Ik ben opzoek naar een taartenrecept die ik kan maken voor mijn poes die morgen 1 jaar wordt. Iemand ervaring met het maken van een taart voor katten??
Mijn kat zaliger kreeg een biefstukje of een portie garnalen, mijn hond krijgt een meter (ok, ik overdrijf een beetje) biefstuk. Hij heeft er geen benul van maar het is het idee erachter. Beter verwend dan verwaarloosd.
Ik ben opzoek naar een taartenrecept die ik kan maken voor mijn poes die morgen 1 jaar wordt. Iemand ervaring met het maken van een taart voor katten??
En als iemand "Ja" zegt dan ga je die heel hard uitlachen zeker?
Het kan erger. Een vriendin van me is laatst uitgenodigd voor de verjaardag van het konijn van haar schoonzus. Ze dacht eerst dat het een grapje was. Niet dus, was serieus...
Het kan erger. Een vriendin van me is laatst uitgenodigd voor de verjaardag van het konijn van haar schoonzus. Ze dacht eerst dat het een grapje was. Niet dus, was serieus...
OMG
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond het eigenlijk wel een heel leuk idee hahaa. Vooral leuk voor de foto ..
Het is ook een leuk idee. Maar ik denk alleen dat het leuker voor jou is. Poeslief ziet echt niet hoe jij hebt lopen zwoegen om een taart in elkaar te draaien. Het is gewoon hap slik weg. Ik vind het een lief gebaar. En als je het graag wilt moet je het natuur gewoon doen. Helaas heb ik geen poezentaartrecept voor je.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
OMG
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Erg hè... Schoonfamilie was nog beledigd ook dat ze niet wilde komen.
Dus jij geeft geen verjaardagspartijtje voor jouw kat. Das best zielig straks word hij/zij ook buitengesloten bij andere verjaardagen