Guilty Pleasures
woensdag 6 juni 2012 om 22:17
Wat zijn jouw guilty pleasures als het op eten aankomt? Van welk minderwaardig en slecht eten kun je intens genieten?
Ik bestel af en toe, als ik echt honger heb en niet wil koken, een vierkazenpizza met artisjok en groene pepers. Dat is echt een hele vette pizza bij de pizzeria waar ik 'm bestel en eet die dan helemaal alleen op. Oh zo slecht maar oh zo lekker! Daar sport ik graag een uurtje meer voor.
Ook noodles uit zakjes... en koetjesrepen kan ik niet weerstaan
Ik bestel af en toe, als ik echt honger heb en niet wil koken, een vierkazenpizza met artisjok en groene pepers. Dat is echt een hele vette pizza bij de pizzeria waar ik 'm bestel en eet die dan helemaal alleen op. Oh zo slecht maar oh zo lekker! Daar sport ik graag een uurtje meer voor.
Ook noodles uit zakjes... en koetjesrepen kan ik niet weerstaan
woensdag 6 juni 2012 om 22:57
potverdeurie hier krijg ik honger van!
Damn ik kom net van het Lijf en Lijn pijlertje met goede voornemens.
Aaaahhh * gaat na het lezen van dit topic de hele nacht dromen over bovenstaande en onderstaande items *
PS. Negerzoenen en uberhaupt alle chocolade
Vers Brood met Kaas > alle soorten en maten
Chips
Frietje met
Damn ik kom net van het Lijf en Lijn pijlertje met goede voornemens.
Aaaahhh * gaat na het lezen van dit topic de hele nacht dromen over bovenstaande en onderstaande items *
PS. Negerzoenen en uberhaupt alle chocolade
Vers Brood met Kaas > alle soorten en maten
Chips
Frietje met
woensdag 6 juni 2012 om 23:16
Pita met kaas, tonijn en uit met een dipsausje van curry mayo en kerriepoeder. Zo lekker!
En brood met échte oude kaas, tomaat en veel peper. Het liefst stevig donker brood wat je zelf moet snijden met zo'n harde korst.
Maar nu aan het diëten en koolhydraat arm dus bovenstaande mag ik écht niet en heb er zo'n zin in!
En brood met échte oude kaas, tomaat en veel peper. Het liefst stevig donker brood wat je zelf moet snijden met zo'n harde korst.
Maar nu aan het diëten en koolhydraat arm dus bovenstaande mag ik écht niet en heb er zo'n zin in!