(Nog) Wakker ? !
donderdag 31 mei 2012 om 11:28
donderdag 31 mei 2012 om 12:03
Goede morgen ladies!
Gelukkig thee dat het een vergissing bleek. Slordig van ze. Jou de stuipen op het lijf jagen!
Leuke jurk en badpak Ibi. De vakantie is je zo gegund. Wanneer vertrek je? ik vind het bewonderenswaardig van je schoonmoeder. Ze heeft iig veel met je op. Zo lief!
Ik ga vanmiddag voor het eerst naar chiropractor. Ben de pijn zo zat. Heb er al 4 jaar last van. Naar neuroloog geweest, mri scan, fysiotherapie, gynaecoloog, podoloog, medicijnen helpen niet. Pijn zit in m'n rug,bil. Straalt door tot mijn tenen. Helft van mn voet is ook gevoelloos. Gek word ik ervan!
Gelukkig thee dat het een vergissing bleek. Slordig van ze. Jou de stuipen op het lijf jagen!
Leuke jurk en badpak Ibi. De vakantie is je zo gegund. Wanneer vertrek je? ik vind het bewonderenswaardig van je schoonmoeder. Ze heeft iig veel met je op. Zo lief!
Ik ga vanmiddag voor het eerst naar chiropractor. Ben de pijn zo zat. Heb er al 4 jaar last van. Naar neuroloog geweest, mri scan, fysiotherapie, gynaecoloog, podoloog, medicijnen helpen niet. Pijn zit in m'n rug,bil. Straalt door tot mijn tenen. Helft van mn voet is ook gevoelloos. Gek word ik ervan!
donderdag 31 mei 2012 om 14:56
Ik wilde zeggen: ik breek even in, maar dat bestaat in dit topic niet, herinner ik me ineens 
Ik heb een vraagje aan Ibi. Jij moest toch een tijd geleden bloedprikken en dan nuchter daar naar toe gaan? Ik meende tenminste dat jij dat was, maar het kan ook een ander van dit topic zijn (die dan ook mijn vraag mag beantwoorden natuurlijk).
Ik moet binnenkort nuchter bloedprikken, en de huisarts zei dat ik dan na 22.00 uur niet meer mag eten en drinken, ook geen slokje water. Nu lees ik op de website van het laboratorium dat je wel water en thee zonder melk en suiker mag na 22.00 uur.
Ibi, of iemand anders, weten jullie wat nu de juiste info is?
Ik heb een vraagje aan Ibi. Jij moest toch een tijd geleden bloedprikken en dan nuchter daar naar toe gaan? Ik meende tenminste dat jij dat was, maar het kan ook een ander van dit topic zijn (die dan ook mijn vraag mag beantwoorden natuurlijk).
Ik moet binnenkort nuchter bloedprikken, en de huisarts zei dat ik dan na 22.00 uur niet meer mag eten en drinken, ook geen slokje water. Nu lees ik op de website van het laboratorium dat je wel water en thee zonder melk en suiker mag na 22.00 uur.
Ibi, of iemand anders, weten jullie wat nu de juiste info is?
donderdag 31 mei 2012 om 15:03
donderdag 31 mei 2012 om 15:33
Even bellen is een goed idee, Maroon. Dom dat ik dit zelf niet bedacht had en het gelijk op het forum vraag 
Ik heb inmiddels gebeld, en ik mag wel water en thee zonder melk en suiker, ook nog op de ochtend voor ik ga bloedprikken. Alleen als je een echo krijgt, mag je helemaal niks meer na 22.00 uur.
Ik heb inmiddels gebeld, en ik mag wel water en thee zonder melk en suiker, ook nog op de ochtend voor ik ga bloedprikken. Alleen als je een echo krijgt, mag je helemaal niks meer na 22.00 uur.
donderdag 31 mei 2012 om 16:57
Ik was ook beroerd vandaag hoor. Zag lijkbleek en iedereen zei dat ik er ziek uit zag en naar de dokter moest, ik dacht alleen, praat niet tegen me, zo voel ik mij nog beroerder.
Zo auto is goedgekeurd en een mazzeltje. Normaal is de keuring 30 euro, er moest een lampje vervangen worden en de totaal rekening was 29 euro. Nou en ik mocht mijn kapotte band daar laten, zou ik die zelf naar de gemeente moeten brengen dan had ik nog verwijderingsbijdrage moeten betalen en een eind rijden.
Ik had verder nog een afspraak bij iemand waar ik model ben en ze heeft volgende week examen dus durfde ook niet af te zeggen. Om de 5 min vragen dat ik er zo ziek uit zag hielp niet echt mee.
Nou over een half uur wat boodschappen doen en ik moet 1 gerecht voor morgen perse een dag van te voren maken, tabouleh zonder te koken. Dus nog even kiezen op elkaar en hopelijk snel vanavond mijn bed in. Nog even een was doen die opgehangen moet worden voor morgen en de rest komt morgenochtend dan wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 31 mei 2012 om 18:32
http://www.breedercelect.co.nl/fb-ad2.html kattebakspul.
klikken achter 'maak een keuze'voor de waslijst aan winkels/afhaalpunten
Blokker heeft weer treinkaartjes, geldig vanaf binnenkort (12 juni?) t/m 12 augustus. 16 euro
[/kopieren v vrekkentopic]
klikken achter 'maak een keuze'voor de waslijst aan winkels/afhaalpunten
Blokker heeft weer treinkaartjes, geldig vanaf binnenkort (12 juni?) t/m 12 augustus. 16 euro
[/kopieren v vrekkentopic]
donderdag 31 mei 2012 om 18:41
vrijdag 1 juni 2012 om 06:03
Moge meiden,
Oh wat een kort nachtje heb ik gehad zeg. Ik zeg het je, aankomende nacht geen katten in de slaapkamer, geen wekker aan, lekker lang slapen.
Ik moet zo nog een hoop doen. Eerst de tapas maken die ik zou meenemen. Gelukkig wel alles in huis, op vers stokbrood na.
Als die aanvallen vanochtend weg blijven, dat zou wel heel prettig zijn, dan schiet ik ook nog op.
Roos komt me vanmiddag rond 1 uur halen. Ieb gaat geloof ik rechtstreeks erheen. Ieb, ik ben vanochtend veel offline dus als er wat is, neem even contact op met Roos of Chooc, ik heb geen internet op mijn mobiel.
Oja en sinds gister en nu ook, even een dagje geen pijn, ook heel fijn. Zal van korte duur zijn maar toch meegenomen.
Thee, ik ga vanochtend naar de postbus dus ben benieuwd
.
Iedereen een hele fijne dag nog. Niet zonder ons gaan rellen op de vrijmiboto
.
Tot laterz.
Oh wat een kort nachtje heb ik gehad zeg. Ik zeg het je, aankomende nacht geen katten in de slaapkamer, geen wekker aan, lekker lang slapen.
Ik moet zo nog een hoop doen. Eerst de tapas maken die ik zou meenemen. Gelukkig wel alles in huis, op vers stokbrood na.
Als die aanvallen vanochtend weg blijven, dat zou wel heel prettig zijn, dan schiet ik ook nog op.
Roos komt me vanmiddag rond 1 uur halen. Ieb gaat geloof ik rechtstreeks erheen. Ieb, ik ben vanochtend veel offline dus als er wat is, neem even contact op met Roos of Chooc, ik heb geen internet op mijn mobiel.
Oja en sinds gister en nu ook, even een dagje geen pijn, ook heel fijn. Zal van korte duur zijn maar toch meegenomen.
Thee, ik ga vanochtend naar de postbus dus ben benieuwd
Iedereen een hele fijne dag nog. Niet zonder ons gaan rellen op de vrijmiboto
Tot laterz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 1 juni 2012 om 06:13
Ps, ik heb nog van die Senseo pads hier liggen, ik drink geen koffie dus ik gebruik ze niet.
Is er nog iemand van de BBQ die wat ervan wil hebben?
Anders neem ik ze vandaag allemaal mee naar die meeting voor Chooc. Het zijn er echt zoveel dat ik het zou kunnen delen hoor. Ik heb laatst een zak met meer dan 100 stuks gehad.
Laat het hier even weten als je ook een Senseo thuis hebt, dan hou ik wat achter.
Is er nog iemand van de BBQ die wat ervan wil hebben?
Anders neem ik ze vandaag allemaal mee naar die meeting voor Chooc. Het zijn er echt zoveel dat ik het zou kunnen delen hoor. Ik heb laatst een zak met meer dan 100 stuks gehad.
Laat het hier even weten als je ook een Senseo thuis hebt, dan hou ik wat achter.
vrijdag 1 juni 2012 om 07:41
Gezellig Ieb, we hebben er zin in. Gister had ik het zo druk dat ik niet kon terug mailen maar ik had contact met Roos dus heb alles gelezen.
Meis, we krijgen een gezellige middag. Doe relaxer dan ik ben.
Tot strakjes.
Meis, we krijgen een gezellige middag. Doe relaxer dan ik ben.
Tot strakjes.
vrijdag 1 juni 2012 om 07:42
vrijdag 1 juni 2012 om 09:05
Mogguh! Na een paar rotnachten vanwege pijn in mijn pols heb ik vannacht prima geslapen dankzij een skatehandschoentje
Het huis is een zooi, de kasten zijn leeg en dit weekeind hebben we volle bak omdat de jongste verjaart. Fijn dat ik die nachtrust heb kunnen pakken, kan ik lekker bergen verzetten!
Dames, mieter ze!!!
Het huis is een zooi, de kasten zijn leeg en dit weekeind hebben we volle bak omdat de jongste verjaart. Fijn dat ik die nachtrust heb kunnen pakken, kan ik lekker bergen verzetten!
Dames, mieter ze!!!
vrijdag 1 juni 2012 om 12:15