Mode & Beauty alle pijlers

Grote borsten, strapless jurk

30-05-2012 07:29 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een jurk gezien die ik echt onwijs mooi vindt. Het enige waarover ik twijfel is dat het een strapless jurk is. Ik ben bang dat hij, als je grote borsten hebt zoals ik, de boel erg naar beneden drukt. Hoe is jullie ervaring hiermee? Het gaat om dit model;

http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/285556432593532274_KnTzVsur_c.jpg
Mooie jurk! Kan prima met grote borsten. En anders eventueel een strapless BH?
Ja, een strapless BH is sowieso de bedoeling. Ik wil voel me een beetje ongemakkelijk zonder ;)
Ik wil 'm ook!
Toen ik nog cup G had vond ik dat alles altijd mijn borsten omlaag drukte. Alleen al vanwege de horizontale lijn bóven de borsten.
Ik vind een strapless jurk met grote borsten niet zo mooi. Grote borsten hebben meestal wat lift nodig. Dit is geen jurk waar je een corsetje onder kunt doen, en een strapless bh lift niet zo lekker. En als het gaat zakken in deze jurk wordt het een massief vlak tot aan de taille omdat de jurk ook geen vormsteun geeft.

Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden. Demissionair is het al niet met me eens, zie ik.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb onlangs een topic geopend over strapless bh's. Kijk maar eens onder m'n loepje... daar vindt je iets over de ultimate wonderbra... schijnt super te zijn! Ook voor grote borsten. Ik kan niet linken want ik forum mobiel. Gisteren heb ik hem besteld bij Otto en vandaag nog kun je mbv de kortingscode nog eens 30% korting krijgen!
Geen advies van mij natuurlijk.

Ik wil alleen even zeggen dat het een hele mooie jurk is.
Kleur is wel goed ( zie mijn motto ;-) )
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

ik vind het prima kunnen, zou zeggen pas gewoon eventjes en kijk dan of je het wel of niet vind kunnen. ik dacht eerst ook dat het niet zou staan, bij mij totdat ik een strapless topje probeerde en dat prima bleek te staan.
merano schreef op 30 mei 2012 @ 07:45:

Ik vind een strapless jurk met grote borsten niet zo mooi. Grote borsten hebben meestal wat lift nodig. Dit is geen jurk waar je een corsetje onder kunt doen, en een strapless bh lift niet zo lekker. En als het gaat zakken in deze jurk wordt het een massief vlak tot aan de taille omdat de jurk ook geen vormsteun geeft.

Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden. Demissionair is het al niet met me eens, zie ik.
Daar heb je gelijk in. Wat vinden jullie dan van een halterbikini/BH eronder? Of is dat geen gezicht? Ik denk dat ik vanmiddag even de stad in ga en wat strapless dingen ga passen voordat ik deze jurk laat verschepen ;)
Wat een leuke jurk :)
Nope Merano, ik vind de jurk prachtig en met grote borsten lijkt het me geen probleem. De kleur, helemaal eens met je, ik draag altijd, altijd zwart, maar deze kleur geel is erg mooi ook.
Ik weet niet of je mijn mening wilt, maar moet je hem niet eerst passen? En dan kijken hoe die staat?
Ja,badmeester als dat eens zou kunnen. Ik heb 'm online gezien.
Bestel hem maar, als hij echt niet staat dan neem ik de jurk over.

Ik vermoed dat ik zwaar teleurgesteld ga worden, want hij staat je vast super mooi.
Ik vind strapless echt alleen maar mooi als je dun bent met kleine borsten. Sorry.
DeWareJacoba schreef op 30 mei 2012 @ 07:46:

Ik heb onlangs een topic geopend over strapless bh's. Kijk maar eens onder m'n loepje... daar vindt je iets over de ultimate wonderbra... schijnt super te zijn! Ook voor grote borsten. Ik kan niet linken want ik forum mobiel. Gisteren heb ik hem besteld bij Otto en vandaag nog kun je mbv de kortingscode nog eens 30% korting krijgen!
Wat is de kortingscode... Wil er ook eentje bestellen.
Gevonden... levertijd 3 weken :-/

Verkoop adres gevonden. Ga daar een keer kijken..
Aan de stof te zien valt dat plat drukken wel mee. Gewoon passen en mooie jurk!
In strapless jurken lijk je er alleen maar zwaarder door en het maakt je breed van boven.Zou het afraden.
Ik heb op dit moment precies zo'n jurk aan en m'n boezem is ook een maatje meer zeg maar ;-) Zolang je er een goede strapless beha onder doet (of zoals ik nu: normale beha met jasje over de jurk) kan het. Erg leuke jurk op het plaatje trouwens.
Jurk is geweldig! Kleur is supermooi!

Maar je moet echt zorgen voor een goede bh. Was op pinkpop en moet zeggen dat ik heeeel wat strapless voorbij heb zien komen. Klein en groot, alle soorten en maten.

En de clou is dus echt een hele goede ondersteuning van je borsten. Anders ziet het er gewoon niet uit. Ook niet met kleine borsten dus.

Ik denk zelf dat je ook best een bh eronder kan dragen, leuke kleur, aparte bandjes. Maar ja, dan is wel het strapless idee weg.

Wat ik wel eens doe, draag gewone bh, met daarover een ahh bra in een leuke kleur.

Zal bij deze jurk niet kunnen, maar gewoon, van grote borsten mevrouw tot grote borsten mevrouw, n tip.

Ik zou m dus gewoon bestellen. En een goede bh kopen
Wel leuk juist, voor het diva effect, strapless met big boobs.

Meestal zijn hooggesloten jurken juist effect-verhogend, zeg maar. En een halterlijn maakt weer breed (qua schouders). Strapless is goed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
http://3.bp.blogspot.com/-tt8lIjBpCjs/TeRZW1YcpNI/AAAAAAAAA08/xbi6DcfnXmc/s1600/article-1151522-039A489B000005DC-891_468x600.jpg
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven