Maar ik word misselijk van chocola...

05-06-2012 10:21 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poging om o.a. uitgesproken meningen en het filosoferen over achtergronden af te splitsen van fv's topic. Hier is het onderwerp breder dan seksueel geweld. Alle vormen van grensoverschrijdend, manipulatief gedrag en opvoedingsfouten kunnen uitgesproken, geanalyseerd en bediscussieerd worden.
Droom lekker verder als je denkt dat het alleen de testosteronbommen zijn. Mijn ervaring is juist andersom. Het zijn die watjes die nooit wat voor elkaar krijgen bij vrouwen. Net zoals in de dierenwereld, daar zijn de verkrachters juist de mannetjes die geen vrouwtje kunnen vinden om mee te paren.

De testosteronbommen in mijn omgeving zijn nou juist de mannen waarmee ik het wèl kan vinden en die me nooit lastiggevallen hebben. Die zorgden dat ik netjes thuis kwam of bij wie ik altijd aan de bel kan trekken. Nou jij weer.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:doeidoeidoei schreef op 07 juni 2012 @ 11:09:

[...]

Door de hoge aantallen van vrouwen die last hebben van seksueel geweld af te doen als keukentafelstatistiek, heb je bij mij voorgoed afgedaan als iemand om hierover een gesprek te voeren.Nee mijn beste, jouw redenatie die ok af als van de keukentafel, niet de vrouwen die verkracht zijn. Niet te groot gaan denken.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 11:10:

[...]

Hee meid, in dit topic worden alle mannen potentiele verkrachters genoemd, wordt ik ervan verdacht een aanrander te zijn tot het tegendeel wordt aangetoond, maar wee o wee als ik durf te suggereren dat er soms meer gaande is.

Kan je die waarheid niet aan?Het is mijn waarheid niet. Jongen. En ik verdenk je er op zich niet van een aanander te zijn, maar ik vind wel dat je met je avatar vrouwen tot een object maakt. En ik neem je eerlijk gezegd als gesprekspartner niet serieus.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 11:07:

[...]

Nee. Ze zitten niet in mijn vriendenkring.

Ik heb al jaren een vriendenkring. Nog nooit maar dan ook nog nooit is er ook maar de minste verdenking geuit tegen een van hen. Hoe verklaar je dat met jouw keukentafelstatistiek?

Wat ik wel zie is dat er mannen zijn waar ik niet mee omga, omdat mijn manradar zegt: testosteronbom, daar heb ik niks mee. Maar die hebben op de een of andere manier wel een horde vrouwen om zich heen. Hoe verklaar je DAT?

Dat laatste is iets heel anders. Je kunt niet verkrachting en ander seksueel geweld goedpraten of gelijkstellen of wat dan ook daarmee. Een heel ander verhaal. Punt.

Ik heb hier ooit met mijn man over gepraat en hij gaf zelf aan moeite te hebben met een man zijn. Gewoon hierom, omdat het zoveel gebeurt. Omdat er blijkbaar toch zoveel mannen bestaan die hun gore poten niet bij zichzelf kunnen houden. En je kunt niet weten wie dat zijn. Het zijn niet alleen vieze, enge mannetjes. Het zijn ook ogenschijnlijk doodnormale mannen. Dat maakt het wantrouwen van vrouwen helaas terecht.

Dat is niet de schuld van vrouwen en je kunt daar je ongenoegen over uiten maar dan zou ik idd eerder eens heel realistisch kijken naar wat er nou dagelijks gebeurt met meisjes en vrouwen.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 10:48:

[...]

Zie de post aan mrsstanleywalker.

Ik weet zeker dat ik geen dieven, straatrovers, koperhelers en dergelijke in mijn vriendenkring heb. Ook geen verkrachters dank je wel.Maar misschien wel mannen die eigenlijk een beetje neerkijken op vrouwen, eigenlijk vinden dat zij beter zijn of misschien zit er wel een vriend tussen die af en toe zijn vrouw of vriendin thuis wel eens een tik verkoopt. Ik denk niet dat ze jou dat zo snel even mee zouden delen om stoer te doen, of wel?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 11:12:

[...]

Nee mijn beste, jouw redenatie die ok af als van de keukentafel, niet de vrouwen die verkracht zijn. Niet te groot gaan denken.Statistisch gezien heb je gewoon wat aanranders en verkrachters rondlopen in je wereldje. Ik ook in de mijne. Zo werkt het nou eenmaal (en ik werk genoeg met wiskunde en statistiek om het te weten). Mijn beste.
quote:shahla schreef op 07 juni 2012 @ 10:59:

[...]

Ik vind niet dat ik een blinde vlek over mijn kinderen heb.Ja dat vind jij. Ik ga ervan uit dat je wel een blinde vlek hebt. Net als alle andere moeders dat hebben.
quote:doeidoeidoei schreef op 07 juni 2012 @ 11:09:

[...]

Door de hoge aantallen van vrouwen die last hebben van seksueel geweld af te doen als keukentafelstatistiek, heb je bij mij voorgoed afgedaan als iemand om hierover een gesprek te voeren.Maar is dat niet ook een kwestie van beleving? Om maar even zo'n vieze rukker in de trein te nemen. Ik vind dat van de zotte, maar toen mij dat overkwam voelde dat niet als seksueel geweld. Een ander ervaart dit wel weer zo. En ook dat speelt mee in de aantallen en de manier waarop men ergens over kan praat.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 11:12:

Droom lekker verder als je denkt dat het alleen de testosteronbommen zijn. Mijn ervaring is juist andersom. Het zijn die watjes die nooit wat voor elkaar krijgen bij vrouwen. Net zoals in de dierenwereld, daar zijn de verkrachters juist de mannetjes die geen vrouwtje kunnen vinden om mee te paren.

De testosteronbommen in mijn omgeving zijn nou juist de mannen waarmee ik wèl kan vinden en die me nooit lastiggevallen hebben. Die zorgden dat ik netjes thuis kwam of bij wie ik altijd aan de bel kan trekken. Nou jij weer.

Nu zeg je in feite hetzelfde als ik: 'de mannen die ik ken, de mannen waar ik mee om ga zijn geen verkrachters'.

Heee......dat zei ik daarnet ook! Hoe kan dat nou? Waar blijft je statistiek?
Naar mijn ervaring zijn het juist de mannen die zich zo laatdunkend en badinerend uitdrukken in een discussie, waarmee je moet opletten... Mijn beste.
quote:NouEvenNiet schreef op 07 juni 2012 @ 10:52:

Kadanz, je hebt gelijk, er is jou en je vrienden groot onrecht aangedaan, en daar zou het in dit topic eigenlijk over moeten gaan. Mea culpa.

Dacht het niet. Ze komen er al heel lang teveel mee weg.

(Algemeen)

Dat so called onrecht hoeft niet zo aangehaald te worden zolang het nog steeds zo is dat heel veel vrouwen verspreid over de wereld een kutleven hebben door mannen. Het lijkt me dat dát meer prioriteit heeft.
Ik ken meerdere mannen dan alleen betrouwbare mannen, heb ik al eerder aangegeven. Lezen.
Kadanz, waarom voel jij je zo persoonlijk aangesproken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:doeidoeidoei schreef op 07 juni 2012 @ 11:14:

[...]

Statistisch gezien heb je gewoon wat aanranders en verkrachters rondlopen in je wereldje. Ik ook in de mijne. Zo werkt het nou eenmaal (en ik werk genoeg met wiskunde en statistiek om het te weten). Mijn beste.

Lies, damned lies and statistics. Die ken je toch wel?

Het gaat heel ver om een forummer er van te beschuldigen verkrachters te koesteren omdat de statistiek dat aantoont. Kom maar op met je statistisch pedofiele vriendin!
Misschien kun je er gewoon niet tegen kadanz dat er vrouwen zijn die het niet met je eens zijn?

k snap niet dat je het zo erg vind dat je wereldbeeld niet gedeeld wordt hier.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 10:55:

[...]

Ik ga niet met gajes om. Iets wat ik niet kan zeggen van sommige vrouwen. Die vinden dat soort elementen vaak spannend.Ouwehoer toch niet. Geen enkele vrouw vindt het leuk om gajes in huis te hebben. We willen toch allemaal een léuke vent. Hij mag best spannend zijn maar spannend is wat anders dan gajes.
quote:rosanna08 schreef op 07 juni 2012 @ 11:16:

Kadanz, waarom voel jij je zo persoonlijk aangesproken? Omdat ik persoonlijk aangevallen word misschien? Omdat mijn vrienden persoonlijk aangevallen worden? Omdat ik dat een gotspe vind?
quote:Ruza schreef op 07 juni 2012 @ 11:15:

[...]

Maar is dat niet ook een kwestie van beleving? Om maar even zo'n vieze rukker in de trein te nemen. Ik vind dat van de zotte, maar toen mij dat overkwam voelde dat niet als seksueel geweld. Een ander ervaart dit wel weer zo. En ook dat speelt mee in de aantallen en de manier waarop men ergens over kan praat.Je hoeft het niet als seksueel geweld te ervaren om toch te zeggen dat het onacceptabel is.
Dat heeft geen prioriteit, shahla. Dat is wat ik van deze discussie opsteek. Het heeft geen prioriteit. Het vermeende onrecht tegen die onschuldige mannen heeft de hoogste prioriteit.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 11:16:

[...]

Lies, damned lies and statistics. Die ken je toch wel?

Het gaat heel ver om een forummer er van te beschuldigen verkrachters te koesteren omdat de statistiek dat aantoont. Kom maar op met je statistisch pedofiele vriendin!

Het verschil tussen jou en mij is dat jij zegt het zeker te weten, terwijl ik het, gezien de realiteit van de wereld om me heen, het niet kan uitsluiten dat ik een pedofiele vriendin heb.

En die "lies, damned lies' quote wordt al zo vaak als drogreden gebruikt. Vooral door mensen die moeite hebben met de realiteit te accepteren. Mijn beste.
Daarbij kadanz, zeg ik nergens dat je een vriend koester OMDAT hij een verkrachter is. Ik vind het alleen bijna niet te geloven dat je er van uit kan gaan dat je geen aanranders of verkrachters kent.
quote:shahla schreef op 07 juni 2012 @ 11:17:

[...]

Ouwehoer toch niet. Geen enkele vrouw vindt het leuk om gajes in huis te hebben. We willen toch allemaal een léuke vent. Hij mag best spannend zijn maar spannend is wat anders dan gajes.

Mag ik herhalen dat ik het over SOMMIGE vrouwen heb. Ik probeer een deel van de aanrandingen en verkrachtingen te verklaren. Niet allemaal (voordat ik iedereen over me heen krijg).

Het is voor elke man duidelijk, vanaf de puberteit, dat de jongens waarvan wij denken 'daar komt alleen maar gezeik van' juist sommige dames aantrekken. Dus wat jij zegt gaat niet op. Die dames willen misschien wel een leuke vent, maar dat vertaalt zich niet in hun acties.
quote:megimpi schreef op 07 juni 2012 @ 11:18:

[...]

Irl had ik je nu op je misogyne bek geslagen. Misschien is het beter als jij uit MIJN topic vertrekt.Nou inderdaad alsof Hans eens even ons moet gaan vertellen wat hier wel en niet besproken mag worden. Pwah!
quote:shahla schreef op 07 juni 2012 @ 11:15:

[...]

Dat so called onrecht hoeft niet zo aangehaald te worden zolang het nog steeds zo is dat heel veel vrouwen verspreid over de wereld een kutleven hebben door mannen. Het lijkt me dat dát meer prioriteit heeft.

Tuurlijk. Het was dan ook sarcasme.

De man kan niet lezen en denkt dat alles over hem gaat, zinloos daarmee in discussie te gaan.
quote:Ruza schreef op 07 juni 2012 @ 11:15:

[...]

Maar is dat niet ook een kwestie van beleving? Om maar even zo'n vieze rukker in de trein te nemen. Ik vind dat van de zotte, maar toen mij dat overkwam voelde dat niet als seksueel geweld. Een ander ervaart dit wel weer zo. En ook dat speelt mee in de aantallen en de manier waarop men ergens over kan praat.Gelukkig dat een vrouw dat zegt, want toen ik dat opperde in het vorige topic, werd ik zelf beschuldigd van aanranding. Ik zou ook wel zo'n viezerd zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven