Guilty Pleasures

06-06-2012 22:17 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jouw guilty pleasures als het op eten aankomt? Van welk minderwaardig en slecht eten kun je intens genieten?

Ik bestel af en toe, als ik echt honger heb en niet wil koken, een vierkazenpizza met artisjok en groene pepers. Dat is echt een hele vette pizza bij de pizzeria waar ik 'm bestel en eet die dan helemaal alleen op. Oh zo slecht maar oh zo lekker! Daar sport ik graag een uurtje meer voor.

Ook noodles uit zakjes... en koetjesrepen kan ik niet weerstaan
Hamburgers van de mac..
Bittergarnituur
Prince koeken en twix
Donuts. Alle soorten en maten (behalve chocoladeglazuur).
Alles met gluten. Maar ik beperk me tot er aan ruiken!
Van die witte smurfen knetterchocolade. Gelukkig alleen te koop bij de Jumbo, want anders kocht ik ze veel te vaak. Zitten 3 doosjes in een verpakking en eet ze altijd achter elkaar op..
Paprika ribbelchips van de aldi.

*veegt kwijl van kin*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
in de magnetron gesmolten kaas... net twee schoteltjes op met zeker 8 plakken elk.... heerlijk!
Goulashkroketten!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Harlekijntjes zoete drop. En griesmeelpap zo'n literpak van Campina eet ik zo weg...
Negerzoenen! Wel de echte.. Had laatst die van AH eigen merk en dat was het net niet..

En dan ook een doos in 1 x..

Leuk topic! :D

Oja..i know, je mag geen negerzoen meer zeggen! Zoenen dus!
Nacho's todos.

Vooral tijdens m'n PMS dagen. Warm, pittig en vet.
Bittergarnituur en een pittige bamischijf met een patatje met satesaus van de lokale snackbar. Moddervet maar zooo lekker op zijn tijd!
Sushi, telt dat eigenlijk?
Chips met Duyvis dipsaus (liefst Pate Royal, met extra maggi)

Gorgonzola, Emmentaler en Kernhem

Frikandel met mayonaise/ cq speciaal
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
potverdeurie hier krijg ik honger van!

Damn ik kom net van het Lijf en Lijn pijlertje met goede voornemens.

Aaaahhh * gaat na het lezen van dit topic de hele nacht dromen over bovenstaande en onderstaande items *

PS. Negerzoenen en uberhaupt alle chocolade

Vers Brood met Kaas > alle soorten en maten

Chips

Frietje met
Veel!

Chocola (en dan met name van Milka), bugles chips, apenkoppen, toastjes met heeeeuul veel smeerkaas, zoute dropjes.. En dat is wat me zo meteen te binnen schiet;)
Bic macmenu met 6 kipnuggets

of

Een frietje oorlog met een berenhap
Chipss.. paprika, beertjes, casave, bugles, hamka's, enz. Alles is lekker en gaat zoooo snel op :)!
Pittige schimmelkaas

Koude pizza
Kinderchocoladereepjes. Met die witte vulling.

Ik koop ze zo vaak dat ik het laatst door had dat de Jumbo de prijs had verhoogd. Ik voelde me persoonlijk aangesproken.
Pita met kaas, tonijn en uit met een dipsausje van curry mayo en kerriepoeder. Zo lekker!

En brood met échte oude kaas, tomaat en veel peper. Het liefst stevig donker brood wat je zelf moet snijden met zo'n harde korst.

Maar nu aan het diëten en koolhydraat arm dus bovenstaande mag ik écht niet en heb er zo'n zin in!
Een bol mozzarella... in plakjes hoor :-)

Of een ons rosbief, gewoon zo, met wat peper en zout.
Een patatje met een hamburger en een milkshake. Door die milkshake erbij voelt het tien keer slechter dan een vette pizza. Oh en sinds kort heb ik de kapsalon ontdekt, ook zo walgelijk lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven