Grote borsten, strapless jurk
woensdag 30 mei 2012 om 07:29
woensdag 30 mei 2012 om 11:52
Strapless kan prima, ook met een flinke boezem. Mooi juist.
Wel een hele goede strapless bh aanschaffen. In Nederland vindt men dat bh's groter dan een B-cup blijkbaar geen vulling dan wel push up nodig hebben, in Engeland denken ze daar gelukkig heel anders over. Daar hebben ze, in mijn optiek, dus veéél betere kwaliteit bh's. De boel moet immers omhoog en niet omlaag of plat. Ultimo bijvoorbeeld, heeft supergoede ondersteunende bh's, ook in grotere maten, wellicht kun je daar online bestellen.
http://www.ultimo.co.uk/default.aspx
Wel een hele goede strapless bh aanschaffen. In Nederland vindt men dat bh's groter dan een B-cup blijkbaar geen vulling dan wel push up nodig hebben, in Engeland denken ze daar gelukkig heel anders over. Daar hebben ze, in mijn optiek, dus veéél betere kwaliteit bh's. De boel moet immers omhoog en niet omlaag of plat. Ultimo bijvoorbeeld, heeft supergoede ondersteunende bh's, ook in grotere maten, wellicht kun je daar online bestellen.
http://www.ultimo.co.uk/default.aspx
woensdag 30 mei 2012 om 12:28
http://www.wonderbra.esa-eu.com/wtkwonderbra.html
Kom trouwens meerdere keren dat de cup klein valt.
woensdag 30 mei 2012 om 15:05
woensdag 30 mei 2012 om 16:11
Ik vind de jurk persoonlijk ook enkel flatterend bij heel lang en slank.
Het is echt zo een jurk die eigenlijk gemaakt is voor mensen zonder figuur, zodat de jurk heel goed uitkomt.
Ik denk dat voor een figuur met grote borsten er veel betere modelletjes zijn, liefst met wat meer decolleté, wat spannender en met meer gedefinieerde taille.
Het is echt zo een jurk die eigenlijk gemaakt is voor mensen zonder figuur, zodat de jurk heel goed uitkomt.
Ik denk dat voor een figuur met grote borsten er veel betere modelletjes zijn, liefst met wat meer decolleté, wat spannender en met meer gedefinieerde taille.
woensdag 30 mei 2012 om 17:51
Jammer, geen ervaring. De meest gangbare maten waren uitverkocht. Het is natuurlijk mooi weer geweest dus de strapless beha's gingen als warme broodjes over de toonbank!
Nu weet ik dat je bij otto.nl de kortingscode maar één keer per account mag gebruiken. Gisteren heb ik er voor de eerste keer iets besteld dus ik ga wel een account voor m'n vriend maken en de beha's nogmaals bestellen omdat ik twijfel over welke maat me nu het beste zal passen. Ik heb 75C (net als Madonna
woensdag 30 mei 2012 om 17:59
De jurk uit de OP heeft n mooie kleur! Maar met strapless twijfel ik wel of je het kunt dragen met een grote boezem. Ik heb zelf ook een grote boezem en ben juist bang dat ik met een strapless bh niet de juiste steun krijg en/of dat de jurk afzakt...
Tuurlijk zou je doorzichtige bandjes kunnen kiezen, maar dan nog vrees ik voor het effect dat Merano al liet zien (plaatje) dat je gehele torso flink lijkt en dus geen taille ziet. En bij strapless moet je denk ik ook wel smalle fijngebouwde schouders hebben.
Tuurlijk zou je doorzichtige bandjes kunnen kiezen, maar dan nog vrees ik voor het effect dat Merano al liet zien (plaatje) dat je gehele torso flink lijkt en dus geen taille ziet. En bij strapless moet je denk ik ook wel smalle fijngebouwde schouders hebben.
vrijdag 1 juni 2012 om 09:46
Ik vind die van Madonna echt niet groot.
Maargoed, ik dacht eerst dat het wel zou kunnen, omdat het met die elastiek bovenin toch vrij hoog nog zit allemaal, maar als ik dat plaatje van die hippievrouw zie vind ik het toch niet zo geslaagd.
Jammer want is wel mooie jurk!
Maargoed, ik dacht eerst dat het wel zou kunnen, omdat het met die elastiek bovenin toch vrij hoog nog zit allemaal, maar als ik dat plaatje van die hippievrouw zie vind ik het toch niet zo geslaagd.
Jammer want is wel mooie jurk!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie