***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
lara fijn dat het een voordeel is om de enige moeder te zijn.

Kinderloze mensen kunnen ook minder meegaand zijn, maar daar is bij jullie dus geen sprake van!

Muis stomme actie van die hockey tegenstanders! Als ze zo weinig spelers hadden, konden ze er wel eerder meekomen dan zo vlak voor de wedstrijd!

Ga maar weer eens wat doen...strijken!

Trouwens, morgen laatste werkdag!!!!
Laatste werkdag al. Wat gaat het snel!!

Muis, inderdaad heel erg stom. Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Gebruiken jullie ook teamers? Echt een handige site. Ik zal je even een link sturen.
heb nog een beetje vakantie vooraf genomen vandaar...Stop nu 8wk van tevoren..Heerlijk! Tommy gaat dan gewoon de hele maandag naar mijn moeder, dus ik heb dan een HELE dag voor mij alleen!!!
Hee, heb je niet meer het adres dat bij msn staat vermeld? (je naam @ hotmail)
Fijn Framboos! Neem je wel lekker rust en ga je niet ineens allemaal huishoudelijke dingen doen??
Zal proberen niet teveel huishoudelijke dingen te doen...Maar op zich ben ik met een paar uurtjes per dag wel klaar, dus heb ik dan nog de heeeeele dag voor mijzelf!

Nee, heb idd een ander mail adres...staat op de msn toch?
Nee, ik bedoel Spitsmuis.

Wat ga je verder doen?
Lara, mijn mail is inderdaad mijn roepnaam plus meisjesnaam plus hotmail!

Framboos, morgen al je laatste dag? Heerlijk! Ga je nu nog terug als de baby geboren is of doe je mee met Ick, Mich en mij?

Hugo heeft een paar stapjes gezet! Woehoe! Het ging nog wat onzeker, maar hij heeft het gedaan! Twee weken geleden had hij al drie stapjes gezet, maar daarna geen actie meer van zijn kant. Tot vandaag!

Ik heb een nieuwtje! Ik had gister toch negatief getest? Nou, ik vertrouwde het toch niet helemaal, ondanks dat ik me niet zwanger voel. Vanochtend was ik zo onredelijk en emotioneel, dat A, het een goed idee vond om toch eens te kijken of het echt negatief was. Vanmiddag heb ik er nog maar een testje tegenaan geslingerd en wat denk je? Positief! Ik ben dus zwanger! We zijn er erg blij mee, maar wel een beetje beduusd dat het toch zo is. (en dat terwijl we er niet eens voor gingen deze maand!) Volgens babybrabbel ben ik op 8 december uitgerekend, dus er zal een jaar en negen maanden zitten tussen Steijn, Huug en baby nummer drie! Ik zie alleen op tegen het moeten stoppen met roken (ik ben een happy smoker, helaas) en al die maanden zwangeren. Ik vind zwanger zijn gewoon niet zo leuk, maar het eindresultaat vind ik meer dan geweldig!
Shit! Ik realiseer me ineens dat ik nog een hoop andere lekkere dingen die ik nooit met mate neem moet laten staan! Mijn immer geliefde cappu'tje (hou niet van decaf. Vieze drek!), cola light (drink minimaal een fles per dag) en drop. Ben nog steeds wel blij hoor, maar was vergeten dat dit allemaal niet meer mocht!

Alle zwangeren onder ons: waren jullie van te voren al met foliumzuur begonnen? Ik dus niet...Gevolg: ik zit me nu weer schuldig te voelen!

spitsmuis van harte gefeliciteerd!!!Wat een nieuws zo ineens op de saaie zondag avond! Echt super voor jullie!!

jaja koffie en sigaretten zijn niet goed...Wat betreft de koffie/Capp

ik hou mij strikt aan 1 kopje p/d. en daar geniet ik dan ook extra van! Dussss geniet maar drink met mate zou ik in dit geval zeggen...

Ik was vooraf dit X ook niet aan de foliumzuur, en ik denk mich ook niet...Tja, niets aan te doen toch? zo gaat dat als je het niet gepland hebt...Gewoon per vandaag beginnen, komt wel goed!
oja om op je vraag terug te komen, ik heb verlof tot dec! (heul lang dus!!) Daarna wil ik 6uur gaan werken...2korte avondjes.

Gewoon lekker even het huis uit, heb vrienden op het werk (dus gezelligheid) en profiteer van alle extraatjes op mijn werk.

Leek mij wel een goed plan zo....
Spitsmuis, wat een nieuws! Gefeliciteerd!!

Ik ben vooraf begonnen met foliumzuur, maar ik was vrijwel direct zwanger, dus dat "vooraf" was ook nogal relatief.

Die koffie mag echt wel hoor, maar wel met mate. Hetzelfde geldt voor cola light. Geen hele flessen dus. Wat betreft drop: mag best, zolang je geen hoge bloeddruk hebt. Tsja...stoppen met roken zul je wel moeten...helaas!
Woehaaaaaa mousie, was lees ik nu toch?!

Gefeliciflapstaart!!!!!!!!

We zijn echt supervruchtbaar met zijn allen he?

Ik heb wel foliumzuur geslikt ver van te voren maar dat was toeval omdat dat ook in mijn multivitamine zat. Ik was ook meteen zwanger bij de eerste keer "proberen". Nu gewoon gaan slikken en niet meer over nadenken. Komt van goed!!!!!

Frambooske, ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van muis. Man, ik verlies (en verkoor nog vaker) ook wel eens mijn geduld met onze klauterkabouter. Weet gewoon dast je niet de enige bent en dat je hem heus niet mishandeld ofzo. Ik vind het erg kanp van je dat je het zolang blijft proberen met het brood. Echt waar!

Hier nogsteeds ziekig, weer last van mijn keel en oor. Bah.

Was ook nog alleen dit weekend (nouja, vanaf gistermiddag). Valt me soms best zwaar hoor, hele dagen met die kleine man. Nogmaals ik heb echt respect voor aleenstaande mama's!!!! Ben blij dat ik (als ie thuis is:)) ik de zorg kan delen met Ickeman.

Fijne zondag vrouwkes!

En buitenmeisje; rustig aan, het gaat over, het gaat over, het gaat over......
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW gefeliciteerd Spitsmuis!!!!!!

Ik ben wel al braaf aan de foliumzuur begonnen. Ik was vandaag een beetje zenuwachtig omdat mijn borsten een beetje gespannen voelen. Moet nog een paar daagjes wachten wat er verder gebeurd..... Maar het zou bij ons wel heel toevallig zijn met een keertje niet veilig.
Wow! Spitsmuis! Gefeliciteerd!
Wow Spitsmuis, dus toch!! Gefeliciteerd meid! Wat gaaf! Ik had al zo'n voorgevoel dat je toch zwanger zou kunnen zijn, je had gewoon te vroeg getest!
Wauw, helemaal te gek voor jullie spitsmuis! Super!!! Dat is nr 6!!! Ongelofelijk!!! Gefeliciteerd!!!
Goedemorgen!

Lay, had jij echt een voorgevoel bij mij? Wat goed! Misschien een stomme vraag, maar waar kwam dat voorgevoel vandaan? Ik had het zelf bij Buitenmeisje, maar dat kwam omdat ze een aantal keer had geschreven dat ze zo moe was!
Steijn heeft vanochtend trouwens een Nijntje boekje gesloopt! Het was zo'n boekje met van die dingen die bewegen als je de bladzijde openslaat. Steijntje kwam met het bewuste boekje op me af, nadat hij er even mee had gespeeld. Hup, Steijn op schoot en voorlezen maar! Nijntje zou de hond van Willemijn een koekje geven, maar de hond was verdwenen. Hugo had hem in zijn mond, de lieverd! De bal die Nijntje gooide was ook kwijt, maar die heb ik net in de keuken gevonden. (potdorie, het is al het derde boekje dat is gesneuveld! )
Ohhhhhhhhhh wat een prachtig nieuws, gefeliciteerd met je zwangerschap muis !! Kan je nu bij je gyn wel een echo krijgen?
Nu dropneus en swissie nog !!
Ik heb ook een nieuwtje:) ik ben ongesteld geworden en daarmee al bijna in de minderheid op dit topic, haha!

Echt waar, iedereen om me heen staat versteld van de "score"hier! Op babyzwemmen is er volgens de roddelgang een mama wederom zwanger (kindje is al dik een jaar) op een groep van toch wel 12 tot 15 kindjes/mama's. Toch wel bijzonder, of niet?
muis, de boekjes worden hier ook gegeten als zoete broodjes (zelfbedacht gezegde). Altijd in meervoud aanschaffen dus, zoals Framboos al opperde:)
Icke, meiske toch! Je bent geen minderheid hoor en anders een hele lieve minderheid (en ook mijn minderheidsgroepje, hoewel ik pas over een week ongesteld moet worden).
Haha.... hier zal het nog wel even duren denk ik. De koffie smaakt nog steeds oke, dus ik denk dat ik teveel hoop. Als het nu niet raak is gaan we in aug/sept. voor het eggie aan de slag.

Voor de tabel: Fleur is nu 9,5 kg en 72 cm (ons onderdeurtje!!!) Alles was dik in orde, dus deze mama is weer blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven