(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Goedemorgen!
ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 mei 2012 @ 00:37:

Huilen voor vertrek jeetje dat heb ik (gelukkig) nog nooit gehad. Wel ben ik al enorm aan het inpakken haha. Dat had ik wel vroeger als ik op vakantie ging dat ik droomde dat ik allerlei belangrijke spullen vergat.

Enorm mooie jurk (voor als ik uit eten ga in Griekenland buiten hotel) gekocht en een heel mooi badpak. Mijn zus had gezegd dat ik condooms mee moest nemen en daar had ik nogal vinnig op gereageerd en op een ander forum schreven ze dat ook. Dat had ik aan mijn schoonmoeder vertelt en liet haar net de kleding zien. (was vanavond bezorgd bij de buren en zij was er dus ik liet het zien. De jurk is wel best diep ingesneden en het badpak is best uhm tja zeg maar sexy zegt ze ineens: Ik ga toch je zus maar bellen dat ze moet aandringen dat je die condooms echt mee moet nemen X-D

Ze is wel lief hoor want laatst zei ze dat, als ik er ooit aan toe was, ze graag een lieve schoonzoon erbij wilde krijgen. Doet me wel goed dat ze er zo over denkt. Neemt niet weg dat ik daar nog lang niet aan toe ben maar toch.
:hug: Ik begrijp je helemaal ... mijn zusje is heel jong weduwe geworden en inmiddels hertrouwd. Met haar tweede man heeft ze kindjes. Ze gaat nog regelmatig naar haar eerste schoonouders en schoonzus en -broer. Hoe gelukkig ze nu ook is, het blijft natuurlijk altijd zo dat het anders had moeten zijn, ook bij elke mooie gebeurtenis in haar leven.
Goede morgen ladies!

Gelukkig thee dat het een vergissing bleek. Slordig van ze. Jou de stuipen op het lijf jagen!

Leuke jurk en badpak Ibi. De vakantie is je zo gegund. Wanneer vertrek je? ik vind het bewonderenswaardig van je schoonmoeder. Ze heeft iig veel met je op. Zo lief!

Ik ga vanmiddag voor het eerst naar chiropractor. Ben de pijn zo zat. Heb er al 4 jaar last van. Naar neuroloog geweest, mri scan, fysiotherapie, gynaecoloog, podoloog, medicijnen helpen niet. Pijn zit in m'n rug,bil. Straalt door tot mijn tenen. Helft van mn voet is ook gevoelloos. Gek word ik ervan!
Ik wilde zeggen: ik breek even in, maar dat bestaat in dit topic niet, herinner ik me ineens :)

Ik heb een vraagje aan Ibi. Jij moest toch een tijd geleden bloedprikken en dan nuchter daar naar toe gaan? Ik meende tenminste dat jij dat was, maar het kan ook een ander van dit topic zijn (die dan ook mijn vraag mag beantwoorden natuurlijk).

Ik moet binnenkort nuchter bloedprikken, en de huisarts zei dat ik dan na 22.00 uur niet meer mag eten en drinken, ook geen slokje water. Nu lees ik op de website van het laboratorium dat je wel water en thee zonder melk en suiker mag na 22.00 uur.

Ibi, of iemand anders, weten jullie wat nu de juiste info is?
Wat een mooie spullen heb je gekocht Ibi!!

Ans, ik hoop dat hij wat voor je kan betekenen, op een gegeven moment grijp je alles aan om van de pijn af te komen he

Verana, ik zou denken dat je dan echt niks meer mocht hebben, maar mss kun je even bellen om het na te vragen?
Even bellen is een goed idee, Maroon. Dom dat ik dit zelf niet bedacht had en het gelijk op het forum vraag ;-)

Ik heb inmiddels gebeld, en ik mag wel water en thee zonder melk en suiker, ook nog op de ochtend voor ik ga bloedprikken. Alleen als je een echo krijgt, mag je helemaal niks meer na 22.00 uur.
Kijk, waar het forum al niet goed voor is X-D

Wist dat namelijk ook niet, ik zou dus gewoon vanaf 22.00 uur helemaal nuchter blijven.
ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 mei 2012 @ 08:00:

Jeetje MV ik dacht dat ik kort geslapen had maar bij jou vergelijken heb ik veel geslapen. Hoe hou je het toch vol?

Ik was ook beroerd vandaag hoor. Zag lijkbleek en iedereen zei dat ik er ziek uit zag en naar de dokter moest, ik dacht alleen, praat niet tegen me, zo voel ik mij nog beroerder.

Zo auto is goedgekeurd en een mazzeltje. Normaal is de keuring 30 euro, er moest een lampje vervangen worden en de totaal rekening was 29 euro. Nou en ik mocht mijn kapotte band daar laten, zou ik die zelf naar de gemeente moeten brengen dan had ik nog verwijderingsbijdrage moeten betalen en een eind rijden.

Ik had verder nog een afspraak bij iemand waar ik model ben en ze heeft volgende week examen dus durfde ook niet af te zeggen. Om de 5 min vragen dat ik er zo ziek uit zag hielp niet echt mee.

Nou over een half uur wat boodschappen doen en ik moet 1 gerecht voor morgen perse een dag van te voren maken, tabouleh zonder te koken. Dus nog even kiezen op elkaar en hopelijk snel vanavond mijn bed in. Nog even een was doen die opgehangen moet worden voor morgen en de rest komt morgenochtend dan wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
andersnogiets schreef op 31 mei 2012 @ 12:03:

Goede morgen ladies!

Gelukkig thee dat het een vergissing bleek. Slordig van ze. Jou de stuipen op het lijf jagen!

Leuke jurk en badpak Ibi. De vakantie is je zo gegund. Wanneer vertrek je? ik vind het bewonderenswaardig van je schoonmoeder. Ze heeft iig veel met je op. Zo lief!

Ik ga vanmiddag voor het eerst naar chiropractor. Ben de pijn zo zat. Heb er al 4 jaar last van. Naar neuroloog geweest, mri scan, fysiotherapie, gynaecoloog, podoloog, medicijnen helpen niet. Pijn zit in m'n rug,bil. Straalt door tot mijn tenen. Helft van mn voet is ook gevoelloos. Gek word ik ervan!

Hoe is het gegaan bij de chiropractor?

Vreselijk rugpijn hoor ik van veel mensen. Choropractor is `kraken`?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
http://www.breedercelect.co.nl/fb-ad2.html kattebakspul.

klikken achter 'maak een keuze'voor de waslijst aan winkels/afhaalpunten

Blokker heeft weer treinkaartjes, geldig vanaf binnenkort (12 juni?) t/m 12 augustus. 16 euro

[/kopieren v vrekkentopic]
is vanaf 4 juni

staat op de site

http://www.blokker.nl/web ... Nm2ydP7qrACFUUhtAodxjNnWg
MV je hebt mail!
Ieb, wat een mooie jurk!

De zon begint door te komen hier, ik vind het maar koud.
&
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat een rust hier. Zo kom ik niet toe aan het openen van een nieuw topic hoor ;-] !
Moge meiden,

Oh wat een kort nachtje heb ik gehad zeg. Ik zeg het je, aankomende nacht geen katten in de slaapkamer, geen wekker aan, lekker lang slapen.

Ik moet zo nog een hoop doen. Eerst de tapas maken die ik zou meenemen. Gelukkig wel alles in huis, op vers stokbrood na.

Als die aanvallen vanochtend weg blijven, dat zou wel heel prettig zijn, dan schiet ik ook nog op.

Roos komt me vanmiddag rond 1 uur halen. Ieb gaat geloof ik rechtstreeks erheen. Ieb, ik ben vanochtend veel offline dus als er wat is, neem even contact op met Roos of Chooc, ik heb geen internet op mijn mobiel.

Oja en sinds gister en nu ook, even een dagje geen pijn, ook heel fijn. Zal van korte duur zijn maar toch meegenomen.

Thee, ik ga vanochtend naar de postbus dus ben benieuwd ;-) .

Iedereen een hele fijne dag nog. Niet zonder ons gaan rellen op de vrijmiboto ;-] .

Tot laterz.
Ps, ik heb nog van die Senseo pads hier liggen, ik drink geen koffie dus ik gebruik ze niet.

Is er nog iemand van de BBQ die wat ervan wil hebben?

Anders neem ik ze vandaag allemaal mee naar die meeting voor Chooc. Het zijn er echt zoveel dat ik het zou kunnen delen hoor. Ik heb laatst een zak met meer dan 100 stuks gehad.

Laat het hier even weten als je ook een Senseo thuis hebt, dan hou ik wat achter.
Ik heb geen senseo MV lief dat je het vraagt.

Ik ben nu bij oom en tante mijn bus vertrekt zo richting huis. Boodschappen doen, tapas maken en gelijk weer vertrekken. Je moet er wat voor over hebben haha
Goedemorgen.

Veel plezier vandaag meiden!

Ik drink geen koffie. Dus voor mij hoef je niets te bewaren. Wel lief aangeboden.
Gezellig Ieb, we hebben er zin in. Gister had ik het zo druk dat ik niet kon terug mailen maar ik had contact met Roos dus heb alles gelezen.

Meis, we krijgen een gezellige middag. Doe relaxer dan ik ben.

Tot strakjes.
Moge Anne,

Ok, geen koffieliefhebbers ;-)

Dan geef ik die zak wel helemaal aan Chooc, djees ze ziet me aankomen met die zak hahahah. Want ik heb ook nog een mini zak met pads met een smaakje, geloof framboos Toffee.
Goedemorgen!

Hier wel koffieliefhebber, maar in het bezit van een gewoon koffiezetapparaat, dus aan mij kun je ze ook niet slijten hahaha.

Alvast een heel fijne dag gewenst dames!!
Veel plezier vanmiddag, meisjes!

En ik gebruik ook geen Senseo pads.
Mogguh! Na een paar rotnachten vanwege pijn in mijn pols heb ik vannacht prima geslapen dankzij een skatehandschoentje ;-)

Het huis is een zooi, de kasten zijn leeg en dit weekeind hebben we volle bak omdat de jongste verjaart. Fijn dat ik die nachtrust heb kunnen pakken, kan ik lekker bergen verzetten!

Dames, mieter ze!!!
Dames, gezellige en lekkere middag gewenst!

Yette, fijn dat je weer x prima geslapen hebt en succes met de voorbereidingen voor de verjaardag bij jullie dit weekend.

MV, ik drink ook geen koffie. Heb wel een senseo voor incidentele visite maar dat gaat in zulk kleine hoeveelheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven