doorgeefvraag
maandag 31 maart 2008 om 16:50
Als je je borsten verstuurd, kan je al wel eens een stijve terugkrijgen stewardess
Ik vind dat wel spannend fotootjes, is een pré-voorspel, hopende op meer.
Tja, dat soort foto's zitten zwaar beveiligd ja, en het zou een ramp zijn moest iemand die te zien krijgen ja.
Een vraag waar ik zelf het antwoord niet goed op weet : is seks mooier wanneer je verliefd bent of is lust even mooi ?
Ik vind dat wel spannend fotootjes, is een pré-voorspel, hopende op meer.
Tja, dat soort foto's zitten zwaar beveiligd ja, en het zou een ramp zijn moest iemand die te zien krijgen ja.
Een vraag waar ik zelf het antwoord niet goed op weet : is seks mooier wanneer je verliefd bent of is lust even mooi ?
maandag 31 maart 2008 om 16:55
Verstuurd ja.... Webcam ja.... Alleen bij vrouwen die ik vertrouw... stom? ehhhh ja;-)
Foto's zijn inderdaad gruwelijk spannend..
Lust is mooi als je verliefd bent... Ik kan niet zoveel met lust alleen vrees ik.., alleen als ik alleen ben:P
Het mooie weer komt er weer aan..
Dus hier een vraag voor de dames:
Weleens uit lust zonder slipje de deur uit?
Foto's zijn inderdaad gruwelijk spannend..
Lust is mooi als je verliefd bent... Ik kan niet zoveel met lust alleen vrees ik.., alleen als ik alleen ben:P
Het mooie weer komt er weer aan..
Dus hier een vraag voor de dames:
Weleens uit lust zonder slipje de deur uit?
maandag 31 maart 2008 om 17:03
Jawel, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet echt comfortabel bij voel. Altijd spijt achteraf....
Ik heb weleens meegemaakt dat ik mocht gluren bij iemand op een terrasje.....onder een rokje, zonder broekje....ook met trouwens, ook heel geil....
Heb je ooit weleens zoiets gedaan, qua exhibitionisme?
Ik heb weleens meegemaakt dat ik mocht gluren bij iemand op een terrasje.....onder een rokje, zonder broekje....ook met trouwens, ook heel geil....
maandag 31 maart 2008 om 17:21
quote:Alexje schreef op 31 maart 2008 @ 17:03:
Jawel, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet echt comfortabel bij voel. Altijd spijt achteraf....
Ik ga zoiets donderdag doen.(ik laat wel weten hoe het was)
Iemand nog leuke tips voor zoiets?
Ik ga zoiets donderdag doen.(ik laat wel weten hoe het was)
Iemand nog leuke tips voor zoiets?
maandag 31 maart 2008 om 17:29
maandag 31 maart 2008 om 17:33
quote:Alexje schreef op 31 maart 2008 @ 17:03:
Heb een keer zoiets gedaan, een bekende (getrouwde man) een keer vol aanzicht op mijn doorzichtige slipje gegeven en toen er met mijn vinger over gestreken en iets opzij gedaan (had wel wat gedronken toen). Was meer een "wraakaktie" van mij. Hij had mij een geintje geflikt en ik heb hem op deze manier "teruggepakt". Hij had een oogje op mij (ik niet op hem).
Hij voelde zich niet erg gemakkelijk (zijn vrouw was in de buurt), maar heeft er wel van genoten...
Heb een keer zoiets gedaan, een bekende (getrouwde man) een keer vol aanzicht op mijn doorzichtige slipje gegeven en toen er met mijn vinger over gestreken en iets opzij gedaan (had wel wat gedronken toen). Was meer een "wraakaktie" van mij. Hij had mij een geintje geflikt en ik heb hem op deze manier "teruggepakt". Hij had een oogje op mij (ik niet op hem).
Hij voelde zich niet erg gemakkelijk (zijn vrouw was in de buurt), maar heeft er wel van genoten...
maandag 31 maart 2008 om 17:34
maandag 31 maart 2008 om 19:06