeld.
Hij kan morgen niet.
Ik ook niet zeg ik.
Hij kan morgen alleen in de middag.
Heb Kjongen niks aan zeg ik.
Hij kan morgen echt niet, want afspraak.
Ik ook niet, het is mijn eerste dag, bovendien zit ik nu voor de 3de week thuis met zieke kinderen.
Maar ja, hij kan niet.
En dat was dan het einde van het gesprek. Maar niet van het probleem.
~zucht~