Gezondheid alle pijlers

allergische reactie

01-06-2012 20:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik heel allergisch ben doe ik een desensibilisatiekuur, iedere maand een prik. Afgelopen week ben ik weer geprikt. Helaas is dit niet goed gegaan. Ik heb een allergische reactie gekregen en eindigde op de eerste hulp van het ziekenhuis....

Ik voel me nu nog steeds zo slap als een vaatdoek, ben erg moe, echt flut. Heeft iemand enig idee hoelang dit duurt? Ik slik nu prednisol en heb ook tavigyl gehad. Misschien iemand nog tips om me beter te voelen? Allergoloog heeft alleen maar advies gegeven over medicijnen en is niet meer bereikbaar.
Reken maar op een week of twee. Dit soort dingen kan er behoorlijk inhakken is mijn ervaring.
Jeetje! Deed je de kuur al lang? Wat voor allergie eigenlijk? (sorry beetje eigenbelang. Vriend volgt ook een desensibilisatiekuur, ik dacht altijd dat dit eigenlijk niet meer gebeurde na de opbouwfase...)

Sterkte! Hopelijk knap je snel weer op! Suf dat ze je zo weinig informatie hebben gegeven zeg.
Slik je nu nog steeds Tavegil? Ik word daar altijd stoned en apathisch van. Verder geen tips, het kan wel even duren voor je je weer beter voelt. Sterkte en beterschap :hug:
pyridine schreef op 01 juni 2012 @ 20:50:

ik dacht altijd dat dit eigenlijk niet meer gebeurde na de opbouwfase..
Dat kan altijd gebeuren, ook na 3 jaar bijvoorbeeld. Daarom moet je (bij mijn allergoloog) na een prik altijd een half uur wachten voor je naar huis kan.
Ben al drie jaar bezig. Had er ook niet meer op gerekend eigenlijk.

@pyridine: heb alutard voor boompollen en katten. Heb nu gereageerd op de katten. Was nieuw potje.

@Yvonne: vandaag geen tavegil geslikt, maar voel me idd apathisch en heeeeeeel moe en slapjes.

Gelukkig was ik nog bij huisarts, gebeurde 10 min. na het prikken.

Maar ehh... @achnein: 2 WEKEN???? Pff. dat hoop ik toch niet. Mag ik vragen wat jouw ervaringen zijn?
kniene schreef op 01 juni 2012 @ 21:28:

Ben al drie jaar bezig. Had er ook niet meer op gerekend eigenlijk.

@pyridine: heb alutard voor boompollen en katten. Heb nu gereageerd op de katten. Was nieuw potje.

@Yvonne: vandaag geen tavegil geslikt, maar voel me idd apathisch en heeeeeeel moe en slapjes.

Gelukkig was ik nog bij huisarts, gebeurde 10 min. na het prikken.

Maar ehh... @achnein: 2 WEKEN???? Pff. dat hoop ik toch niet. Mag ik vragen wat jouw ervaringen zijn?
Een vriendin van mij kreeg ook zo'n reactie na een flinke tijd. Zij had er lang last van, wat ook niet zo gek is, want je hele lichaam is bezig geweest met deze "indringer". Vergelijk het maar met een griepje.
Weet jij toevallig ook of dit ook een reactie was op de kattenvloeistof?
kniene schreef op 01 juni 2012 @ 21:49:

Weet jij toevallig ook of dit ook een reactie was op de kattenvloeistof?
Nee sorry, dat weet ik niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven