Mode & Beauty alle pijlers

Grote borsten, strapless jurk

30-05-2012 07:29 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een jurk gezien die ik echt onwijs mooi vindt. Het enige waarover ik twijfel is dat het een strapless jurk is. Ik ben bang dat hij, als je grote borsten hebt zoals ik, de boel erg naar beneden drukt. Hoe is jullie ervaring hiermee? Het gaat om dit model;

http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/285556432593532274_KnTzVsur_c.jpg
@goudvis, wat is het verkooppunt dan? Ik heb die niet kunnen vinden. Ik zou hem graag willen passen.
merano schreef op 30 mei 2012 @ 07:45:

Ik vind een strapless jurk met grote borsten niet zo mooi. Grote borsten hebben meestal wat lift nodig. Dit is geen jurk waar je een corsetje onder kunt doen, en een strapless bh lift niet zo lekker. En als het gaat zakken in deze jurk wordt het een massief vlak tot aan de taille omdat de jurk ook geen vormsteun geeft.

Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden. Demissionair is het al niet met me eens, zie ik.

Eens!

Sowieso ben je de hele dag/avond aan het hijsen.
TO, gewoon een goede strapless beha kopen. Ik heb goede ervaring met het merk PrimaDonna. Echt, met die beha die ik nu draag voel ik echt geen verschil tussen wel of geen bandjes.

Daarnaast vind ik met dit model jurk voor het eerst dat m'n voorgevel minder groot lijkt.
Strapless met een flinke boezem is op zich prima, maar deze jurk is heel los om de taille. Ik denk dat je daarmee wel heel snel een enorm vlak van buste tot taille krijgt en dat lijkt me niet zo mooi.

Maar als je hem niet past weet je het niet, dus probeer het gewoon :)
LunaSter schreef op 30 mei 2012 @ 10:16:

[...]

Sowieso ben je de hele dag/avond aan het hijsen.

Ooit gehoord van passende kleding kopen?

Volgens mij loop je eerder te hijsen met een bescheiden boezem, trouwens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Strapless kan prima, ook met een flinke boezem. Mooi juist.

Wel een hele goede strapless bh aanschaffen. In Nederland vindt men dat bh's groter dan een B-cup blijkbaar geen vulling dan wel push up nodig hebben, in Engeland denken ze daar gelukkig heel anders over. Daar hebben ze, in mijn optiek, dus veéél betere kwaliteit bh's. De boel moet immers omhoog en niet omlaag of plat. Ultimo bijvoorbeeld, heeft supergoede ondersteunende bh's, ook in grotere maten, wellicht kun je daar online bestellen.

http://www.ultimo.co.uk/default.aspx
DeWareJacoba schreef op 30 mei 2012 @ 10:13:

@goudvis, wat is het verkooppunt dan? Ik heb die niet kunnen vinden. Ik zou hem graag willen passen.
http://www.wonderbra.esa-eu.com/wtkwonderbra.html

Kom trouwens meerdere keren dat de cup klein valt.
Oh superbedankt! Èèn winkel is voor mij op loopafstand! Ik ga er vanmiddag meteen èèn passen!
WareJacoba.. Laat je even weten hoe je ervaring was?
Om eerlijk te zijn vind ik de jurk niet zo mooi. Ik denk dat je hele figuur wegvalt. Er zit wel iets elastiek in de taille, maar ik denk echt dat iets getailleerder mooier staat. :)

Volgens google heeft Madonna een 34 C, in Nederlandse maten is dat 75C, dus een C cupje. Dat is niet groot.

Dit geeft een beetje aan wat er gebeurt bij grotere borsten http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsk562avuvPRI1wq-gx5OzpCdIhzWsW7JQe8V-03BxOqdtmBdwSTcH46Cg
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Oehhh idd Merano. Geen taille.
Leuke jurk maar alleen geschikt voor lange hele slanke meiden met weinig voorgevel
verschil met madonna is: madonna is heel slank en heeft geen flinke voorgevel, daarbij is de jurk totaal anders dan de jurk uit de OP, andere stof, brede tailleband en op maat gemaakt.
Ik vind de jurk persoonlijk ook enkel flatterend bij heel lang en slank.

Het is echt zo een jurk die eigenlijk gemaakt is voor mensen zonder figuur, zodat de jurk heel goed uitkomt.

Ik denk dat voor een figuur met grote borsten er veel betere modelletjes zijn, liefst met wat meer decolleté, wat spannender en met meer gedefinieerde taille.
goudvis30 schreef op 30 mei 2012 @ 14:50:

WareJacoba.. Laat je even weten hoe je ervaring was?

Jammer, geen ervaring. De meest gangbare maten waren uitverkocht. Het is natuurlijk mooi weer geweest dus de strapless beha's gingen als warme broodjes over de toonbank!

Nu weet ik dat je bij otto.nl de kortingscode maar één keer per account mag gebruiken. Gisteren heb ik er voor de eerste keer iets besteld dus ik ga wel een account voor m'n vriend maken en de beha's nogmaals bestellen omdat ik twijfel over welke maat me nu het beste zal passen. Ik heb 75C (net als Madonna ;-) ) dus ik neem 75C, 75D en 70D. Dan maar 3 weken wachten... dat geeft niet.
De jurk uit de OP heeft n mooie kleur! Maar met strapless twijfel ik wel of je het kunt dragen met een grote boezem. Ik heb zelf ook een grote boezem en ben juist bang dat ik met een strapless bh niet de juiste steun krijg en/of dat de jurk afzakt...

Tuurlijk zou je doorzichtige bandjes kunnen kiezen, maar dan nog vrees ik voor het effect dat Merano al liet zien (plaatje) dat je gehele torso flink lijkt en dus geen taille ziet. En bij strapless moet je denk ik ook wel smalle fijngebouwde schouders hebben.
Absoluut geen goed model bij grote borsten. Als je de jurk met zo'n figuur aantrekt, krijg je een tent effect.

Spaghetti bandjes moet je ook nooit aantrekken met grote borsten. Trek kleding aan die je figuur flatteert, niet dramatiseert...
sabbaticalmeds schreef op 30 mei 2012 @ 15:29:

verschil met madonna is: madonna is heel slank en heeft geen flinke voorgevel.
Vind je van niet? Ik vind van wel. Niet mega groot, wel aardig aan de maat.

http://2.bp.blogspot.com/_472YbkuhmxA/TMVfqsbM0gI/AAAAAAAACfk/nM6wh9J3gaI/s1600/Immagini89.jpg

http://www.theautographgallery.com/gallery/2449.jpg
Cup G lijkt me erg extreem voor zo'n jurk, heb zelf een D cup en dat gaat wel goed... denk dat je bij echt grote borsten beter ene haltermodel kan nemen.
Oh, ze heeft een buikje!
Ik vind die van Madonna echt niet groot.

Maargoed, ik dacht eerst dat het wel zou kunnen, omdat het met die elastiek bovenin toch vrij hoog nog zit allemaal, maar als ik dat plaatje van die hippievrouw zie vind ik het toch niet zo geslaagd.

Jammer want is wel mooie jurk!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
-nora- schreef op 01 juni 2012 @ 09:46:

Ik vind die van Madonna echt niet groot.
Ach kom, ze is 1.60 meter, en petiet tanig. De meeste vrouwkes van die lengte en dat postuur hebben een a-cupje hoor, dit is een C. Flink, dus.
Ik ben zelf 1.58 m, met een C, en neem nou maar gerust van mij aan, da's niet klein, ofzo.
Zelf heb ik cupmaat G en ik zou nooit en te nimmer een strapless jurk aantrekken. Er zijn heel veel jurken die mij vele malen mooier staan dan een strapless.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven