Hotel Parijs, tips?
zondag 3 juni 2012 om 09:57
Goedemorgen,
ik ben op zoek naar een hotel in Parijs voor een paar dagen deze zomer. Ik heb niet zoveel eisen qua luxe. Ben toch de hele dag in de stad. Locatie vind ik belangrijker. Ik zou graag ergens zittten waar je makkelijk naartoe tijdt met de auto, dus niet middenin de stad, maar liever een beetje aan de rand, maar met een metrostation heel dichtbij. Het liefst ook met parkeergelegenheid (in de buurt).
Met ontbijt gelegenheid zou wel handig zijn.
Heeft er iemand de ultieme tip?
ik ben op zoek naar een hotel in Parijs voor een paar dagen deze zomer. Ik heb niet zoveel eisen qua luxe. Ben toch de hele dag in de stad. Locatie vind ik belangrijker. Ik zou graag ergens zittten waar je makkelijk naartoe tijdt met de auto, dus niet middenin de stad, maar liever een beetje aan de rand, maar met een metrostation heel dichtbij. Het liefst ook met parkeergelegenheid (in de buurt).
Met ontbijt gelegenheid zou wel handig zijn.
Heeft er iemand de ultieme tip?
zondag 3 juni 2012 om 10:03
Misschien is www.wimdu.nl een leuk alternatief. Je huurt van een particulier, er zit een organisatie tussen die alles gecheckt heeft, e.a. is ook verzekerd.
Heb zelf gedaan in Barcelona en beviel goed.
Heb zelf gedaan in Barcelona en beviel goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 3 juni 2012 om 10:09
hotel kyriad in torcy
station ligt aan de overkant,en in half uurtje sta je in het centrum.
ook winkels en supermarkt op loopafstand.
ligt ook dichtbij disneyland,mocht je daarheen willen.
ben er zelf 2 jaar geleden geweest,leuk hotel en goed ontbijt
http://www.d-reizen.nl/frankrijk/ile-de ... fAodC3hWWQ
station ligt aan de overkant,en in half uurtje sta je in het centrum.
ook winkels en supermarkt op loopafstand.
ligt ook dichtbij disneyland,mocht je daarheen willen.
ben er zelf 2 jaar geleden geweest,leuk hotel en goed ontbijt
http://www.d-reizen.nl/frankrijk/ile-de ... fAodC3hWWQ
zondag 3 juni 2012 om 10:53
Kijk eens op www.campagnile.nl
wij zijn pas geleden ook naar Parijs geweest, heel goed hotel met een metrostation op loopafstand. Wij zaten toen in Creteil.
Ontbijt was prima, hotel had een eigen, gratis parkeerplaats en was heel makkelijk naar toe te rijden met de auto. Echt ideaal!
wij zijn pas geleden ook naar Parijs geweest, heel goed hotel met een metrostation op loopafstand. Wij zaten toen in Creteil.
Ontbijt was prima, hotel had een eigen, gratis parkeerplaats en was heel makkelijk naar toe te rijden met de auto. Echt ideaal!