Mode & Beauty alle pijlers

Fan van Sabon?

05-06-2012 11:35 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je snel wezen met je favoriete zeep inkopen, voor de winkel er niet meer is.

De keten staat op omvallen: http://www.sprout.nl/322/ ... t-ook-beslag-op-ultee-367
Als er een opheffingsuitverkoop is, ga ik er wel kopen ;) nu wat aan de dure kant. Wel jammer voor de liefhebbers.
Ze zijn ook veel te duur! Wel lekker spul, maar de prijzen vind ik niet in verhouding met wat je krijgt. Als het goedkoper zou zijn, zou ik er wel vaker komen.
Eens met ivetje, de kwaliteit staat niet in verhouding tot de prijs.
De bodyscrub is wel heel erg fijn, maar inderdaad zo duur dat ik het toch niet koop, hoe graag ik het ook zou willen.
Oh wat jammer ben dol op de handcreme
Ik ben groot fan van de bodyscrub. Ik koop alle verzorgende producten gewoon huismerk van kruidvat, de bodyscrub is het enige waar ik meer geld aan uitgeef. Heerlijk, het ruikt lekker en het werkt goed.
Vind inderdaad de prijs/kwaliteit verhouding minder, ik kocht hem vooral voor de heerlijke geur.
Ik ben er laatst geweest en ben erg geschrokken van de prijzen. Persoonlijk vind ik de helft nog te duur. Een simpel mandje (echt niets bijzonders) kost er al snel 100 euro.

Als er meer mensen zijn die er zo over denken dan kan ik me wel iets voorstellen bij dit bericht. Ik kom er iig niet, dan toch liever Rituals of ´gewoon´ Dove en Nivea.
Ik krijg er een punthoofd van!
Het zijn goede producten, maar ik vind de prijs ook veel te hoog, zo jammer.. Ik heb er vorig jaar gewerkt en toen kreeg ik 30% korting, dat was wel lekker maar toen vond ik al dat ze niet zo goed bezig waren, het systeem klopte niet en wij wisten natuurlijk al of winkels winst maakten of verlies en dat zag er niet zo goed uit. Toch bleven de nieuwe winkels maar uit de grond ploppen. En mijn manager was een meissie van nét 23 jaar oud en die had de leiding over 3 winkels

Ik koop er eigenlijk nooit meer iets omdat ik het gewoon te duur vind..
Ik koop er nooit, inderdaad te duur voor wat je krijgt. Het ruikt wel altijd lekker als je er voorbij loopt.

Doe mij maar Rituals, die zijn een stuk betaalbaarder.
Ik ben verliefd op de geur van de bodyscrub die ik van ze heb.
oei wat zonde!
Ben dol op de bodyscrub van sabon. Patchouli /vanilla..mmm.

De geur blijft de hele om je heen hangen, en je doet heel lang met een pot. Is wel duur, maar heb het voor mijn verjaardag gekregen.
Doe mij maar Weleda of Rituals!
Oh jee. Mijn vriendin is enorm fan van deze winkel. Wat zal ze verdrietig zijn. De bediening is daar énorm behulpzaam trouwens, daar zijn ze goed op getraind...
De bodyscrub is heerlijk, maar wel erg duur.

gelukkig schijnt deze heel erg makkelijk zelf te maken te zijn, ooit eens gezien in het programma van James Wong; Grow your own drugs! ;)
aaah neeeeeee he,dit is zo een fijn spul!mijn huid word hier zo blij van!en heb nogal een lastige huid.echt balen zeg!!!
quote:Plokkie schreef op 05 juni 2012 @ 12:49:

Ik ben er laatst geweest en ben erg geschrokken van de prijzen. Persoonlijk vind ik de helft nog te duur. Een simpel mandje (echt niets bijzonders) kost er al snel 100 euro..

Idem. Ik vind de spulletjes mooi en lekker maar echt véél te duur.

En nu hopen dat ze een webcare team hebben en wellicht nog redden wat er te redden valt...

Bij mij in Amstelveen zit de Sabon naast de Bodyshop. Die laatste is veel goedkoper en hun scrubs zijn minstens zo goed. Zij hebben ook goede aanbiedingen. Bij de Sabon zie ik ook nooit iemand, zij hebben nauwelijks aanbiedingen, het verbaast me niet dat ze het niet gaan redden. Zeker niet in deze tijd van crisis.
Ik vind de verkoopsters juist verschrikkelijk opdringerig. Voor je het weet staan ze je hand al in te smeren met een crème of scrub..

En de prijzen zijn idd ook bizar hoog. Jammer, want ze hebben wel veel fijne producten.
Inderdaad, prijs/kwaliteit staan niet goed in verhouding, hoewel het wel hele fijne producten zijn. Lush, waarvan ik vind dat de prijs/kwantiteit niet in verhouding staan, kan er mee wegkomen omdat daar ten minste nog een concept achter zit
quote:lucky_birdie schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:

Ik vind de verkoopsters juist verschrikkelijk opdringerig. Voor je het weet staan ze je hand al in te smeren met een crème of scrub..

En de prijzen zijn idd ook bizar hoog. Jammer, want ze hebben wel veel fijne producten.Ja, dat is ook vreselijk!! Je krijgt als je daar werkt niet echt een training, maar wel goed te horen hoe ze daar werken en dat MOET je ook echt precies zo doen. Ook helemaal met die woorden/zinnen die zij willen enzo.. Je moet iedereen die binnenkomt meteen aanspreken en voorstellen om te smeren of scrubben, doe je dat niet dan krijg je meteen op je donder. Vond ik wel eens moeilijk, want je merkt gewoon vaak als iemand daar echt geen zin in heeft en dan moest je toch pushen, bleeeh
Ik liep laatst langs (weer) een lege sabon winkel en toen dacht ik toevallig nog, hoe lang zullen zij het nog volhouden?

Ik heb een bodyscrub. Hij is heerlijk en ruikt echt lekker. Heb hem gekocht met een cadeaubon.

Ik zou hem niet nog een keer kopen, daarvoor vind ik hem te duur en ik probeer graag nieuwe producten uit.
quote:valerie__ schreef op 06 juni 2012 @ 11:18:

De bodyscrub is heerlijk, maar wel erg duur.

gelukkig schijnt deze heel erg makkelijk zelf te maken te zijn, ooit eens gezien in het programma van James Wong; Grow your own drugs! ;)Owja? Ik heb een boek van hem, maar daar staat ie niet in helaas :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven