Entertainment alle pijlers

Blunders, blunders en nog meer blunders!

04-05-2012 17:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het topic 'blunders in alle soorten en maten' zo geniaal vond hier een nieuwe! En aangezien ik gister weer in een situatie terecht kwam die hier perfect past, trap ik natuurlijk af!

Gister eind van de middag ontdekt dat ik nog een brief moest posten. Eentje die echt, echt vandaag binnen moest zijn. (Ja ben soms een beetje laks en kon dit echt niet mailen). Dus ik om 10 voor 6 snel op de fiets gesprongen en als een gek naar de dichtsbijzijnde brievenbus gefietst. Kom ik daar aan, zie ik een man in een tnt jasje bij de brievenbus staan (dacht ik) dus ik nog harder fietsen en tegelijk roepen 'Meneer, meneer, wacht even ik heb nog een brief!!' Kom ikk daar helemaal bezweet en met rode kop aan en geef snel die brief aan die man, begint hij hard te lachen en bleek het dus helemaal geen tnt mannetje te zijn:D
die stagiaire met de kunstgebitten!
Geen blunder van mij (ik durf niet eens meer haha), maar lullig moment van meisje dat bij mij in de coupé zat. Ze sprak niet heel goed nederlands en had al 2 telefoontjes gepleegd om de juiste persoon te pakken te krijgen. Ze was best zenuwachtig en toen ze eindelijk de juiste persoon aan de lijn had ging het zo: "Hallo, met ..... Spreek ik met mevrouw huppelpup? Ik bel voor de afsprGOEDEMIDDAG DAMES EN HEREN WIJ KOMEN ZO AAN OP STATION DEVENTER. DEZE TREIN RIJDT NOG VERDER NAAR ZUTPHEN, DIEREN, ARNHEM, ARNHEM ZUID, ELST, NIJMEGEN LENT, NIJMEGEN, OSS, DEN BOSCH, TILBURG, BREDA, ETTEN LEUR, EN HEEFT ALS EINDBESTEMMING ROOSENDAAL. IN DEVENTER KUNT U OVERSTAPPEN OP DE TREIN NAAR HENGELO, DE INTERNATIONALE TREIN NAAR BLABLA EN NOG EEN TREIN. ALS U GEBRUIK MAAKT VAN DE OVCHIPKAART, VERGEET DAN NIET UIT TE CHECKEN. WIJ KOMEN AAN TE DEVENTER. INDIEN U DEZE TREIN VERLAAT VERGEET UW EIGENDOMMEN NIET. DIT IS DE TREIN NAAR ROOSENDAAL. EXTRA BERICHT: WIJ HEBBEN ENKELE MINUTEN VERTRAGING, MAAR DE AANSLUITENDE TREIN NAAR HENGELO WACHT EVEN ZODAT U DE AANSLUITING KUNT HALEN. WIJ WENSEN U EEN PRETTIGE DAG.

Arm meisje de conducteur praatte zó hard (en langzaam), telefoneren was echt niet mogelijk...
Wilde laatst met mijn dochter de roltrap af. Dit gaat de laatste tijd heel goed. Ze is heel trots dat ze er al zelf op kan staan en af kan stappen. Deze keer trok ze echter haar hand los op het moment dat ik op de eerste trede stapte. Ik rolde dus naar beneden en zij stond alleen bovenaan. Ik (in paniek mijn dochter's naam roepend) rende met grote stappen, half struikelend de naar benedenrollende roltrap op, tussen de andere mensen door, die ook waren opgestapt..

Zag er vast heel charmant uit. Gelukkig dochterlief weer veilig in mkijn armen kunnen sluiten :-)
Was 16 en 1e dag bijbaantje. Jongen stelt zich voor: ik ben Niels, ik antwoord ik ook. Hij kijkt wat raar maar goed...

Ik dacht dus dat hij zei dat hij nieuw was, ipv Niels...
quote:Kokolientje schreef op 11 mei 2012 @ 09:39:

Ivetje, ik ook

Het zweet brak me uit aan alle kanten haha !

Om even in de tampons te blijven, ik heb wel eens gehad dat ik er 1 ging verwisselen en dacht wtf !

Had ik vergeten aan de voorkant het plastic eraf te halen

Ha, dat heb ik ook wel eens gehad! Ziet er raar uit.

Ik had vandaag ook een rare. Ging douchen, dus trek de tampon eruit. Heb ik ineens twee tampons vast. Blijkbaar bij de vorige wisselbeurt vergeten de oude er uit te halen. Heb er echt even heel verbaasd naar staan staren.
Up!!!

Ik ging vanmiddag naar de praxis, had olie nodig voor tuinset, ik had kortingsstickers dus dat kwam goed uit. Ik loop door de praxis en bedenk me dat ik ook nog kwasten moet hebben etc. Ik ben ondertussen vrolijk die stickers aan het plakken, wel raar dat die stickers 'bloemenkorting' er op hebben staan, maar ja... Ik ben klaar en loop naar de kassa.

De caissière zit wat moeilijk te kijken naar mijn stickers en zegt: "goh, die komen me niet bekend voor, heeft u ze uit het krantje?" ik (mijn stickervel erbij pakkend): "uuhh jaa ze zaten bij het krantje........ Van de intratuin!"
Een keer met mijn moeder gaan winkelen en ze zat toen net in een rolstoel. Ik had daar totaal geen ervaring in dus we gingen met zijn 2 de roltrap af (zonder treden). Op een gegeven moment merk ik dat die stoel mij gaat ontglippen... dus ik zet mij schrap achter de wagen en probeer in alle macht die stoel vast te houden (want lange steile trap), mijn moeder heeft niets door en zit vrolijk met haar handen mee te bewegen op de leuning. Uiteindelijk hield ik hem bijna niet meer en ik ren dus achter die stoel de roltrap af om in een winkel beneden te eindigen met een rood hoofd en de slappe lach. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij kiepte mijn moeder zelfs nog met de benen de lucht in. Beneden kwam ik er pas achter dat er een rem zit op die dingen. De keren daarna zijn we veilig met de lift gegaan.
Omg, ik zie het voor me
Ga in therapie!
quote:Kokolientje schreef op 10 mei 2012 @ 22:49:

Man en ik gingen een avondje uit en ik wilde nog even pinnen. Stap uit bij de bank, loop naar de geldautomaat en daarna stap ik weer in de auto. De buit is binnen, rijden maar schat !

Zat ik bij een vreemde vent in de auto.....

Haha, zoiets heb ik ook.

Ik heb een blinde vlek voor auto's. Ik kan ongeveer onthouden hoe groot ze zijn en de kleur, maar handiger is als ik het nummerbord onthoud.

Anyway, mijn ouders hadden net een nieuwe auto, ik kende het nummerbord nog niet uit mijn hoofd.

Vader zou me van het station halen. Ik zag een donkerblauwe auto, zoiets als vader net gekocht had. Dus ik stap in, plof op de stoel en begin een verhaal.

Hoor ik naast me: Wat krijgen we nu?

Zat daar een vreemde kerel die niet wist wat hij aan zijn fiets had hangen

Iets verderop stond wel mijn vader gelukkig.
UP

X-D
Mijn moeder lag in het ziekenhuis.

Ik zou met m'n eigen auto komen, want m'n vader was er al de hele dag. Zag een parkeerplek, naast de auto van m'n pa.

Wil hem indraaien, voel een kleine tegendruk. Auto in z'n achteruit, ander vak uitgekozen.

Kom thuis, zit er een krasje op m'n bumper.

Mijn vader komt een uur later thuis, helemaal over de zeik. Iemand had tegen de auto gezeten, wieldop beschadigt, net achter het wiel een flinke deuk. Hij loopt terug naar de schuur om wat te drinken, komt binnen en kijkt mij aan.

Jij was het he? Jij hebt onze auto geraakt. Echt wel, ik weet het zeker. Je hebt groene lak op je bumper zitten namelijk! Hier, neem een glas wijn. Auto wordt toch verkocht.
:rofl: Angel........
Tuorrebout schreef op 17 mei 2012 @ 18:57:

Een keer met mijn moeder gaan winkelen en ze zat toen net in een rolstoel. Ik had daar totaal geen ervaring in dus we gingen met zijn 2 de roltrap af (zonder treden). Op een gegeven moment merk ik dat die stoel mij gaat ontglippen... dus ik zet mij schrap achter de wagen en probeer in alle macht die stoel vast te houden (want lange steile trap), mijn moeder heeft niets door en zit vrolijk met haar handen mee te bewegen op de leuning. Uiteindelijk hield ik hem bijna niet meer en ik ren dus achter die stoel de roltrap af om in een winkel beneden te eindigen met een rood hoofd en de slappe lach. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij kiepte mijn moeder zelfs nog met de benen de lucht in. Beneden kwam ik er pas achter dat er een rem zit op die dingen. De keren daarna zijn we veilig met de lift gegaan.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Oh geweldig dit, heb echt heel hard zitten lachen, tranen over m'n wangen, en het heeft even geduurd voor ik het aan m'n man kon voorlezen.
Een week of 2 gelden.

Ik had een belangrijke vergadering. Voor het eerst in 2 jaar versliep ik me die morgen. Dus had ik HAAST! Heb me klaar gemaakt, mijn mantelpak die al klaar lag aangetrokken.Turbo rondje met de hond gelopen,was eerder rennend naar het veldje,plassen en rennend terug.

Na een half uur zit ik in de auto en ik kan weg. Onderweg nog even wat drink loop door het pompstation , vond mezelf wat kleiner als anders, en hoor mijn hakken niet tikken. Dus ik kijk naar benden, loopt ik nog op mijn UGGS!

Heb uiteindelijk in een winkeltje stilleto's gekocht, die me ¤120.- hebben gekost.
:rofl:

Toen ik nog student was werd ik uit bed gebeld, wasmachine werd bezorgd. Ik in paniek, die zou helemaal nog niet bezorgd worden, oude moest nog weg en er stond helemaal nog geen afspraak. Ik hoor die mannen de trap op komen, trek godzijdank snel een joggingbroek en t-shirt aan. Denk: O de poes, en trek de deur achter me dicht.

Stom, want geen sleutels.

Stond ik daar 's ochtends, negen uur, op mijn blote voeten in een soort huisoutfit in het trapportaal.

En je gelooft het niet, de persoon die mijn extra sleutels had en in de buurt woonde was net die ochtend op vakantie gegaan.

De rest van de dag heb ik bij een (tot dan toe) onbekende buurman gezeten, zonder BH (heel ongemakkelijk). Hij vroeg wel drie keer of ik ook een vriend had, maar smeerde wel lief boterhammetjes voor me tussen de middag.
Haha! Uggs, geweldig!

Ik had er vorige week weer 1. Mutsje in een autootje voor me. Ik kreeg er zo'n "kijk mij eens in mijn te hippe aygo"-gevoel bij. Dus ik dacht "nou, ik ben ook heel hip in mijn saxo hoor!". Rij parkeerterrein van de ah op en parkeer naast mutsje. Ze bleef nog ff zitten, dus ik stap heel stoer uit, toffe tas om mijn schouder, ik ben tha bomb zeg maar! Dus gooi de deur dicht, wil em op slot draaien...rijdt mijn auto weg!!! Dus ik snel deur open, erachteraan hopsen met 1 been erin, snel zitten en rem erop. Had em niet in de parkeerstand (automaat) gezet :rofl: autootje in zijn achteruit en ben daarna vol schaamte de ah ingerend. Die griet naast me zal ook wel gedacht hebben "wat een muts!" X-D
Was eens met mijn dochtertje van net twee in een hele drukke winkel. Het was nogal een weglopertje dus ik moest haar goed in de gaten houden. Ik was even afgeleid en toen ik weer keek was ze weg! Ik in paniek de winkel doorrennen: HEEFT IEMAND MIJN KIND GEZIEN, WAAR IS MIJN DOCHTERTJE!!

Liep er een kennis van me in de winkel: Ehm, je hebt haar toch op je arm?!

O ja, ik had haar opgetild zodat ze niet weg kon lopen... Stond best voor gek met mijn paniekhoofd, rood aangelopen en tranen in mijn ogen...
Hahaha! Dat heb ik wel eens met mijn zonnebril, maar nog nooit met een kind gehad :rofl:
Ga in therapie!
Ik wel eens met mijn tas X-D maar ook nog nooit met mijn kind, gelukkig. Maar mijn tas is ook geen wegloper.
Ik moest ineens hier aan denken door alle verhalen.

Jaren geleden lekker wezen stappen met een vriendin. Beiden een "stop- aids - rugzakje" gekregen met allerlei troep erin.

De door op volgende maandag, haast, natuurlijk weer verslapen. Eerste keer overblijven voor zoon. Gris de rugzak van tafel, gooi alles eruit en lunch erin.

Kom zoon ophalen 's middag vraagt de juf of ik even mee wil lopen. Zoon kon zijn snoepje niet open krijgen met overblijven, klopt was een achter gebleven condoom :-$

Ik nog heel droog "ach ik doet t in ieder geval veilig".
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Oeh is dit topic weggezakt? Up up up!
Ik heb ooit eens bij Kruidvat zo'n 3-pak Dove gehaald. De jongen achter de kassa scant per abuis niet de sticker op het plastic, maar de barcode op de fles. Kassa slaat dus 5 en een beetje aan. Ik denk slim te zijn en roep dat ik als ze zo goedkoop zijn dan nog een 3-pak erbij wil. Kom ik terug bij de kassa, staat daar de schrik van de buurt inmiddels naast hem en roep keihard door de winkel heen: "Jij weet heus wel dat hij een foutje maakte, want je koopt vaker zo'n 3-pak! Hebberd!" Ik heb haar duidelijk uitgelegd dat ze niet zo'n toon aan hoefde te slaan, maar mijn hebberige actie was wel een beetje genant. :-)
Leuk topic!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Geen blunder van mij maar van mijn schoonmoeder:

Vriend en ik gaan binnenkort naar Praag. We waren bij schoonouders en vriend vertelde dat hij graag een boek van Kafka wil lezen. Schoonouders hebben veel boeken en schoonmoeder ging even zoeken in de kast. Ze heeft een leesbril nodig maar vindt dat vaak vervelend en draagt hem niet. Op een gegeven moment komt ze de kamer weer in, 'Hier, volgens mij is dit Kafka!' Het was een boek met de verzamelde werken van Charles Dickens
Hahahhaha enorm grappig weer allemaal!

Ik maak vooral blunders als ik me bewust ben van mezelf.

Helemaal opgetut op de fiets op weg naar een vriendin voor een leuke stap avond. Alles was perfect. Zwoele zomeravond, terrasjes overvol, ik in een sexy jurkje en mooie schoenen, plastic tas met flessen rose aan het stuur.......

Ik fiets langs het hipste en drukste terras van de stad, zwiep nog even met mijn haar en PATS! tas met flessen wijn tussen mijn spaken.

Geluid van brekend glas, overal rose en tot overmaat van ramp lig ik ongeveer een meter verder met mijn jurk tot onder mijn oksels. Echt het hele terras lag in een deuk......zo genant, gelukkig had ik verder niks.

Nog 1 van een paar jaar geleden, ik rijd op mijn longboard op weg naar mijn vriend. Weer zo'n mooie warme dag, weer erg druk op straat, ik probeer er een beetje cool uit te zien en nonchalant wat tussen de mensen te manoeuvreren. Ik werd ook bewonderend nagekeken want een vrouw op een Longboard zie je bij ons eigenlijk nooit.

Helaas waren ze een dag ervoor bezig geweest met het wegdek en lagen er nogal wat losse steentjes op straat.

Ik zag er 1 over het hoofd en rijd er tegenaan, mijn board stopt met een ruk en aangezien ik een behoorlijke vaart erin had werd ik gelanceerd. En landde met mijn kin op de harde stenen van de straat.

Toen ik weer bijkwam stond er een enorme massa mensen om me heen, me geschokt en vol walging aan te kijken. Ik mompelde wat over dat het wel meeviel en probeerde op te staan. Toen zag ik pas al het bloed, voelde ik dat ik mijn kaken niet meer kon bewegen en hoorde ik de sirenes van een ambulance.

Mijn kaak was gebroken en mijn kin lag open tot het bot. Auw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven