PRP behandeling oftewel; de vampire facelift, ervaring?
zondag 3 juni 2012 om 11:53
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 11:52:
Ik ben ook bezig met een nieuw concept the Husband Facelift.
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanNou, ik kwam van de week Hans van Breukhoven tegen. Allemachtig zeg, wat ziet die er uit! Verschrikkelijk.
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanNou, ik kwam van de week Hans van Breukhoven tegen. Allemachtig zeg, wat ziet die er uit! Verschrikkelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 3 juni 2012 om 11:55
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanHoeveel (k)g piemelbrie moeten ze hiervoor opsparen? En als het niet snel genoeg gaat, werkt tenenkaas dan ook?
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay LohanHoeveel (k)g piemelbrie moeten ze hiervoor opsparen? En als het niet snel genoeg gaat, werkt tenenkaas dan ook?
zondag 3 juni 2012 om 11:59
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan
Toevallig weet ik een goede toepaasing voor piemelkaas: in de tweede wereldoorlog werd het gebruikt om in opgehoest slijm te stoppen om de artsen aan het front te overtuigen dat je tuberculose had. Mocht je naar huis.
*volledig onnutige weetjemodus uit*
Injectables met ingedikte piemelkaas. Ik weet niet of het werkt maar ik heb nu al een wachtlijst van belangstellenden waaronder Madonna, Vannessa en Lindsay Lohan
Toevallig weet ik een goede toepaasing voor piemelkaas: in de tweede wereldoorlog werd het gebruikt om in opgehoest slijm te stoppen om de artsen aan het front te overtuigen dat je tuberculose had. Mocht je naar huis.
*volledig onnutige weetjemodus uit*
zondag 3 juni 2012 om 12:22
zondag 3 juni 2012 om 13:05
PRP staat voor platelet rich plasma. Eigen bloed word afgenomen op de gebruikelijke manier en gecentrifigeerd, Dat scheiden zich de rode en witte bloedlichaampjes van elkaar en op die scheiding zit dan een laagje PRP. PRP bevat groeifactoren en wordt veelvuldig gebruikt bij open wonden en bij sportblessures om een snellere genezing te bevorderen.
De laatste tijd wordt PRP ook toegepast bij haartransplantaties om een snellere en beter heling te verkrijgen.http://urly.nl/prp.
Gegroet,
Hans J.Diks, haarconsument.
De laatste tijd wordt PRP ook toegepast bij haartransplantaties om een snellere en beter heling te verkrijgen.http://urly.nl/prp.
Gegroet,
Hans J.Diks, haarconsument.
Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt. (Diksy)
zondag 3 juni 2012 om 14:57
Ben bezig met een folder. Maar je kan het ook zelf thuis. Je schraapt de brie en doet deze in een reageerbuisje. vervolgens stop je het in de magnetron zodat het dunner wordt en de korst zich van de vloeibare substantie scheidt. deze vloeibare substantie zuig je op met een pipetje en daarmee kan je je rimpels vullen. het kan via injectabels maar het spul werkt zo goed dat je het ook als serum kan gebruiken