Guilty Pleasures

06-06-2012 22:17 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jouw guilty pleasures als het op eten aankomt? Van welk minderwaardig en slecht eten kun je intens genieten?

Ik bestel af en toe, als ik echt honger heb en niet wil koken, een vierkazenpizza met artisjok en groene pepers. Dat is echt een hele vette pizza bij de pizzeria waar ik 'm bestel en eet die dan helemaal alleen op. Oh zo slecht maar oh zo lekker! Daar sport ik graag een uurtje meer voor.

Ook noodles uit zakjes... en koetjesrepen kan ik niet weerstaan
dubbel
quote:Jajajanneke schreef op 06 juni 2012 @ 23:37:

Een bol mozzarella... in plakjes hoor :-)

Of een ons rosbief, gewoon zo, met wat peper en zout.Ben best een mozzarella fan maar om dat zo hardcore naar binnen te werken.... Eet je er dan niets bij?
Ferrero Rocher, patatje met, dr Oetker Funghi pizza, stokbrood met lekkere kaasjes, pasta pasta pasta
kaas! alle soorten en dan vooral heel oude kaas en roodkorst-kaas (trappistenkaas)

Maar ik mag het ook niet want op dieet.
Zure beren
Chocolat chip cookies!
In de categorie 'minderwaardig en slecht': Surimisticks met cocktailsaus!
quote:Sproet1979 schreef op 07 juni 2012 @ 01:49:

In de categorie 'minderwaardig en slecht': Surimisticks met cocktailsaus!Haha ik precies hetzelfde deze week al 4 pakjes op, met mayo en sambal, heel ranzig zegt mijn partner....
Satekroket!
Endagmar, die kleine reepjes zijn heerlijk! Ik heb uitgevonden dat de Action grote repen heeft die precies zo smaken!! Met hetzelfde laagje er in haha
Internagelaktisch
Hamburgers van de Mac.. En heb vorige week kennis gemaakt met de EKburger.. TE lekker..

Negerzoenen, bugles met paturain, chips met n lekker dipsausje, slagroomsoesjes, bananengebakjes.

Need I go on..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven