Mode & Beauty alle pijlers

PRP behandeling oftewel; de vampire facelift, ervaring?

03-06-2012 11:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is iets nieuws (nou ja, voor mij dan..) onder de zon... De huidverbeterende vampire facelift, de prp behandeling. In een ander topic las ik hier over en ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee... Is het wat?! Vast bedankt voor je reactie!
wat is het?
Lijkt me echt helemaal niets!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat is het?
krijg je dan ook van die tandjes....?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Plaatje misschien?
quote:sprokkelientje schreef op 03 juni 2012 @ 11:48:

krijg je dan ook van die tandjes....?
INspuitingen met je eigen bloed toch?
Ik ben ook bezig met een nieuw concept the Husband Facelift.

Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 11:50:

INspuitingen met je eigen bloed toch?Ja. Hoe bizar....
Ze verzinnen steeds stommere dingen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 11:52:

Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanNou, ik kwam van de week Hans van Breukhoven tegen. Allemachtig zeg, wat ziet die er uit! Verschrikkelijk.

Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanHoeveel (k)g piemelbrie moeten ze hiervoor opsparen? En als het niet snel genoeg gaat, werkt tenenkaas dan ook?

Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan

Toevallig weet ik een goede toepaasing voor piemelkaas: in de tweede wereldoorlog werd het gebruikt om in opgehoest slijm te stoppen om de artsen aan het front te overtuigen dat je tuberculose had. Mocht je naar huis.

*volledig onnutige weetjemodus uit*
Ik ben tegen, ik vind niet dat je ingedikte piemelkaas niet voor commerciele doeleinden mag gebruiken. Wél moet je de onkosten van de donor vergoeden en na de adoptie zal er ook bij de rechtbank officieel afstand van gedaan moeten worden.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
adoptie van de brie?
Ik wilde eigenlijk alleen vrouwen helpen die met hun donor getrouwd zijn in gemeenschap van goederen.

Vandaar de term: Husband Facelift
Ik geloof dat ik misselijk word....
Adoptie van de brie inderdaad. Maar als je als regel stelt dat het alleen kan wanneer je getrouwd bent met de donor wordt het natuurlijk een heel ander verhaal...

Wat kost dat? Zijn er ook folders van?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
PRP staat voor platelet rich plasma. Eigen bloed word afgenomen op de gebruikelijke manier en gecentrifigeerd, Dat scheiden zich de rode en witte bloedlichaampjes van elkaar en op die scheiding zit dan een laagje PRP. PRP bevat groeifactoren en wordt veelvuldig gebruikt bij open wonden en bij sportblessures om een snellere genezing te bevorderen.

De laatste tijd wordt PRP ook toegepast bij haartransplantaties om een snellere en beter heling te verkrijgen.http://urly.nl/prp.

Gegroet,

Hans J.Diks, haarconsument.
Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt. (Diksy)
Nee joh, dit is geweldig, heeft alle voorpagina's gehaald! Kon niet missen toch?
Reacties van verveelde forumsters, ala... da's niet ongebruikelijk en bovendien is het druilerig weer...

Maar, geachte heer Di(c)k(s), u heeft hier niets te zoeken; sjoe, sjoe! Wegwezen hier!
Het loopt toch storm met overenthousiaste reacties om dat dit revolutionaire middel geweldig wordt ontvangen?
't Is droog hoor.
Ben bezig met een folder. Maar je kan het ook zelf thuis. Je schraapt de brie en doet deze in een reageerbuisje. vervolgens stop je het in de magnetron zodat het dunner wordt en de korst zich van de vloeibare substantie scheidt. deze vloeibare substantie zuig je op met een pipetje en daarmee kan je je rimpels vullen. het kan via injectabels maar het spul werkt zo goed dat je het ook als serum kan gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven