* * Ju(n/l)i 2007 * *
donderdag 27 maart 2008 om 17:24
zo... wat veel geschreven vandaag! LEUK !
ik ga na het eten bijlezen,
nu alleen even juichen vanwege weer een goede echo!
Mooi gaaf huppelend/springend kindje van nu 13weken (zaterdag). Héérlijk om te zien !
Dan al wel vast een opvolgmelk-opmerking:
nummertje 3 gebruiken is niet nodig hoor!
gewoon tot ongeveer 12maanden de nr.2 geven
(is qua voedingsstoffen/vitaminen etc. prima) en dan met een jaar overstappen op gewone halfvolle melk (en vit.D-druppels)
Alle andere produkten dan nr.1 en nr.2 is puur winstgevend gedoe van de fabrikanten!
donderdag 27 maart 2008 om 19:27
Even heel heel kort hier want wou alleen lezen (lange dag gehad en MOE)
Genante bekenning: Metis: Ik ook!! gek op Slash toen ik jong was!! clip (wat een ouderwets woord alleen al!) van November rain!
Dat ik dit durf op te schrijven...weet niet of ik nog op Mutsing durf te verschijnen...
Fijn avondje allemaal!
Genante bekenning: Metis: Ik ook!! gek op Slash toen ik jong was!! clip (wat een ouderwets woord alleen al!) van November rain!
Dat ik dit durf op te schrijven...weet niet of ik nog op Mutsing durf te verschijnen...
Fijn avondje allemaal!
donderdag 27 maart 2008 om 19:32
Hahaha zal ik je dan een nog ergere bekentenis doen? Ik zit te twijfelen...je kan een meet 'n greet kaartje kopen (duur!!!) en eigenlijk wil ik dat best wel, even gezellig bijkletsen met Slash en met em op de foto. Ben puberteit nog niet geheel ontgroeid geloof ik. (t kan dus nog erger haha)
Ik meld me wel gelijk af als forumlid )
Ik meld me wel gelijk af als forumlid )
donderdag 27 maart 2008 om 20:19
Het is zo'n betonnen hal en ik vind het geluid helemaal niet zo best (maarja, ben een beetje verwend qua geluid). En naderhand kun je zo slecht je jas ophalen. Bereikbaarheid is wel super, maar ja...ik hou gewoon niet zo van de HMH, doe mij maar Paradiso of Tivoli met originele akoestiek van een kerk/theater
donderdag 27 maart 2008 om 21:33
Hallo dames,
Sorry dat ik zomaar even inbreek op jullie topic, maar ik heb ook een zoontje van juni '07 ( echt op 01-06-07), dus de titel van het topic trok mijn interesse wel.
Nou zag in jullie lijst staan dat er ook al weer 2 dames zwanger zijn. En ik wou even vragen hoe dit bevalt? Want wij willen eigenlijk ook graag al een 2e ( zoon zal dinsdag dus 10 maanden zijn), maar we zijn een beetje bang dat een klein leeftijdsverschil erg zwaar is. Hoe zien jullie dat,als ik vragen mag?
Verder wil ik ook graag blijven meelezen hoor, is altijd leuk, avonturen van kinders die bijna even oud zijn als De Zoon.
Ik hoop dat jullie dat ok vinden?
Groetjes,
Sorry dat ik zomaar even inbreek op jullie topic, maar ik heb ook een zoontje van juni '07 ( echt op 01-06-07), dus de titel van het topic trok mijn interesse wel.
Nou zag in jullie lijst staan dat er ook al weer 2 dames zwanger zijn. En ik wou even vragen hoe dit bevalt? Want wij willen eigenlijk ook graag al een 2e ( zoon zal dinsdag dus 10 maanden zijn), maar we zijn een beetje bang dat een klein leeftijdsverschil erg zwaar is. Hoe zien jullie dat,als ik vragen mag?
Verder wil ik ook graag blijven meelezen hoor, is altijd leuk, avonturen van kinders die bijna even oud zijn als De Zoon.
Ik hoop dat jullie dat ok vinden?
Groetjes,
vrijdag 28 maart 2008 om 08:38
Hallo MamaVince!
hier een weer zwangere Marit
ik was vooral heel bang voor hoe zwaar het zou zijn ilse te verzorgen/vermaken etc. tijdens de zwangerschap!
maar, de eerste 3maanden gingen gelukkig goed!
Over hoe het straks hoogzomer en hoogzwanger zal gaan, denk ik nog maar even niet na. Mensen genoeg om hulp aan te vragen als het nodig is.
Over hoe het straks is met baby en een peuter van 16maanden? Tja. Dood en doodvermoeiend denk ik.
Maar, zodra ik dan denk aan de zomer van 2009.... een peuter van net 2 en een kindje van de leeftijd die ilse nu heeft... dat lijkt me zó leuk! Voor ons leuk, maar ook voor de kinderen!
We zijn er dus heel blij om dat nr.2 al zo snel onderweg is, wetende ook dat het echt bij 2 gaat blijven en we dus volgend jaar van de zwaarste periode af zijn.
(ik vond de eerste 4maanden met ilse echt wel tegenvallen en vreselijk zwaar!)
Ik trek me op aan de verhalen van anderen, dat een tweede echt wel makkelijker voelt voor jezelf. Je schijnt toch meer flexibel te zijn, minder zorgen te hebben over kleine dingetjes en alles (bv de nachtvoedingen) meer te kunnen relativeren.
Tja, hoe het echt gaat zijn?
Ik vertel het je graag tzt !
Ilse is ziek
woensdag hele dag al jengelig (bij schoonmoeder)
gisterochtend al koorts die snel opliep tot 39,7 als hoogste.
Gisteravond met 39,3 naar bed (geen paracetamol gegeven uit angst dat het dan midden in de nacht alsnog weer van 37 naar hoog zou gaan terwijl ik haar niet in de gaten kon houden)
en vanmorgen om 7uur wakker met al weer 38,7.
Gelukkig heeft ze wel goed geslapen, dus heb ik vandaag de energie om haar te verzorgen/knuffelen etc.
Gelukkig was ik al gepland vrij vandaag!
Madam heeft gegeten en gedronken als altijd, maar lag na 45min. al weer in bed.
Straks komt er een vriendin koffie drinken met haar zoontje (nu 7maanden), waar ik even uurtje op pas omdat ze naar de tandarts moet. Hopen maar dat ilse dan niet net zielig is !
(whahaha, kan ik vast oefenen met 2 ! )
vrijdag 28 maart 2008 om 10:43
Hoi Marit,
Bedankt voor je antwoord.
Jij ziet het dus duidelijk helemaal zitten, erg leuk om lezen.
Ons oorspronkelijke plan was, om in januari 2009 opnieuw te beginnen. De Zoon zou dan 19 maanden. Maar goed, we hebben om De Zoon te kunnen krijgen ook eerst 1,5 jaar gedokterd en ik ben toch een beetje bang dat het nu weer zo zal zijn.
Als we opnieuw beginnen als De Zoon 19 maanden is en het is gelijk raak, dan zou De Zoon 28 maanden zijn als het brusje eraan komt. Lijkt me ideaal. Maar goed, voor hetzelfde geld duurt het weer heel erg lang voor ik zwanger ben en dan vind ik het leeftijdsverschil zo groot worden.
Maar aan de andere kant, moesten we nu gelijk beginnen en het is in ene raak, dan zou De Zoon 20 maanden zijn als het brusje er is. En dat vind ik dan precies weer zo snel...
Je ziet het, ik raak er echt niet wijs uit hoor... Heel vermoeiend
Nog iemand goede tips voor me? Hoe ik een beslissing kan nemen?
Bedankt voor je antwoord.
Jij ziet het dus duidelijk helemaal zitten, erg leuk om lezen.
Ons oorspronkelijke plan was, om in januari 2009 opnieuw te beginnen. De Zoon zou dan 19 maanden. Maar goed, we hebben om De Zoon te kunnen krijgen ook eerst 1,5 jaar gedokterd en ik ben toch een beetje bang dat het nu weer zo zal zijn.
Als we opnieuw beginnen als De Zoon 19 maanden is en het is gelijk raak, dan zou De Zoon 28 maanden zijn als het brusje eraan komt. Lijkt me ideaal. Maar goed, voor hetzelfde geld duurt het weer heel erg lang voor ik zwanger ben en dan vind ik het leeftijdsverschil zo groot worden.
Maar aan de andere kant, moesten we nu gelijk beginnen en het is in ene raak, dan zou De Zoon 20 maanden zijn als het brusje er is. En dat vind ik dan precies weer zo snel...
Je ziet het, ik raak er echt niet wijs uit hoor... Heel vermoeiend
vrijdag 28 maart 2008 om 11:19
ik denk dat mijn tip is: je kunt dit niet beslissen
blijkbaar weet je dat jullie graag een 2e willen,
in dat geval zou ik gewoon maar zien hoe het loopt!
Lukt het snel, is het misschien even slikken omdat het qua leeftijden wat lastiger is... en lukt het niet snel...ben je blij dat je toch op tijd weer aan de slag bent gegaan !
Ik heb wel geleerd; je kunt erg veel willen en willen plannen...maar dingen gebeuren toch meestal op hun eigen manier!
vrijdag 28 maart 2008 om 11:42
Marit, je hebt uiteraard helemaal gelijk hoor
Er is ook helemaal niemand de me hier raad over kan geven, maar goed, ik ben wel zo'n onzeker geval die eerst even aan honderden mensen hun mening moet vragen 
Bijkomend is wel dat ik redelijk zwaar ben en dat De Zoon 6 weken te vroeg geboren is ( loslatende placenta). Dat heeft op zich niks met mijn gewicht te maken, maar het zit me toch niet lekker. Ik ben daarom ook aan het afvallen, er is nu al 8 kg af, maar dat zouden er best 25 mogen zijn. Ben dus nog wel even bezig. Misschien moet ik dat maar eerst even volmaken...
We zien het dan wel weer...
Bijkomend is wel dat ik redelijk zwaar ben en dat De Zoon 6 weken te vroeg geboren is ( loslatende placenta). Dat heeft op zich niks met mijn gewicht te maken, maar het zit me toch niet lekker. Ik ben daarom ook aan het afvallen, er is nu al 8 kg af, maar dat zouden er best 25 mogen zijn. Ben dus nog wel even bezig. Misschien moet ik dat maar eerst even volmaken...
We zien het dan wel weer...
vrijdag 28 maart 2008 om 20:54
Hé hallo,
Hier was ik ook weer eens, terug van vakantie! Het was lekker hoor, even weg. We hebben zelfs nog kunnen skiën, leuk hoor!
Niet dat ik het zo goed kan, maar de pistes waren niet heel moeilijk. Met Femke ging het ook goed, alleen de eerste nacht moest ze even wennen denk ik, want toen heeft ze wel een tijdje gehuild voordat ze in slaap viel en werd ze ook nog een paar keer wakker 's avonds.
Vandaag was ze ook weer wat huilerig, maar zal misschien ook wel door alle indrukken komen.
We zijn ook een paar keer met haar gaan zwemmen, dat vond ze ook helemaal geweldig! Echt leuk om haar te zien spetteren, lachen naar andere kindjes etc.
Wel heeft ze de laatste dagen volgens mij best weinig gehad.
's Ochtends borstvoeding, dan fruithapje en een halve boterham. Daarna de fles (200ml opvolgmelk) en dan 's avonds nog een keer borstvoeding.
Het groentepotje ging er de laatste dagen niet in. Gisteren was ze te moe, toen waren we best lang in het zwembad geweest en heb ik haar daarna maar aan de borst gelegd.
Eergisteren en de dag ervoor waren P. en ik skiën en pasten de vrienden waarmee we op vakantie waren op Femke. Toen zij het potje wilden geven begon ze te huilen en wilde het niet. Spelen wilde ze wel.
Nou ja, ze sliep wel elke dag van zeven tot half zeven, dus je zou zeggen dat ze dan wel genoeg heeft gehad.
Maar vandaag ging het potje er wel weer in.
Zo, nu ga ik lekker naar m'n mannetje toe, lekker tv kijken.
Morgen ga ik bijlezen...
groetjes, peetje
Hier was ik ook weer eens, terug van vakantie! Het was lekker hoor, even weg. We hebben zelfs nog kunnen skiën, leuk hoor!
Niet dat ik het zo goed kan, maar de pistes waren niet heel moeilijk. Met Femke ging het ook goed, alleen de eerste nacht moest ze even wennen denk ik, want toen heeft ze wel een tijdje gehuild voordat ze in slaap viel en werd ze ook nog een paar keer wakker 's avonds.
Vandaag was ze ook weer wat huilerig, maar zal misschien ook wel door alle indrukken komen.
We zijn ook een paar keer met haar gaan zwemmen, dat vond ze ook helemaal geweldig! Echt leuk om haar te zien spetteren, lachen naar andere kindjes etc.
Wel heeft ze de laatste dagen volgens mij best weinig gehad.
's Ochtends borstvoeding, dan fruithapje en een halve boterham. Daarna de fles (200ml opvolgmelk) en dan 's avonds nog een keer borstvoeding.
Het groentepotje ging er de laatste dagen niet in. Gisteren was ze te moe, toen waren we best lang in het zwembad geweest en heb ik haar daarna maar aan de borst gelegd.
Eergisteren en de dag ervoor waren P. en ik skiën en pasten de vrienden waarmee we op vakantie waren op Femke. Toen zij het potje wilden geven begon ze te huilen en wilde het niet. Spelen wilde ze wel.
Nou ja, ze sliep wel elke dag van zeven tot half zeven, dus je zou zeggen dat ze dan wel genoeg heeft gehad.
Maar vandaag ging het potje er wel weer in.
Zo, nu ga ik lekker naar m'n mannetje toe, lekker tv kijken.
Morgen ga ik bijlezen...
groetjes, peetje
zaterdag 29 maart 2008 om 06:35
Gaaaaaap
half 6 gewekt door een vréselijk zielig huilen,
het arme schaapje voelt zich zó beroerd!
Voelde weer/nog warm dus maar meteen zetpilletje gegeven (vooral omdat ze zo zielig was) en naar beneden met haar waar ze zowaar om 6uurG al de fles zo goed als leeg al!
nu ga ik haar weer in bed leggen, ze kakt weer in
en ik vraag me af of het nut heeft dat ik weer in bed ga liggen... ik geloof dat ik voor nu wel wakker ben.
Vanmiddag kan ik altijd nog gaan slapen he ?
Bedacht me wel dat vanavond de klok vooruit gaat,
dus dat het dan niet om half6 al zo fijn licht is!
Peetje, welkom terug!
je vakantie klinkt lekker joh..super!
zaterdag 29 maart 2008 om 11:22
*wipt even langs*
Metis! Ik ga ook, HMH dinsdag Velvet Revolver. Met clubje oude vrienden uit de gloriedagen van weleer. Heb er wel zin in al is de oppas nog een beetje onzeker. Slash was leuk hoor al moest ie z'n haar maar voor zijn gezicht houden. Trouwens die guys zijn nu allemaal papa en ik heb uit zeer goede bron vernomen dat de laatste keer dat ze hier waren slash en duff (geheel in leer gekleed natuurlijk) bij de Etos luiers stonden te kopen (vrouwen en kinderen waren blijkbaar mee naar Nederland). Hihi, dan sta je ook raar te kijken.
Emm, ben het wel met je eens hoor qua sfeer vind ik Paradiso of melkweg oid ook leuker maar ik vond het geluid in de Heineken Bierhal wel aardig beter dan bv Ahoi waar je vroeger op aangewezen was.
Oh en het tafeltje hou ik, ik heb inmiddels precies dezelfde gevonden via markplaats voor een redelijk schappelijke prijs. Dus die geef ik aan mijn vriendin, allebei blij en hebben wij een leuk housewarmingcadeau om te geven. Alleen... hij moet uit zeeland komen en dat wordt morgen dus een erg lange rit. Of, zijn hier toevallig nog forumleden die uit zeeland naar de mutsing komen????
Kindje lief is wakker dus ik ga snel fruithap geven
*vliegt weer weg*
Metis! Ik ga ook, HMH dinsdag Velvet Revolver. Met clubje oude vrienden uit de gloriedagen van weleer. Heb er wel zin in al is de oppas nog een beetje onzeker. Slash was leuk hoor al moest ie z'n haar maar voor zijn gezicht houden. Trouwens die guys zijn nu allemaal papa en ik heb uit zeer goede bron vernomen dat de laatste keer dat ze hier waren slash en duff (geheel in leer gekleed natuurlijk) bij de Etos luiers stonden te kopen (vrouwen en kinderen waren blijkbaar mee naar Nederland). Hihi, dan sta je ook raar te kijken.
Emm, ben het wel met je eens hoor qua sfeer vind ik Paradiso of melkweg oid ook leuker maar ik vond het geluid in de Heineken Bierhal wel aardig beter dan bv Ahoi waar je vroeger op aangewezen was.
Oh en het tafeltje hou ik, ik heb inmiddels precies dezelfde gevonden via markplaats voor een redelijk schappelijke prijs. Dus die geef ik aan mijn vriendin, allebei blij en hebben wij een leuk housewarmingcadeau om te geven. Alleen... hij moet uit zeeland komen en dat wordt morgen dus een erg lange rit. Of, zijn hier toevallig nog forumleden die uit zeeland naar de mutsing komen????
Kindje lief is wakker dus ik ga snel fruithap geven
*vliegt weer weg*
zaterdag 29 maart 2008 om 19:18
whaa!
de vriendin waar ik vorig jaar samen mee zwanger was
(ilse is 2,5mnd jonger dan haar zoontje) is ook weer zwanger!!
Ze is 6wkn na mij uitgerekend, dus gaat hartstikke leuk samen op! JIPPIE, ben helemaal blij voor ze!
In juni gaan we samen met ze op vakantie, leuk 2 zwangere vrouwen dus .. arme mannen
Half juli gaan we samen mee met een fietstocht door 30mannen, we verzorgen dan de pauzeplekken/ehbo/bagage ... wordt ook nog leuk!
Staan we daar met dikke buiken alsnog de kerels aanwijzingen te geven denk ik
Verder; voelt ilse zich sinds vanmiddag godzijdank weer stuk beter. Ze lacht weer, brabbelt...helemaal lief weer!
Malar, mooi opgelost dat tafeltje zo !
gelukkig maar
zondag 30 maart 2008 om 13:25
Hallo,
Zo, de was is weer zo goed als gedaan. Toch wel een hoop na zo'n weekje weg. Maar ik had nog altijd de helft te veel bij me, het ging allemaal maar net in de auto, haha. Ik had zo ongeveer de hele garderobe van Femke ingepakt.
Zonnetje, ook nog gecondoleerd van mij met je opa.
En hoe gaat het nu met je vriend? Heeft de klusvrije dag (of misschien toch dagen) geholpen? Succes met klussen in ieder geval.
Jane, jij hebt het dus ook lekker gehad op vakantie. En mooi weer......dat zou ik nou ook nog wel een weekje willen
Metis: goh, Eva die al mama zegt. Papa zei ze ook al toch? Femke zegt ook nog alleen maar de lange versie net als Chica (papapapa, mamamama, dadadada). Eén keertje toen P. eraan kwam en ik aan haar vroeg wie eraan kwam zei ze: pap! maar dat was volgens mij toeval. Het klonk wel erg leuk.
En ze heeft dus door hoe ze de luier open kan doen, handig
Femke wil nu trouwens ook de hele tijd zich omdraaien tijdens het verschonen.
Marianne: nog gefeliciteerd met je ondertrouw. Het stelt op zich niet zo heel veel voor nee, dat bedacht ik me ook toen wij dat deden. Maar het is wel weer een stapje dichter bij de datum.
Emmetje: hoe gaat het met jou? Is de misselijkheid nu zo goed als verdwenen? Of moet je nog wel steeds de (zet)pillen gebruiken?
Marit: Fijn weer zo'n goede echo. En alweer 13 weken. Ik heb van anderen gehoord die de tweede keer in verwachting waren dat het de 2e keer veel sneller lijkt te gaan. Vind jij dat ook?
Trouwens: goed dat je gisteren schreef dat de klok een uur vooruit zou gaan, was ik anders weer helemaal vergeten!
groetjes, peetje
Zo, de was is weer zo goed als gedaan. Toch wel een hoop na zo'n weekje weg. Maar ik had nog altijd de helft te veel bij me, het ging allemaal maar net in de auto, haha. Ik had zo ongeveer de hele garderobe van Femke ingepakt.
Zonnetje, ook nog gecondoleerd van mij met je opa.
En hoe gaat het nu met je vriend? Heeft de klusvrije dag (of misschien toch dagen) geholpen? Succes met klussen in ieder geval.
Jane, jij hebt het dus ook lekker gehad op vakantie. En mooi weer......dat zou ik nou ook nog wel een weekje willen
Metis: goh, Eva die al mama zegt. Papa zei ze ook al toch? Femke zegt ook nog alleen maar de lange versie net als Chica (papapapa, mamamama, dadadada). Eén keertje toen P. eraan kwam en ik aan haar vroeg wie eraan kwam zei ze: pap! maar dat was volgens mij toeval. Het klonk wel erg leuk.
En ze heeft dus door hoe ze de luier open kan doen, handig
Femke wil nu trouwens ook de hele tijd zich omdraaien tijdens het verschonen.
Marianne: nog gefeliciteerd met je ondertrouw. Het stelt op zich niet zo heel veel voor nee, dat bedacht ik me ook toen wij dat deden. Maar het is wel weer een stapje dichter bij de datum.
Emmetje: hoe gaat het met jou? Is de misselijkheid nu zo goed als verdwenen? Of moet je nog wel steeds de (zet)pillen gebruiken?
Marit: Fijn weer zo'n goede echo. En alweer 13 weken. Ik heb van anderen gehoord die de tweede keer in verwachting waren dat het de 2e keer veel sneller lijkt te gaan. Vind jij dat ook?
Trouwens: goed dat je gisteren schreef dat de klok een uur vooruit zou gaan, was ik anders weer helemaal vergeten!
groetjes, peetje
dinsdag 1 april 2008 om 20:27
Zo ! Ik kom ook weer es aanwaaien.
Wij hebben het zó druk gehad de afgelopen dagen. Laura was bij mijn ouders en Janeman en ik hadden een weekeindje knus saampjes. We zijn zaterdag èn zondag naar Amsterdam geweest. Lekker slenteren, uit eten (waarvan 1x met vrienden), Anne Frankhuis, kroegje, pilsje, peukje.... Wat is het leven toch verrukkelijk !
Gisteren weer naar mijn ouders om Laura op te halen.
Wat héérlijk dat je 1 kindje nog relatief gemakkelijk kunt onderbrengen bij anderen. Dat zal met 2 kinderen een stuk lastiger gaan, denk ik (of niet Punkertje???).
Ik lees hier allemaal gezellige berichten !
En wat een bekentenissen over Slash enzo, hahahaha. Ik ben een ongelooflijke muziekbarbaar, ik ken die beste vent niet eens. En hield vroeger ook niet zo van rockmuziek. Ben meer een liefhebber van brave Top 40 muziek (ben ik nu een watje????).
Marit, gefeliciteerd met je goede echo !!! Jihoeoeoeoe, alweer 13 weken. Wat vliegt de tijd zeg. Wat toevallig van die zwangere vriendin ! En fijn dat Ilse zich weer ietsje beter voelt.
Peetje, je hebt dus lekker genoten met het weekje weg? Zalig kan zoiets zijn hè?
Metis en Malar, jullie zitten nu lekker bij Velvet Revolver. Ik had nog nooit van ze gehoord *bloos*. Heb net even gegoogled en er schalde gelijk wilde muziek de kamer in, whahahaha. Klonk wel goed, geloof ik..... Allebei véél plezier vanavond !!!
Emmetje, jij zit nu gezellig bij Kaizers Orchestra. Ook nog nooit van gehoord, maar het zal vast gezellig zijn. Have fun !
Utregmeissie, ook verliefd op Slash dus. Weet niet of ik je nu nog wil zien hoor, hihihi.
MamaVince (als je nog meeleest), lastig dilemma hoor. Ik denk dat je nooit echt weet wanneer je er klaar voor bent. Dat vond ik bij de 1e ook. Hoewel ik het gevoelsmatig ook al heel vroeg vind nu, zijn wij ook alweer bezig voor de 2e, maar dat is meer een rationeel besluit. Omdat het bij Laura 3 jaar geduurd heeft, kan het nu wel weer heel lang duren. En misschien ook niet. Suc6 met je beslissing.
Punkertje, super dat je kleine man al weer opgeknapt is. Zielig, zo'n klein menneke met pijn hè? Dikke knuffel voor hem. Tja, het gaat erg hard met die kleintjes....
Marianne, je bent een beetje stilletjes hier de laatste tijd, of heb ik het mis? Gaat het goed met je? En thuis? Of ben je gewoon druk met de voorbereidingen voor het huwelijk? 16 september, leuk ! Die dag komt vast sneller dan je denkt.
Tinok, DiddleDee, alles goed?
Ook lang niets meer van Catpower gehoord hè? Ik weet dat ze begin maart is verhuisd naar NL. Ik dacht dat ze misschien tijdelijk geen internetaansluiting had, en daardoor hier niet meer kwam. Maar het duurt nu wel heel erg lang voor ze zich komt melden. Jammer. Ik hoop niet dat ze weg blijft....
Metis, Malar en Emmetje, vertel wel even hoe het was vanavond hè?
Nou, ik ga even brood smeren voor morgen en dan even bankhangen.
XXX
Wij hebben het zó druk gehad de afgelopen dagen. Laura was bij mijn ouders en Janeman en ik hadden een weekeindje knus saampjes. We zijn zaterdag èn zondag naar Amsterdam geweest. Lekker slenteren, uit eten (waarvan 1x met vrienden), Anne Frankhuis, kroegje, pilsje, peukje.... Wat is het leven toch verrukkelijk !
Gisteren weer naar mijn ouders om Laura op te halen.
Wat héérlijk dat je 1 kindje nog relatief gemakkelijk kunt onderbrengen bij anderen. Dat zal met 2 kinderen een stuk lastiger gaan, denk ik (of niet Punkertje???).
Ik lees hier allemaal gezellige berichten !
En wat een bekentenissen over Slash enzo, hahahaha. Ik ben een ongelooflijke muziekbarbaar, ik ken die beste vent niet eens. En hield vroeger ook niet zo van rockmuziek. Ben meer een liefhebber van brave Top 40 muziek (ben ik nu een watje????).
Marit, gefeliciteerd met je goede echo !!! Jihoeoeoeoe, alweer 13 weken. Wat vliegt de tijd zeg. Wat toevallig van die zwangere vriendin ! En fijn dat Ilse zich weer ietsje beter voelt.
Peetje, je hebt dus lekker genoten met het weekje weg? Zalig kan zoiets zijn hè?
Metis en Malar, jullie zitten nu lekker bij Velvet Revolver. Ik had nog nooit van ze gehoord *bloos*. Heb net even gegoogled en er schalde gelijk wilde muziek de kamer in, whahahaha. Klonk wel goed, geloof ik..... Allebei véél plezier vanavond !!!
Emmetje, jij zit nu gezellig bij Kaizers Orchestra. Ook nog nooit van gehoord, maar het zal vast gezellig zijn. Have fun !
Utregmeissie, ook verliefd op Slash dus. Weet niet of ik je nu nog wil zien hoor, hihihi.
MamaVince (als je nog meeleest), lastig dilemma hoor. Ik denk dat je nooit echt weet wanneer je er klaar voor bent. Dat vond ik bij de 1e ook. Hoewel ik het gevoelsmatig ook al heel vroeg vind nu, zijn wij ook alweer bezig voor de 2e, maar dat is meer een rationeel besluit. Omdat het bij Laura 3 jaar geduurd heeft, kan het nu wel weer heel lang duren. En misschien ook niet. Suc6 met je beslissing.
Punkertje, super dat je kleine man al weer opgeknapt is. Zielig, zo'n klein menneke met pijn hè? Dikke knuffel voor hem. Tja, het gaat erg hard met die kleintjes....
Marianne, je bent een beetje stilletjes hier de laatste tijd, of heb ik het mis? Gaat het goed met je? En thuis? Of ben je gewoon druk met de voorbereidingen voor het huwelijk? 16 september, leuk ! Die dag komt vast sneller dan je denkt.
Tinok, DiddleDee, alles goed?
Ook lang niets meer van Catpower gehoord hè? Ik weet dat ze begin maart is verhuisd naar NL. Ik dacht dat ze misschien tijdelijk geen internetaansluiting had, en daardoor hier niet meer kwam. Maar het duurt nu wel heel erg lang voor ze zich komt melden. Jammer. Ik hoop niet dat ze weg blijft....
Metis, Malar en Emmetje, vertel wel even hoe het was vanavond hè?
Nou, ik ga even brood smeren voor morgen en dan even bankhangen.
XXX
What matters most is how you see yourself
woensdag 2 april 2008 om 10:16
Goedemorgen!
Jane, lekker weekend gehad zo te lezen !
wat geeft dat weer een energie he?
ehm..al die muziek-verhalen zeggen mij ook echt helemaal niets hoor! Meng me er maar niet in
Ilse is nogsteeds erg moe, was maandag volgens kdv ook echt niet zichzelf. Qua slapen lijkt het nu 'sochtends maar een uurtje te blijven...'smiddags nog wel wat langer.
Met haar moeder gaat het goed, die heeft maandagochtend bij het werken lekker bij kunnen komen
Vin is vrijdag jarig, ik heb een agenda met foto's van ilse/ons/hondje etc. laten maken...wel leuk kadootje dacht ik zo. en hem toch wel even laten merken dat ik nog niet weet of hij wel wat krijgt...gezien zijn aktie bij mijn verjaardag
Mijn ouders zijn dit weekend hier, dus samen met mijn en zijn ouders vrijdagavond lekker eten.
Stiekem hoop ik op logeerpartijtje van ilse bij mijn ouders in de stacaravan die dan toch wel op orde moet zijn !
Hebben we even weekendje 'vrij'
Trouwens, vrijdagmiddag passen ze al op dus kunnen wij lekker op pad. (grote boekenbeurs hier in de buurt)
ik ga het moppie oppakken, fruit eten en dan op koffie-bezoek
Doei !
woensdag 2 april 2008 om 14:16
Ik kwam eigenlijk maar even melden dat we de knoop hebben doorgehakt hoor
We zijn weer begonnen voor een 2e... Het voelt eigenlijk wel heel goed aan. En we gaan ervan uit dat het wel even duurt, over Zoon hebben we ook 1,5 jaar gedaan.
En goed, moest het nu opeens toch van de eerste keer raak zijn,tja, dan is dat zo hé. Dan is zoon 19 maanden bij een 2e. Is nog wel doenbaar denken we dan ( zijn we misschien heel erg naief )
Dank jullie wel voor de raad...
We zijn weer begonnen voor een 2e... Het voelt eigenlijk wel heel goed aan. En we gaan ervan uit dat het wel even duurt, over Zoon hebben we ook 1,5 jaar gedaan.
En goed, moest het nu opeens toch van de eerste keer raak zijn,tja, dan is dat zo hé. Dan is zoon 19 maanden bij een 2e. Is nog wel doenbaar denken we dan ( zijn we misschien heel erg naief )
Dank jullie wel voor de raad...
donderdag 3 april 2008 om 13:25
Hallo,
Wat een rust weer hier... Iedereen druk aan het werk?
Ik ben een vakantie aan het proberen te zoeken. Jawel, net terug van een weekje weg en de volgende vakantie aan het plannen. We hebben nog niets geboekt voor de vakantie en dat wordt toch zo langzamerhand tijd geloof ik, want er zit al veel volgeboekt.
Wij gaan in het hoogseizoen en willen naar Frankrijk, maar we zijn niet de enigen dus...
Eigenlijk zonde dat we in het hoogseizoen gaan, maar ja, het bedrijf waar P. werkt is dan dicht, dus we "moeten" wel.
Hebben jullie de zomervakantie al geboekt?
groetjes, peetje
Wat een rust weer hier... Iedereen druk aan het werk?
Ik ben een vakantie aan het proberen te zoeken. Jawel, net terug van een weekje weg en de volgende vakantie aan het plannen. We hebben nog niets geboekt voor de vakantie en dat wordt toch zo langzamerhand tijd geloof ik, want er zit al veel volgeboekt.
Wij gaan in het hoogseizoen en willen naar Frankrijk, maar we zijn niet de enigen dus...
Eigenlijk zonde dat we in het hoogseizoen gaan, maar ja, het bedrijf waar P. werkt is dan dicht, dus we "moeten" wel.
Hebben jullie de zomervakantie al geboekt?
groetjes, peetje