Grote borsten, strapless jurk
woensdag 30 mei 2012 om 07:29
zondag 3 juni 2012 om 11:31
zondag 3 juni 2012 om 12:08
Ik heb een e-cup en heb een zwarte strapless maxi-jurk met een gesmockte bovenkant gekocht. En het staat echt heel mooi.
Zwart maakt wel slanker. Weet niet of ik em ook in het geel zou dragen.
http://www.ebay.co.uk/itm ... &var=&hash=item84b81ea8d0
Zwart maakt wel slanker. Weet niet of ik em ook in het geel zou dragen.
http://www.ebay.co.uk/itm ... &var=&hash=item84b81ea8d0
maandag 4 juni 2012 om 19:19
quote:-nora- schreef op 03 juni 2012 @ 11:31:
de lengte van Madonna doet er niet toe, mijn oordeel was puur gebasseerd op die foto's. En ok, op die tweede foto zijn ze wel een beetje aan de grote kant. Maar bij grote borsten denk ik over het algemeen niet aan C (tenzij 100C ofzo
)Uiteraard doet lengte er wel degelijk toe, zeker voor de "subjectieve" beleving van groot en/of klein. Een vrouw van 1.90 m met cup C oogt veel en veel platter dan een kleine smurf met een C, zoals ik.
de lengte van Madonna doet er niet toe, mijn oordeel was puur gebasseerd op die foto's. En ok, op die tweede foto zijn ze wel een beetje aan de grote kant. Maar bij grote borsten denk ik over het algemeen niet aan C (tenzij 100C ofzo
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 5 juni 2012 om 09:56
Ik heb Photoshop op m'n nieuwe computer geïnstalleerd en ben ik even met jouw plaatje aan de gang gegaan. Om een indruk te geven heb ik de borsten groter gemaakt. Ik heb natuurlijk geen idee hoe slank je verder bent en of het in jouw geval proportioneel een beetje klopt maar zo ziet deze jurk er dus uit met grote borsten. (Let niet op de kleine foutjes... helaas werkt m'n Photoshop niet lekker meer op Windows 7... balen...)
dinsdag 5 juni 2012 om 10:11
Ik zou het gewoon proberen to en als het toch niet lukt met een goede bh zou ik bandjes aan de jurk zetten. (en dus niet simpelweg een normale bh eronder)
Heb ik ook weleens gedaan bij een strapless jurk en niemand die weet dat dat niet het originele model is. Ook als je geen elastieken of banden in de juiste kleur vind kun je juist een afwijkende kleur nemen.
Ik heb toendertijds bandjes gecreeerd van de twee lussen die aan de binnenkant zaten om de jurk aan op te hangen.
Hij wordt natuurlijk wel een iets gangbaarder model op die manier.
Of je de jurk met bandjes ook leuk vindt is natuurlijk aan jou.
Heb ik ook weleens gedaan bij een strapless jurk en niemand die weet dat dat niet het originele model is. Ook als je geen elastieken of banden in de juiste kleur vind kun je juist een afwijkende kleur nemen.
Ik heb toendertijds bandjes gecreeerd van de twee lussen die aan de binnenkant zaten om de jurk aan op te hangen.
Hij wordt natuurlijk wel een iets gangbaarder model op die manier.
Of je de jurk met bandjes ook leuk vindt is natuurlijk aan jou.
dinsdag 5 juni 2012 om 15:07
quote:very__cherry schreef op 04 juni 2012 @ 19:19:
[...]
Uiteraard doet lengte er wel degelijk toe, zeker voor de "subjectieve" beleving van groot en/of klein. Een vrouw van 1.90 m met cup C oogt veel en veel platter dan een kleine smurf met een C, zoals ik.Ik typte: 'de lengte van Madonna doet er in deze niet toe, want ik baseerde mijn mening op die foto', waar je dus de lengte van iemand niet ziet. En het ligt er ook aan hoe iemand verder gebouwd is, of die slank is of niet.
[...]
Uiteraard doet lengte er wel degelijk toe, zeker voor de "subjectieve" beleving van groot en/of klein. Een vrouw van 1.90 m met cup C oogt veel en veel platter dan een kleine smurf met een C, zoals ik.Ik typte: 'de lengte van Madonna doet er in deze niet toe, want ik baseerde mijn mening op die foto', waar je dus de lengte van iemand niet ziet. En het ligt er ook aan hoe iemand verder gebouwd is, of die slank is of niet.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
dinsdag 5 juni 2012 om 15:27
Ik vind het nooit mooi (bij mijzelf iig niet en zelden/nooit bij anderen.) Ik vind het niet fraai hoe de strapless band doorgaans horizontaal over de borst loopt, dit maakt heel massief en maakt vaak dikker. Ook vind ik het van de zijkant niet mooi. Vooral een rechte strapless hals vind ik lelijk, het snijd precies boven het decolleté af wat optisch niks voor je contouren doet (met vollere borsten moet je immers werken met je halslijn om de proporties te behouden... te hoog gesloten truitjes zijn ook nooit mooi.) Ook wordt het vaak een gigantisch blok stof, een groot vierkant vlak wat alles uit proportie kan trekkn. Het meest zonde vind ik dan nog wel; met daaronder een paar geweldige borsten die in een andere context veel beter tot hun recht zouden komen haha.
Een sweetheart neckline kan ik al sneller waarderen omdat de halslijn dan uitgediept wordt, maar vaak vind ik bij vollere borsten het toch snel te 'vlezig' worden. Dit is wel allemaal gebaseerd op grote borsten... en met groot bedoel ik; opvallend van formaat i.v.m. de rest van je verhoudingen (een D cup bij een meid van 1.50 ziet er groter uit dan een D bij een meid van 1.75m)
Een sweetheart neckline kan ik al sneller waarderen omdat de halslijn dan uitgediept wordt, maar vaak vind ik bij vollere borsten het toch snel te 'vlezig' worden. Dit is wel allemaal gebaseerd op grote borsten... en met groot bedoel ik; opvallend van formaat i.v.m. de rest van je verhoudingen (een D cup bij een meid van 1.50 ziet er groter uit dan een D bij een meid van 1.75m)