Te oud voor.....?
zaterdag 2 juni 2012 om 19:47
Mintgroene nagellak, neon shirtjes/accessoires, skinny jeans etc als je 35+ bent?
Dit soort dingen draag ik dus graag, maar mijn vriend moet dus af en toe wel lachen om wat ik aan heb. Ik zie er jonger uit, ben slank en draag geen minirokjes, korte topjes etc., maar is dit dan ook te kinderachtig?
Ben benieuwd wat andere 35+ ers ervan vinden .
Dit soort dingen draag ik dus graag, maar mijn vriend moet dus af en toe wel lachen om wat ik aan heb. Ik zie er jonger uit, ben slank en draag geen minirokjes, korte topjes etc., maar is dit dan ook te kinderachtig?
Ben benieuwd wat andere 35+ ers ervan vinden .
zaterdag 2 juni 2012 om 21:01
Nou, zag vd week bij mij in de stad een wat oudere dame voorbij komen(schat een jaar of 60) met zo'n gele fluorblouse aan..Het was wel een enorm ding, vooral omdat ze een paar flinke prammen op haar bord had liggen. Maar het eerste wat ik bij mezelf dacht was, ow..wat leuk! Een hele hippe oma!
Hier waakt de enige echte Barones
zaterdag 2 juni 2012 om 21:02
quote:barones schreef op 02 juni 2012 @ 21:01:
Nou, zag vd week bij mij in de stad een wat oudere dame voorbij komen(schat een jaar of 60) met zo'n gele fluorblouse aan..Het was wel een enorm ding, vooral omdat ze een paar flinke prammen op haar bord had liggen. Maar het eerste wat ik bij mezelf dacht was, ow..wat leuk! Een hele hippe oma!Alsof je met 60 automatisch een oma bent!
Nou, zag vd week bij mij in de stad een wat oudere dame voorbij komen(schat een jaar of 60) met zo'n gele fluorblouse aan..Het was wel een enorm ding, vooral omdat ze een paar flinke prammen op haar bord had liggen. Maar het eerste wat ik bij mezelf dacht was, ow..wat leuk! Een hele hippe oma!Alsof je met 60 automatisch een oma bent!
zaterdag 2 juni 2012 om 21:15
Tuurlijk kan dat. Juist leuk. Alsof al die leuke trends alleen voor tienermeiden bedoeld zijn. Ik ben zelf ook midden 30. En ik kleed me graag jong en hip. Maar wel passend naar figuur en wat bij je past. Ik draag bijvoorbeeld geen naveltruitjes, en nog wel wat items die hot zijn nu, maar die ik niet meer bij mezelf vind passen. Ik vind de kledingstijlen leuk van Wendy van dijk. Lieke van Lexmond, Dani bless. Ook geen tienermeisjes meer, maar wel erg leuk en hip gekleed vind ik. Ik houd dan ook ontzettend van skinny jeans,.(slanke benen) dus dat voelt goed, maar wel buikje dus mooie top, colbertje, maar dan bijv een neonriempje erbij. Dus een beetje jonge details in een rustige outfit gooien,. beetje spelen met mode. Dat vind ik super, en krijg ook wekelijks wel een complimentje over iets van mijn kleding. Dus ik heb mijn stijl nu wel gevonden, en dat was in mijn tienertijd of toen ik twinig was wel anders . Had geen eigen stijl. Deed veel miskopen. En nu weet ik vaak meteen wat ik leuk vind en wat me staat.
zaterdag 2 juni 2012 om 21:17
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 juni 2012 @ 20:02:
ik vind het wel een beetje treurig al oudere vrouwen zich kleden als tienermeisjes35+ een oudere vrouw?, mijn god, dan ben ik dood, èn gereincarneerd.
ik vind het wel een beetje treurig al oudere vrouwen zich kleden als tienermeisjes35+ een oudere vrouw?, mijn god, dan ben ik dood, èn gereincarneerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 2 juni 2012 om 21:21
quote:Cateautje schreef op 02 juni 2012 @ 20:51:
Okay, ik zeg niets meer.
Cateau wij zijn vd zelfde leeftijd, zullen we maandag lekker nd supermarkt gaan, in een geruit lapje met/zonder slip.
En maar bukken bij de euroshopper.
Leuk hoor, om onderwerp van hilariteit te zijn?
Okay, ik zeg niets meer.
Cateau wij zijn vd zelfde leeftijd, zullen we maandag lekker nd supermarkt gaan, in een geruit lapje met/zonder slip.
En maar bukken bij de euroshopper.
Leuk hoor, om onderwerp van hilariteit te zijn?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 2 juni 2012 om 21:27
quote:beaugirl schreef op 02 juni 2012 @ 21:15:
Ik ben zelf ook midden 30. En ik kleed me graag jong en hip. Maar wel passend naar figuur en wat bij je past. Ik draag bijvoorbeeld geen naveltruitjes, en nog wel wat items die hot zijn nu, maar die ik niet meer bij mezelf vind passen. Ik vind de kledingstijlen leuk van Wendy van dijk. Lieke van Lexmond, Dani bless. Ook geen tienermeisjes meer, maar wel erg leuk en hip gekleed vind ik. Ik houd dan ook ontzettend van skinny jeans,.(slanke benen) dus dat voelt goed, maar wel buikje dus mooie top, colbertje, maar dan bijv een neonriempje erbij. Dus een beetje jonge details in een rustige outfit gooien.Ik had dit kunnen schrijven
Ik ben zelf ook midden 30. En ik kleed me graag jong en hip. Maar wel passend naar figuur en wat bij je past. Ik draag bijvoorbeeld geen naveltruitjes, en nog wel wat items die hot zijn nu, maar die ik niet meer bij mezelf vind passen. Ik vind de kledingstijlen leuk van Wendy van dijk. Lieke van Lexmond, Dani bless. Ook geen tienermeisjes meer, maar wel erg leuk en hip gekleed vind ik. Ik houd dan ook ontzettend van skinny jeans,.(slanke benen) dus dat voelt goed, maar wel buikje dus mooie top, colbertje, maar dan bijv een neonriempje erbij. Dus een beetje jonge details in een rustige outfit gooien.Ik had dit kunnen schrijven
zaterdag 2 juni 2012 om 21:38
zaterdag 2 juni 2012 om 21:58
quote:Cateautje schreef op 02 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Alleen als er nog haar op zit. Hmmmm, mijn hondje gaat maandag naar de trimmer, ik veeg wel wat op daar, een beetje lijm erbij, komt goed.
[...]
Alleen als er nog haar op zit. Hmmmm, mijn hondje gaat maandag naar de trimmer, ik veeg wel wat op daar, een beetje lijm erbij, komt goed.
zaterdag 2 juni 2012 om 22:02
zaterdag 2 juni 2012 om 22:33
quote:Cateautje schreef op 02 juni 2012 @ 22:07:
[...]
Okay, maar dan wil ik eigenlijk wel op zaterdag, op maandag is er geen kip.
Geen probleem, ik heb deze besteld bij de firma Hoer& Co, mag ik je maat even weten, bestel ik voor jou ook een paar, gaan we zaterdag als 2 zussen.....
[...]
Okay, maar dan wil ik eigenlijk wel op zaterdag, op maandag is er geen kip.
Geen probleem, ik heb deze besteld bij de firma Hoer& Co, mag ik je maat even weten, bestel ik voor jou ook een paar, gaan we zaterdag als 2 zussen.....
zaterdag 2 juni 2012 om 23:02
quote:piratorart schreef op 02 juni 2012 @ 22:51:
[...]
Hee heb jij mijn outfit gestolen!
Waar zijn mijn laarzen gebleven? Daar ga ik nu mee in slaap vallen in bed.............
geeft knipoog aan Piratoart ]
[...]
Hee heb jij mijn outfit gestolen!
Waar zijn mijn laarzen gebleven? Daar ga ik nu mee in slaap vallen in bed.............
geeft knipoog aan Piratoart ]