Mode & Beauty alle pijlers

Loveland 2012

07-06-2012 10:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!!

Ik ga dit jaar naar Loveland Festival. Ik ben een meisje wat altijd in jurkjes en hoge hakken loopt, What to wear???

Iemand leuke ideeen?

p.s. mijn ex is er ook en moet natuurlijk wel indruk maken : )
quote:Secretary schreef op 07 juni 2012 @ 10:34:

Help!!!

Ik ga dit jaar naar Loveland Festival. Ik ben een meisje wat altijd in jurkjes en hoge hakken loopt, What to wear???

Iemand leuke ideeen?

p.s. mijn ex is er ook en moet natuurlijk wel indruk maken : )

Het is nog lang geen 11 augustus, en ik zou gewoon sneakers dragen... de rest afhankelijk van het weer.

Waarom wil je indruk maken op je ex?
Ben niet zo'n gympen typje...

We hebben af en toe nog contact. Ik wil hem laten zien wat hij mist!
Nou dan wordt het dus een jurkje met hakken. Je zegt het zelf al in je OP.
quote:Secretary schreef op 07 juni 2012 @ 10:40:

Ben niet zo'n gympen typje...

We hebben af en toe nog contact. Ik wil hem laten zien wat hij mist!

Dan ga je toch lekker op hakken door het gras banjeren... wat jij wil.

Ennuh laten zien wat hij mist klinkt nogal puberaal (en je bent al over de 30!), get over it.
Laat je ex lekker de ex en ga gewoon lol maken. Waarom moet je indruk maken op een ex? Ws kom je hem niet eens tegen tussen 20.000 mensen.
Zonde van je tijd om naar Loveland te gaan om indruk te maken op je ex. Kinderachtig ook trouwens.

Staat trouwens best stom als je op je hakken in het gras loopt. Als ik je ex was, zou ik dan juist denken: Heb je d'r weer met d'r eeuwige hakken. Waarom trekt ze geen sneakers aan? in plaats van: Boehoooeeee, wat heb ik gedaan, ik mis haar zooohoooo!
Ik vond het altijd fascinerend om te zien, die vrouwen met giga-hakken op een grasveld of de hele nacht op een feest.

Ik vraag me dan echt af of ze het na 3 uur nog steeds zo leuk vinden allemaal. Ik zou echt gek worden.

Maar goed dat was even offtopic.
Met uitgaan draag ik ook 9 van de 10 keer hakken en dat gaat prima. Maar op een festival ga ik me daar echt niet aan wagen hoor. Gewoon lekker op sneakers!
Ach ja, het is veels te ver weg, en ''politiek correct'' gezien moet je natuurlijk geen indruk willen maken op je ex.

Maar hé, veel is menselijk en ik heb wel onzinnigere topics gezien.. ;)

Als er een OP stond met wat het alternatief kan zijn voor leuke schoenen als je altijd hakken draagt maar de gelegenheid het niet toelaat, had de OP mij ook meer aangesproken door de ex weg te laten.

Laarzen met een goede stevige blokhak, niet te hoog. Houd er rekening mee dat je ze waarschijnlijk na het feest weg kan gooien..of ze er in ieder geval behoorlijk doorleeft uitzien.

Een goede stevige blokhak zorgt én voor de voordelen van een hak (mooiere houding, en sommige dame's zijn het zelfs gewend met lopen) én het zorgt voor een stuk meer comfort én dus meer feestplezier dan als je op je stiletto's daar banjert.. Ik geloof dat iedereen je dan behoorlijk uitlacht inclusief je ex ;)
Sneakers of regenlaarzen, eenandere keus is er niet op een festival. Vind ik dan ... .
De oplossing

He get, Lizzl, wat een lelijke schoenen!

TO, je kan ook ballerina's aantrekken. Geen hakken in ieder geval.
This is not kosher!
Ik ben helemaal voor de laars met zo'n buitenfeest.

Met je ballerina'tjes door de modder...plastic bekertjes...gras, anderen die op je dunne schoentjes staan...nee
Tenzij het echt heel koud is, maar dan blijf ik eigenlijk gewoo liever thuis,loop ik op alle outdoor festivals op flipflips.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Slippers als het mooi weer is, anders regenlaarzen bij regen (zie vorig jaar Loveland-festival ) en als het 'mwah'-weer is leuke enkellaarsjes ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven