Eetbare taart voor katten

31-05-2012 19:36 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een taartenrecept die ik kan maken voor mijn poes die morgen 1 jaar wordt. Iemand ervaring met het maken van een taart voor katten??
Over n week is hond jarig. Ik ga ook n taartje maken voor haar.

Vind t n leuk idee!!!
Pfff, ik vier de verjaardag van mijn cavia's ook. Krijgen ze extra mais en groenvoer in hooiballetjes (waar ze graag meespelen). X-D. Ik vind die taarten wel leuk haha
MV, leuk die foto's zeg! X-D

Is er zoiets ook voor honden? ;-)

Ik vind het wel grappig. Doe 's een keer gek, het leven is idd al saai genoeg. Nou ja, niet het mijne, maar er is al genoeg somberheid overal. Als je dan even kunt (glim)lachen om zo'n dierentaartje, leuk toch.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Haha, lachen zeg!

Moet je alleen wel iets maken waarvan je zeker bent dat ie het eet, ik heb hier zo'n rotzak lopen die er een keer aan snuffelt en arrogant wegsloft, alsof ie zou zeggen mens, wat denk je? Niet te pruimen, vreet het zelf op! :-)
Haha, ik wist dat M'leen zou reageren, briljant
wat een ge-wel-di-ge foto's van MV, ik krijg helemaal inspiratie!!

Ik dacht dat ik gek was met mijn blikje sheba/gourmet en daarineen stokje (zo'n kattensnack)
Wanneer mijn kat jarig is, weet ik niet. Hij is wel heel oud en jammer genoeg nooit een verjaardag gevierd!! Ik heb trouwens geen sociaal leven, daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Dus ik heb geen idee en gelukkig zijn er wel tips!
kookwekkertje01 schreef op 01 juni 2012 @ 12:00:

Ik vind het leuk, MV. Mijn zusje heeft dit ook gedaan voor haar kat.... En een mutsje opgezet. Echt een hilarische foto, is dat geworden.

Ieder zijn meug, toch? Ik worstel me elke dag door foto's van kinderen waar ik niks mee heb, of verse echo's, op Facebook. Daar heeft dan tachtig procent van de mensheid blijkbaar iets mee. Ik heb serieus wel iets met katten en taartjes, merk ik.

Inderdaad omdat het met een knipoog is.

:rofl: ik ook, denk ik!

Leuk MV!!! IK ben geïnspireerd!
Mijn katten lusten bijna niets. Ik kan ze nauwelijks blij maken met een vis.

Ze houden al tijden vast aan hetzelfde blikvoer en dezelfde brokken van hetzelfde merk.

Kom ik aan met een nieuw probeersel, dan zitten ze er zo smakeloos en plezierloos op te knauwen.

Stelletje depri´s :cry:

Een nieuwe nepmuis vinden ze dan wel weer leuk X-D
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven