Wat moet ik nou!?

01-06-2012 20:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames...

Ik heb van jullie even een wake up call of schop onder mijn kon nodig. Of een flinke eye opener.

Tijdje geleden opende ik al een topic dat ik twijfelde over relatie met mijn vriend.

Ondertussen zijn we weer een tijdje verder en nog steeds samen. Maar het gaat niet beter....

Onze problemen:

- vriend heeft best problemen met mijn onregelmatige werk. Dwz om het weekend werken. En ook nachtdiensten en avonddiensten. Hij vind het ongezellig en gewoon niet leuk dat ik ook vaak met feestdagen moet werken.

Ik hou van mijn onregelmatige baan en zou echt niets anders willen!

Ik had deze baan al voor ik met mijn vriend kreeg.

- ik mis heel erg mijn vrijheid. Mijn beeld is een leven samen en daarnaast ook allebei je eigen ding doen

Zijn beeld is alles samen doen, en vind het echt niet leuk als ik eens per twee maanden ofzo een avondje met vriendinnen de kroeg ik dui zonder hem.

- mijn vriend wil heel graag kinderen. Ik ook maar nu nog niet. Voel me daardoor onder druk gezet af en toe.

- huishouden is terugkerend probleem bij ons. Hij vind echt dat de vrouw alles moet doen en ik vind samen. Dit gaat nu wel iets beter maar toch.

Ik wilde echt vechten voor ons, maar merk dat ik ongewild steeds meer afstand van hem neem, steeds meer weg ben en veel overwerk....

Ik weet het gewoon niet meer.

Kunnen jullie een duidelijk inzicht geven?

Moet ik blijven vechten???
Juist, hij is een koene ridder die jou wil beschermen, mits je wel als een braaf meisje dan voortaan thuisblijft.

Je moet het helemaal zelf weten, maar je gaat de rest van je leven een machtsstrijd tegemoet. Want daar gaat het om.

Is hij zo leuk dat je dat er voor overhebt?
Ik denk dat je heel goed weet wat je nou moet
sandraatje90 schreef op 01 juni 2012 @ 21:56:

Jaaaaa ik ben er nog :) ik lees en dank je wel voor alle tips. Ik lees ze allemaal, sla ze allemaal op in mijn hoofd maar vind het zo moeilijk om een beslissing te nemen.

Ik ben totaal niet bang om alleen te zijn. Verlang met regelmaat terug naar mijn eigen huisje zelfs.

Maar mijn vriend heeft natuurlijk ook heeft veel positieve eigenschappen.

Zo is hij heel slim, superafhandig(geef hem iets dat kapot is en hij maakt het :) ) en doet hij heel voor me.

Als ik hem bel dat ik ergens ben pikt hij me altijd op bijvoorbeeld.

En ergens weet ik dat het fout gaat lopen uiteindelijk, maar ik wil het zo graag laten werken.

Nota, verhaal wordt er nu alleen maar vaag en wazig van. Mijn hoofd loopt een beetje over op het moment.

Bedankt in ieder geval voor al jullie reacties :)

Jeej! Goede ruil man! Jij een gratis taxichauffeur anex klusjes man. En hij heeft zijn altijd beschikbare huissloofje.

Das geen liefde, dat is een toneelstukje wat kinderen ook spelen. Vadertje en moedertje spelen noemen ze dat.

Misschien moeten jullie kinderen nemen. Dan is het plaatje compleet!
Als ik hem bel dat ik ergens ben pikt hij me altijd op bijvoorbeeld.
Dat doet een taxi ook.
Ik herzie mijn mening: jullie passen uitstekend bij elkaar.
Klinkt alsof jullie om de verkeerde redenen nog bij elkaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven