overjarig?

04-06-2012 19:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen zin meer, mijn mening is dat dit een kinderachtig forum is zonder waarde voor mij.

Groet.
anoniem_153131 wijzigde dit bericht op 07-06-2012 18:59
Reden: effectiviteit
% gewijzigd
quote:smukje schreef op 05 juni 2012 @ 20:14:

Nou, M. lijkt wel een beetje opgebrand. Wordt het niet tijd dat jij een beetje voor haar gaat zorgen? Als zij altijd voor anderen heeft moeten zorgen en nu misschien ook voor jou, omdat jij een beetje laks bent. Kan je haar niet gewoon wat dingen uit handen nemen, misschien voelt ze zich dan wat geliefder als ze ziet dat je voor haar wil zorgen.

Probeer haar ook op een andere manier te laten voelen dat ze een vrouw is, want die ziekte kan best in je gevoel van vrouwelijkheid hakken. Als ze dat nu nog niet lichamelijk kan voelen, misschien kan ze dat wel door andere dingen, dat je wat galanter en zorgzamer wordt naar haar toe.

Ik zou echt proberen om vriendjes met de poes te worden, waarschijnlijk wil ze M. gewoon beschermen. Zorg dat dat beestje wat vertrouwen in je krijgt.

Zijn jullie erg beperkt door jouw epilepsie? Ik weet niet of je mag fietsen of auto rijden?

Ach, M. is eigenlijk nooit zo actief (geweest), wat intimiteit en seksualiteit betreft. Variëteiten op dat gebied al helemaal niet, maar dés te meer knuffelen-huggen-bij elkaar zitten des te meer. Ik kon mij bij het eerste goed neerleggen, wist niet dat ik zó goed 'zonder' kon. Moet wel zeggen dat het samenslapen na enige maanden ons niet goed deed, omdat wij elkander wakker hielden met gedraai en geluiden zoals hoesten enz. Daarom zijn wij na een half jaar tot besluit gekomen dat apart slapen beter zou kunnen zijn, wat ook juist bleek te zijn.

Wij waren samen slapen niet erg gewend vóór we elkaar zijn leren kennen, meer dan 10 jaar altijd alleen geweest. Maar in een relatie niet samen slapen en geen tot weinig sex (meer) schijnt niet zo abnormaal te zijn, volgens anderen elders op dit medium. Voor háár (meer) gaan zorgen hoeft niet hoor, we doen zoveel mogelijk de taken gelijk verdelen, daaraan ligt het niet wordt ook beaamd door M.. Mijn laksigheid uit zich alleen (nog) maar in het vooruit schuiven van eigen administratie, en (zo lang mogelijk) uitstellen van bepaalde verplichtingen. Ben graag gezien bij de fam. van mijn partner, bij míjn fam. (moeder 87(alzheimer)-zus-zwager en hun 2 kids)) niet, geen contact.

Deze relatie is voor ons beiden toch ook best wel leerzaam, maar het zijn erg harde lessen (ego). Vrouwelijk... dat is M. niet bepaald niet erg, zo lang ik haar ken..is het spijkerbroeken en simpel gekleed. Nooit sexy kleding aan of zo, jammer dat dit niet anders is. Voor haar zijn genegenheid-vertrouwen-eerlijk-oprecht-open zijn voldoende. Maar ik zou nu na jaren weer eens lekker en ontspannend wilen vrijen met háár!. Ze bekent dat door alle gebeutenissen van afgelopen jaar, verhuizing, sterfgevallen, crematies, geldproblemen, (leeftijd?62) zij op een laag pitje zit. Ik zit echt niet te hunkeren o.i.d. hoor, maar mis één en ander een beetje.

Kom niets te kort bij haar en zij niet bij mij, behalve mijn gemis, én financieele middelen. Galant ben ik van nature al, ben een goed maatje en vriend maar het gaat wat lijken op broer\zus wat niet gewenst is. Beperkt door de epi is niemand, behalve dat de maatschappij mij nooit heeft gewild vanwege het medisch dossier. Anti-epileptica, ook nog bloedverdunners, cholesterol met de bijweringen van dit alles. Maar mag autorijden met onze Ford en fietsen op de Batavus, overdag mankeer ik helemaal niets, alleen soms uitsluitend s'nachts kans óp een aanvalletje en dit +\- 16X per jaar.
Trol
quote:taralina schreef op 06 juni 2012 @ 01:20:

Trol

Hoe herken je een trol??

Hoe weet je dat je met een trol te maken hebt?

Vraag het hem.

Hoe heftiger zijn ontkenning, hoe groter de kans dat hij je bij de strot grijpt, je mailbox volstouwt, en je nooit meer loslaat. Met elke volgend bericht zal hij, als een stalker tegen wie niets anders helpt dan een straatverbod, bevestigen wat je al wist.

Hoe kom je van hem af?

Door hem te negeren. Niet aan het woord laten. Telefoon niet beantwoorden. Niet proberen hem te redden met een doorverwijzing naar een bureau voor geestelijk misdeelden. Don’t feed the troll, zeggen ze op internet over trollen in het algemeen; het gebod geldt ook voor mediatrollen. Noem het maar de intrigant.
quote:rara70 schreef op 04 juni 2012 @ 22:35:

Ik zei toch al dat Ben een vreemde man is?

Niet juist om te gaan bepalen over en voor anderen, houdt het bij bevindingen na proeven van iets. Tegen een agent kun je ook niet zeggen dat hij een sukkel IS, je mag dat wél vinden. Die vaststelling is zo en vind ik niet.
quote:InyMiny schreef op 04 juni 2012 @ 23:12:

Waarom plaats je naw-gegevens van het gemeentehuis?

Ambtenaar eigenaardigheden

Het niet (volledig) verstrekken van de gevraagde gegevens of het niet overleggen van de gevraagde dan wel nader gevraagde bewijsstukken heeft tot gevolg dat uw verzoek om die reden wordt afgewezen
Waar zijt Gij allen?, denk dat jullie denken dat ik één of andere ambtenaar ben die iets of iemand in de gaten houdt--FOUT!.

Ben gewoon Ben en ben niemand anders die dacht op dit topic iets te vinden. touch me...........by dig. pen dan(merk insignificant). Ben de wao'er
Vage shit.
quote:jaschenca_2 schreef op 06 juni 2012 @ 23:25:

Vage shit.______________________________________________________

Méér vage shit
I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven