Viva Vrekkentopic VI
donderdag 31 mei 2012 om 12:36
donderdag 31 mei 2012 om 12:43
donderdag 31 mei 2012 om 13:18
Weleda heeft ook proefverpakkingen. Vaak zijn die wel bij De Tuinen e.d. Ik vind de zonnebrandmiddelen van Weleda wel heel lekker ruiken, maar voor Snoezekind koop ik voorlopig nog Vichy of een ander A-merk factor 50.
Die liggen ook regelmatig bij de Action, zeker een tientje goedkoper dan bij de drogist.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 31 mei 2012 om 13:44
donderdag 31 mei 2012 om 13:51
Yeah, net het laatste doosje Redband snoep (18 zakken) op de kop getikt voor slechts 50 cent per zak bij de marktman waar ik zondags altijd kom. (Zondag zijn ze dus pas echt voor mij.)
Als ik dit niet insla dan koopt mijn man hetzelfde snoep bij de benzinepomp voor de nodige euro's meer per zak. Scheelt me dus weer de nodige centen!
Als ik dit niet insla dan koopt mijn man hetzelfde snoep bij de benzinepomp voor de nodige euro's meer per zak. Scheelt me dus weer de nodige centen!
donderdag 31 mei 2012 om 14:17
Mooi! Ik zie net dat er eentje is op een plek waar ik nog een mysteryshopklus heb. Mooi twee vliegen in één klap slaan!
donderdag 31 mei 2012 om 14:39
donderdag 31 mei 2012 om 15:56
dank voor jullie reacties op de zonnebrandcreme, ik zal morgen eens bij de Tuinen kijken, en ik heb Weleda gemaild met de uitleg en daarbij de vraag of ik proefmonstertje kan krijgen..... wie niet waagt.....
net ook gratis bloemen gehaald, we hadden hier veel meer kleuren, rood, paars, licht en donker oranje, roze..... heb de oranje gedaan, kan ik mijn vensterbank weer in oranjesfeer brengen
Zaterdagavond mag ik weer workshopje doen, met de buurtdames, erg leuk! Heb stad en land afgezocht om roodwitblauw cadeaulint, nérgens..... nu van die kindermedailles gekocht, daar zit ook lint aan, was een stuk goedkoper dan bij de stoffenwinkel!!
En dan ga ik zo nog even lekker neuzen bij de kringloop! Heerlijk!!
net ook gratis bloemen gehaald, we hadden hier veel meer kleuren, rood, paars, licht en donker oranje, roze..... heb de oranje gedaan, kan ik mijn vensterbank weer in oranjesfeer brengen

Zaterdagavond mag ik weer workshopje doen, met de buurtdames, erg leuk! Heb stad en land afgezocht om roodwitblauw cadeaulint, nérgens..... nu van die kindermedailles gekocht, daar zit ook lint aan, was een stuk goedkoper dan bij de stoffenwinkel!!
En dan ga ik zo nog even lekker neuzen bij de kringloop! Heerlijk!!
donderdag 31 mei 2012 om 16:36
Dat vroeg ik me ook af voor die dingen van De Tuinen, weet iemand dat toevallig? Mijn streepjescode daar eindigt op 90 (van het gratis item).
donderdag 31 mei 2012 om 16:36
Zo mijn kwartaal pakket is ook weer besteld, mede dankzij jullie herinneringen want ik denk er te weinig aan. Wel vreemd dat de site mijn adres niet herkende, ookal stond deze vooraf ingevuld en heb ik er nog niet eerder problemen mee heb gehad. Nu maar adres van vriend ingevuld.
@lekkerlevenmetminder: welkom hier! Ik weet ook wie je bent (nou ja niet in real life dan). Lees altijd met veel plezier en bewondering je stukjes.
@lekkerlevenmetminder: welkom hier! Ik weet ook wie je bent (nou ja niet in real life dan). Lees altijd met veel plezier en bewondering je stukjes.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!