Mode & Beauty alle pijlers

Vanavond etentje

03-06-2012 11:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_150169 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 19:04
Reden: Etentje is al geweest
% gewijzigd
Jasje en panty/kousen bij je jurkje is geen optie?

Ik weet wel wat ik aan zou doen dan, maar iets in mij zegt me dat jij andere dingen in je kast hebt hangen dan ik. *Zou ik die glazen bol hebben?"
Ik zou maar wat anders aandoen. Zonde om een nieuw jurkje aan te doen als er meteen een vest of jasje op moet. Dus bewaar die nog even.
.
anoniem_150169 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 19:05
Reden: N.V.T.
% gewijzigd
Dan zou ik net doen alsof het nog maart is en in mijn geval dus iets aan doen wat ik toen zou hebben aangedaan bij een etentje.

Leuke broek met een jasje en een toch wat zomerser shirtje, zomerschoenen (met hak) kunnen daar dan best bij.
.
% gewijzigd
Ik zou gewoon die witte bikini aanhouden. De vleugels houden je wel warm .
.
% gewijzigd
Hang er ook van af met wíe je dat etentjes hebt? Niemand vindt het leuk om te blauwbekken of om te kijken naar iemand anders die zit te blauwbekken, maar als het een aantrekkelijk iemand is die ook nog galant genoeg is om je z'n jas te lenen...... .

Maarre.... dat etentje is ergens binnen neem ik aan? Dan iets met een jasje dat je aan kan houden als het toch iets te fris is en dat je uit kan doen als het binnen warm is. Van eten krijg je het trouwens meestal wel wat warmer.
verwarming hoog zetten
Als ik vanavond uit eten ging in een chiq restaurant, trok ik een zwart jurkje met korte mouwen aan, huidkleurige panty en hoge zwarte hakken.

Als het meer een 'hapje eten' is, dan een shirtje, korte zwarte blazer, spijkerbroek, zelfde hoge haken als hierboven.
Het is toch binnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven