Grote borsten, strapless jurk
woensdag 30 mei 2012 om 07:29
woensdag 30 mei 2012 om 07:45
Ik vind een strapless jurk met grote borsten niet zo mooi. Grote borsten hebben meestal wat lift nodig. Dit is geen jurk waar je een corsetje onder kunt doen, en een strapless bh lift niet zo lekker. En als het gaat zakken in deze jurk wordt het een massief vlak tot aan de taille omdat de jurk ook geen vormsteun geeft.
Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden. Demissionair is het al niet met me eens, zie ik.
Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden. Demissionair is het al niet met me eens, zie ik.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
woensdag 30 mei 2012 om 07:46
Ik heb onlangs een topic geopend over strapless bh's. Kijk maar eens onder m'n loepje... daar vindt je iets over de ultimate wonderbra... schijnt super te zijn! Ook voor grote borsten. Ik kan niet linken want ik forum mobiel. Gisteren heb ik hem besteld bij Otto en vandaag nog kun je mbv de kortingscode nog eens 30% korting krijgen!
woensdag 30 mei 2012 om 09:28
Jurk is geweldig! Kleur is supermooi!
Maar je moet echt zorgen voor een goede bh. Was op pinkpop en moet zeggen dat ik heeeel wat strapless voorbij heb zien komen. Klein en groot, alle soorten en maten.
En de clou is dus echt een hele goede ondersteuning van je borsten. Anders ziet het er gewoon niet uit. Ook niet met kleine borsten dus.
Ik denk zelf dat je ook best een bh eronder kan dragen, leuke kleur, aparte bandjes. Maar ja, dan is wel het strapless idee weg.
Wat ik wel eens doe, draag gewone bh, met daarover een ahh bra in een leuke kleur.
Zal bij deze jurk niet kunnen, maar gewoon, van grote borsten mevrouw tot grote borsten mevrouw, n tip.
Ik zou m dus gewoon bestellen. En een goede bh kopen
Maar je moet echt zorgen voor een goede bh. Was op pinkpop en moet zeggen dat ik heeeel wat strapless voorbij heb zien komen. Klein en groot, alle soorten en maten.
En de clou is dus echt een hele goede ondersteuning van je borsten. Anders ziet het er gewoon niet uit. Ook niet met kleine borsten dus.
Ik denk zelf dat je ook best een bh eronder kan dragen, leuke kleur, aparte bandjes. Maar ja, dan is wel het strapless idee weg.
Wat ik wel eens doe, draag gewone bh, met daarover een ahh bra in een leuke kleur.
Zal bij deze jurk niet kunnen, maar gewoon, van grote borsten mevrouw tot grote borsten mevrouw, n tip.
Ik zou m dus gewoon bestellen. En een goede bh kopen
woensdag 30 mei 2012 om 09:34