overjarig?

04-06-2012 19:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen zin meer, mijn mening is dat dit een kinderachtig forum is zonder waarde voor mij.

Groet.
anoniem_153131 wijzigde dit bericht op 07-06-2012 18:59
Reden: effectiviteit
% gewijzigd
Zou je je verhaal niet anoniem doen? Zit M. er wel op te wachten als zij hier door een collega herkent wordt?
Huh? Misschien kun je dit probleem beter op het seniorenweb zetten, denk dat je daar meer gelijkgestemden tegen komt.
quote:mafibe30 schreef op 04 juni 2012 @ 19:22:

Heb dit open bespreekbaar kunnen maken met mijn Maria, (mijn naam Ben) en we zijn het er met elkaar eigenlijk eens dat hEt niet zo nodig meer moet. Maaaar... nu zit ik hEt eigenlijk best te missen en als man best wel nodig hebbend, denk ikzelf.

Tijd voor een nieuw gesprek dus waarin je aangeeft dat het wél zo nodig moet.
Toevallig is dat mijn specialiteit. De vibrerende rollator is één van mijn best verkochte producten.

Kan je je adres en telefoonnummer nog posten? Er leest toch niemand mee, en privacy is zo jaren 90.

Nee, serieus: verwijder best je identiteitsgegevens. En als je sex wil, maak je het toch weer eens spannend? Je hebt vast wel ideetjes.

Best wel eerst de huisarts consulteren als je ideetje bijzonder spannend is. Een ongeluk is rap gebeurd op die leeftijd.
TO: namen doen er niet toe in je verhaal, leeftijden zijn meer van belang maar ik denk dat je hier met dit probleem verkeerd zit.

Misschien heeft je huisarts adviezen?
Haha, jongens, als je 60 bent, dan ben je toch niet direct impotent! Stel, ik vertel dat ik in de 20 ben, nu 3,5 jaar samenwoon, en bijna geen seks meer heb. Moet ik dan ook naar de huisarts? Wat een onzin! Maak het gewoon weer spannend! Neem de tijd voor elkaar, verwen elkaar door lekker te koken, een spannende film te kijken, een massage, noem maar op! Als je meer intiem contact zoekt en laat blijken wat je voor elkaar voelt kan je dit gewoon weer doen opbloeien! En wees duidelijk dat je niet bedoelde dat je geen seks meer wilt, maar dat je bedoelde dat het niet meer perse elke week hoeft. Af en toe blijft het toch nog leuk!
Wat is dat toch met "ik als man"? Dat is een reden /excuus/voorrecht tot sex ofzo? Begrijpen we het probleem hierdoor beter?

Lees dat steeds.
quote:VieVaaVee schreef op 04 juni 2012 @ 20:06:

Wat is dat toch met "ik als man" dat is een reden /excuus/voorrecht tot sex ofzo? Begrijpen we het probleem hierdoor beter?

Lees dat steeds.

Een man heeft noden die een vrouw moeilijk kan begrijpen. Een man wil sex. Idealiter met zijn vrouw.

Zelfs als je net de meest gruwelijke stoofpot door zijn strot hebt geramd, wil hij sex. Heb je zijn auto tegen de muur geparkeerd? Hij wil sex. Altijd. Elke actie is een afweging van welke woorden en daden het snelst tot sex leiden.

Je kan je niet voorstellen hoe belastend dat is, als man zijnde. Maar we houden dapper vol.
Ligt het aan mij dat het probleem van Ben en Maria wel begrijpelijk is, maar dat ik het niet helemaal snap wat Ben zijn vraag nu eigenlijk is? Waar hebben Ben en Maria hulp bij nodig? Of anders gezegd. Wat probeert Ben zichzelf wijs te maken door tegen zijn Maria te zeggen, dat voor hem knuffelen en van elkaar houden meer dan genoeg is - terwijl hij zijn lustgevoelens nog niet in bedwang kan houden?
quote:borderwalk schreef op 04 juni 2012 @ 19:31:

Zou je je verhaal niet anoniem doen? Zit M. er wel op te wachten als zij hier door een collega herkent wordt?

Joh, er zijn echt geen geheimen wat ons ond. betreft.

Daarbij gaat alles open en oprecht tussen mij, zij en de families.

Zitten beiden in de WAO, wellicht té veel bij elkaar?!¿¡?!

Dus niet bezorgt zijn dat iets van ons bekend zal worden.

Zoja, dan zal het bespreekbaar zijn...that's how we are.

groetjes en tot horens.
Ik vind Ben een beetje vreemde man....
Ben, volgens mijn eerlijke mening sta jij op het punt om Maria te gaan besodemieteren met een andere vrouw. Dat is als je de kans krijgt en ook een vrouw weet te vinden, die op jouw goddelijke 61 jarige WAO lijf zit te wachten.
Dit topic heeft een hoog trolgehalte.
Nou Ben, je komt wel verrassend uit de hoek.

Zijn er dan geen bruikbare tips uit het kringgesprek met de kleinkinderen gekomen?

Ik wist eigenlijk niet dat de WAO ook een plaats was, waar je naast elkaar kon zitten.
quote:rara70 schreef op 04 juni 2012 @ 20:38:

Ik vind Ben een beetje vreemde man....Ben denkt hier een mals kippetje te kunnen vinden.
Ik krijg opeens visioenen van Ben met een smoezelig wit hemdje waar z'n harige melkwitte bierbuik onder vandaan piept en van Maria met een sigaar in haar mond. Samen op de bank.
Nou, de eerste meningen en 'adviezen' hier zijn niet erg opbeurend voor mij. Wordt beticht van dat IK gelijk 'iets' anders wil, haar wil besodemieteren, ik tevens als een vreemde man wordt afgeschilderd.

Alles wat ik graag tegen zou willen komen hier is gemeend begrip en antwoorden op mijn vraag. Die overigens luidt wat ik misschien niet goed doe, kom gelijkgestemden, ik denk en voel ook met jullie mee. Wil niks vinden, alleen iets moois terug winnen wat er ooit was. Heb ook gezegd hier dat "Ik ben een MAN", omdat ik dacht dat deze site voornamelijk een damesblad betrof, en weinig mannen hier zouden zijn.
Meisjes? Dat klinkt een beetje vies.

Misschien iets met een seksuoloog bespreken?
quote:mafibe30 schreef op 04 juni 2012 @ 21:25:

Nou, de eerste meningen en 'adviezen' hier zijn niet erg opbeurend voor mij.

Huh? Ik heb een heel net bericht geplaatst.

Praat met je vrouw erover. Jullie zullen samen de dingen moeten veranderen.
Beste ben, volgens mij druk je je niet zo handig uit, en wordt gedacht dat je een grap probeert uit te halen.

Of ik ben erg naief.

Verder, luister naar meisie, en probeer nieuwe spannende leuke dingen. Ga een weekend weg naar een goedkoop hotel, of naar de camping, leer de momenten die je samen hebt weer waarderen..
En Maria mist het helemaaL niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja, ik heb weinig verstand van seniorenseks, maar wil er wel mijn (bescheiden) mening op loslaten;

Soms moet je tijd en zin maken voor seks, dus gewoon weer gaan beginnen. Of denk ik nu te makkelijk?

Ik ben jong en oplossingsgericht dus wellicht denk ik er te simpel over.
This is not kosher!
Ben zegt dat hij met Maria heeft gesproken en dat ze het er allebei mee eens zijn, dat het niet meer zo nodig moet.

En vervolgens komt hij hier onder gelijkgestemden de vraag stellen hoe hij het moois wat er ooit was, terug kan winnen.

Tegen Maria zegt hij dit en hier zegt hij dat.
Vond ik ook wel opvallend Paloma.

Ben je wel eerlijk tegen haar geweest Ben?
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven