vriend

04-06-2012 21:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren een relatie. ik heb al weleens hier eerder gepost over zijn depressies en zo. het is een lieve leuke man. Alleen heeft hij z.n dingetjes. bijv slecht in verjaardagen onthouden, altijd goedkope kadootjes. Dingen intresseren hem weinig. bijv ik kreef te horen dat ik weer naar mn werk terug kan..werken. ivm mn verhuizing. Dus hij smsde alleen over zichzelf.weinig moeiteen anderen steken. het komt soms hard over. best jammer. ik weet niet of dat de depressie of karakter is?
Ik gok op karakter.
Is bij altijd al zo geweest tegen jou, en zijn omgeving?

Of is dat iets sinds pas? Is hij elke dag somber? En heeft hij nergens zin in? Depressie is namelijk dat je elke dag somber bent, niet genieten van mooie dingen, nergens geen zin in hebben, en soms zelfs gedachten aan de dood.

Hoe hij is komt over als karakter maar dat weet ik dus niet zeker.
Denk dat het aan zijn karakter ligt en waarschijnlijk wordt dit verergerd door de depressie. Zoals ik het lees.
Ja dat is best jammer..en komt soms hard over. ik vind dat je best kan zeggen..goh leuk dat je weer mag gaan werken
Als hij praat als een eikel en zich gedraagt als een eikel, dan is de kans groot dat het een eikel is.
En zo zeggen mensen weleens dat ik iets beters kan krijgen. als ik in het donker moet fietsen. niet mee fietsen bijv. hij is verder wel leuk en wil hem niet kwijt ofzo. maar dit is best jammer van hem
Noem eens wat je leuk aan hem vindt?
Weet hij ook dat hij een relatie heeft met jou? Dit bedoel ik echt niet onaardig, maar hij komt nogal passief op mij over.
depressief of niet maakt geen zier uit. Een psychisch probleem ontzegd iemand niet van de verantwoordelijk lief en geintresseerd te reageren naar zijn/haar partner. Ik vind het heel bot als hij over zichzelf smst als jij zoiets leuks te horen hebt gekregen.
Ik roep: Asperger!

Heel hot ook op dit forum......

Het is helemaal geen lieve leuke man, het is een gevoelloze, ongeïnteresseerde klootzak. Lees al je eigen andere topics even terug.....wat is er precies zo leuk aan deze man?
Hij is ooit getest op autisme..maar dat was niet het geval. ik dacht het ook hoor. hij weet dat ik zijm vriendin ben en krijg soms ook smsjes van hey lekkerding.
quote:Mopsie41 schreef op 04 juni 2012 @ 22:10:

Ik roep: Asperger!

Heel hot ook op dit forum......

Het is helemaal geen lieve leuke man, het is een gevoelloze, ongeïnteresseerde klootzak. Lees al je eigen andere topics even terug.....wat is er precies zo leuk aan deze man?Waarom direct met diagnoses strooien?
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:05:

Ja dat is best jammer..en komt soms hard over. ik vind dat je best kan zeggen..goh leuk dat je weer mag gaan werkenHeb je dat wel eens tegen hem gezegd?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Hoe vaak zien jullie elkaar?
Dat doe hij bij iedereen
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:13:

Dat doe hij bij iedereenWat doet hij bij iedereen?
Nu smst hij me terug dat hij het ook fijn vind dat ik weer kom werken. wij zijn ook collegas
Dat wat ik post. weinig moeite doen voor anderen en in dingen
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:15:

Nu smst hij me terug dat hij het ook fijn vind dat ik weer kom werken. wij zijn ook collegasZien jullie elkaar ook buiten het werk om?
Ja dat wel
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:12:

Hij is ooit getest op autisme..maar dat was niet het geval. ik dacht het ook hoor. Hij weet dat ik zijn vriendin ben en krijg soms ook smsjes van hey lekkerding.Tjonge, wat een diepgang....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Maakt het eigenlijk uit waar het door komt? Als hij weinig interesse toont en je je niet gewaardeerd voelt, is de enige vraag die je moet stellen: wil ik een relatie op deze manier?

Dat mag jij helemaal zelf beslissen hoor.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Daar begon zijn smsje mee met hey lekkerding. Best jammer dat hij af en toe zo is. misschien doe je er weinig aan idd. ik neem hem zoals hij is en hij mij. ik dacht ook echt dat hij autisme had
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:26:

Daar begon zijn smsje mee met hey lekkerding. Best jammer dat hij af en toe zo is. misschien doe je er weinig aan idd. ik neem hem zoals hij is en hij mij. ik dacht ook echt dat hij autisme hadMaar als je hem neemt zoals hij is, waarom open je dan een topic over zijn tekortkomingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven