zwart scherm laptop
maandag 4 juni 2012 om 10:22
Mijn laptop(andere)gaf gisteravond ineens een zwart scherm aan.Ik weet niet wat er aan de hand is.Was op msn met de webcam aan.IK hoorde de andere persoon wel praten maar zag niets meer.Zwart scherm dus.Kan dit nog verholpen,wat kan ik er zelf aan doen???Of zal ik hem beter wegbrengen naar een pc dokter?
maandag 4 juni 2012 om 10:30
quote:amand1969 schreef op 04 juni 2012 @ 10:28:
Ja, kan verholpen worden. Hoeveel het gaat kosten weet echter niemand op dit moment.
Probeer eens een 'cold boot'; haal de batterij uit de laptop, zet de batterij er weer in, zet je laptop aan.
Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.
Dit dus!
Heb laatst 60 euro betaald voor iemand die langskwam en met 3 minuten (en deze handeling) mijn scherm aan de praat kreeg!
Ja, kan verholpen worden. Hoeveel het gaat kosten weet echter niemand op dit moment.
Probeer eens een 'cold boot'; haal de batterij uit de laptop, zet de batterij er weer in, zet je laptop aan.
Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.
Dit dus!
Heb laatst 60 euro betaald voor iemand die langskwam en met 3 minuten (en deze handeling) mijn scherm aan de praat kreeg!
This is not kosher!
maandag 4 juni 2012 om 12:06
maandag 4 juni 2012 om 13:36
quote:amand1969 schreef op 04 juni 2012 @ 10:28:
Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.Dank je wel AMand voor je goede tip.Heb de batterij er voor een kwartier uitgehaald,en hij doet het weer!!!!
Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.Dank je wel AMand voor je goede tip.Heb de batterij er voor een kwartier uitgehaald,en hij doet het weer!!!!