Wat moet ik nou!?
vrijdag 1 juni 2012 om 20:39
Dames...
Ik heb van jullie even een wake up call of schop onder mijn kon nodig. Of een flinke eye opener.
Tijdje geleden opende ik al een topic dat ik twijfelde over relatie met mijn vriend.
Ondertussen zijn we weer een tijdje verder en nog steeds samen. Maar het gaat niet beter....
Onze problemen:
- vriend heeft best problemen met mijn onregelmatige werk. Dwz om het weekend werken. En ook nachtdiensten en avonddiensten. Hij vind het ongezellig en gewoon niet leuk dat ik ook vaak met feestdagen moet werken.
Ik hou van mijn onregelmatige baan en zou echt niets anders willen!
Ik had deze baan al voor ik met mijn vriend kreeg.
- ik mis heel erg mijn vrijheid. Mijn beeld is een leven samen en daarnaast ook allebei je eigen ding doen
Zijn beeld is alles samen doen, en vind het echt niet leuk als ik eens per twee maanden ofzo een avondje met vriendinnen de kroeg ik dui zonder hem.
- mijn vriend wil heel graag kinderen. Ik ook maar nu nog niet. Voel me daardoor onder druk gezet af en toe.
- huishouden is terugkerend probleem bij ons. Hij vind echt dat de vrouw alles moet doen en ik vind samen. Dit gaat nu wel iets beter maar toch.
Ik wilde echt vechten voor ons, maar merk dat ik ongewild steeds meer afstand van hem neem, steeds meer weg ben en veel overwerk....
Ik weet het gewoon niet meer.
Kunnen jullie een duidelijk inzicht geven?
Moet ik blijven vechten???
Ik heb van jullie even een wake up call of schop onder mijn kon nodig. Of een flinke eye opener.
Tijdje geleden opende ik al een topic dat ik twijfelde over relatie met mijn vriend.
Ondertussen zijn we weer een tijdje verder en nog steeds samen. Maar het gaat niet beter....
Onze problemen:
- vriend heeft best problemen met mijn onregelmatige werk. Dwz om het weekend werken. En ook nachtdiensten en avonddiensten. Hij vind het ongezellig en gewoon niet leuk dat ik ook vaak met feestdagen moet werken.
Ik had deze baan al voor ik met mijn vriend kreeg.
- ik mis heel erg mijn vrijheid. Mijn beeld is een leven samen en daarnaast ook allebei je eigen ding doen
Zijn beeld is alles samen doen, en vind het echt niet leuk als ik eens per twee maanden ofzo een avondje met vriendinnen de kroeg ik dui zonder hem.
- mijn vriend wil heel graag kinderen. Ik ook maar nu nog niet. Voel me daardoor onder druk gezet af en toe.
- huishouden is terugkerend probleem bij ons. Hij vind echt dat de vrouw alles moet doen en ik vind samen. Dit gaat nu wel iets beter maar toch.
Ik wilde echt vechten voor ons, maar merk dat ik ongewild steeds meer afstand van hem neem, steeds meer weg ben en veel overwerk....
Ik weet het gewoon niet meer.
Kunnen jullie een duidelijk inzicht geven?
Moet ik blijven vechten???
vrijdag 1 juni 2012 om 20:44
Tsja, dat 'ervoor vechten' heb ik nooit goed begrepen. Wat betekent dat nou eigenlijk? Is dat niet iets uit een romantische film, waarbij geliefden door familie of omstandigheden worden tegengewerkt?
Jullie willen elk iets anders in het leven, wat valt er dan te vechten? Je kunt hooguit wat miezerige compromissen sluiten. Als je denkt dat je daar een leuker mens van wordt.
Jullie willen elk iets anders in het leven, wat valt er dan te vechten? Je kunt hooguit wat miezerige compromissen sluiten. Als je denkt dat je daar een leuker mens van wordt.
vrijdag 1 juni 2012 om 20:50
Als ik jou was zou ik er gewoon mee stoppen. Dit gaat nergens over. Als jullie echt gek op elkaar waren, hadden jullie hele andere problemen.
Dit is geen liefde maar geneuzel over praktische zaken en de macht in de relatie.
Zoek een eigen huis en ga het leuk hebben met je vriendinnen!
Die ware liefde kom je vanzelf een keer tegen.
Dit is geen liefde maar geneuzel over praktische zaken en de macht in de relatie.
Zoek een eigen huis en ga het leuk hebben met je vriendinnen!
Die ware liefde kom je vanzelf een keer tegen.
vrijdag 1 juni 2012 om 20:54
´Vriend heeft best problemen met mijn onregelmatige werk.
Ik mis heel erg mijn vrijheid. Zijn beeld is alles samen doen.
Mijn vriend wil heel graag kinderen. Voel me daardoor onder druk gezet.
Huishouden is terugkerend probleem bij ons. Hij vind echt dat de vrouw alles moet doen en ik vind samen.´
Stop met vechten en maak hem gelukkig met deze tips:
Zeg je baan op, breek met je vrienden, baren, baren, baren en soppen, zemen, strijken en stofzuigen.
Laat je hart vervangen voor batterijen en meld je aan bij de Stepford wifes club:
Ik mis heel erg mijn vrijheid. Zijn beeld is alles samen doen.
Mijn vriend wil heel graag kinderen. Voel me daardoor onder druk gezet.
Huishouden is terugkerend probleem bij ons. Hij vind echt dat de vrouw alles moet doen en ik vind samen.´
Stop met vechten en maak hem gelukkig met deze tips:
Zeg je baan op, breek met je vrienden, baren, baren, baren en soppen, zemen, strijken en stofzuigen.
Laat je hart vervangen voor batterijen en meld je aan bij de Stepford wifes club:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 1 juni 2012 om 20:54
Waarom kan ik nou niet loepennnn! Frustrerend maar emm ff voor TO.
Het klinkt eigenlijk alsof je het al ff zat bent.
Jullie hebben nogal een verschillende visie wat betreft de relatie en de toekomst volgens mij, kan je geen advies geven over blijven of gaan maar zo komt het op mij over.
Wat was de titel van je andere topic? Dan zoek ik m ff op!
Het klinkt eigenlijk alsof je het al ff zat bent.
Jullie hebben nogal een verschillende visie wat betreft de relatie en de toekomst volgens mij, kan je geen advies geven over blijven of gaan maar zo komt het op mij over.
Wat was de titel van je andere topic? Dan zoek ik m ff op!
vrijdag 1 juni 2012 om 21:10
Vechten? Waarom?
Jullie passen overduidelijk niet bij elkaar. Hij wil type moeder de vrouw, die het huishouden doet en elke avond het eten voor hem klaar zet met een grote glimlach.
Ik heb je vorige topic ook gelezen en jullie normen en waarden zijn zo verschillend. In een relatie moet je jezelf kunnen zijn. Dat is gewoon essentieel voor het slagen van een relatie, maar ook voor je levensgeluk.
Jullie passen overduidelijk niet bij elkaar. Hij wil type moeder de vrouw, die het huishouden doet en elke avond het eten voor hem klaar zet met een grote glimlach.
Ik heb je vorige topic ook gelezen en jullie normen en waarden zijn zo verschillend. In een relatie moet je jezelf kunnen zijn. Dat is gewoon essentieel voor het slagen van een relatie, maar ook voor je levensgeluk.
vrijdag 1 juni 2012 om 21:13
Het lijkt mij nogal een theemuts, die vriend van je. Als je dan toch zo graag wilt vechten zou ik een romantischer type kiezen. Bijvoorbeeld een topsporter die door een val uit een klimwand aan beide benen verlamd is geraakt en dat jij de enige bent die gelooft dat hij ooit weer gaat lopen. Of een man die helaas nog getrouwd is met een krankzinnige vrouw, die op de zolder van zijn landhuis ronddoolt. Zoiets.
vrijdag 1 juni 2012 om 21:56
Jaaaaa ik ben er nog
ik lees en dank je wel voor alle tips. Ik lees ze allemaal, sla ze allemaal op in mijn hoofd maar vind het zo moeilijk om een beslissing te nemen.
Ik ben totaal niet bang om alleen te zijn. Verlang met regelmaat terug naar mijn eigen huisje zelfs.
Maar mijn vriend heeft natuurlijk ook heeft veel positieve eigenschappen.
Zo is hij heel slim, superafhandig(geef hem iets dat kapot is en hij maakt het
) en doet hij heel voor me.
Als ik hem bel dat ik ergens ben pikt hij me altijd op bijvoorbeeld.
En ergens weet ik dat het fout gaat lopen uiteindelijk, maar ik wil het zo graag laten werken.
Nota, verhaal wordt er nu alleen maar vaag en wazig van. Mijn hoofd loopt een beetje over op het moment.
Bedankt in ieder geval voor al jullie reacties
Ik ben totaal niet bang om alleen te zijn. Verlang met regelmaat terug naar mijn eigen huisje zelfs.
Maar mijn vriend heeft natuurlijk ook heeft veel positieve eigenschappen.
Zo is hij heel slim, superafhandig(geef hem iets dat kapot is en hij maakt het
Als ik hem bel dat ik ergens ben pikt hij me altijd op bijvoorbeeld.
En ergens weet ik dat het fout gaat lopen uiteindelijk, maar ik wil het zo graag laten werken.
Nota, verhaal wordt er nu alleen maar vaag en wazig van. Mijn hoofd loopt een beetje over op het moment.
Bedankt in ieder geval voor al jullie reacties