Maar ik word misselijk van chocola...

05-06-2012 10:21 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poging om o.a. uitgesproken meningen en het filosoferen over achtergronden af te splitsen van fv's topic. Hier is het onderwerp breder dan seksueel geweld. Alle vormen van grensoverschrijdend, manipulatief gedrag en opvoedingsfouten kunnen uitgesproken, geanalyseerd en bediscussieerd worden.
Het is nooit een kwestie van uitlokken. De vrouwen die dat leuk vinden zitten over het algemeen in een wereld waarin ze weten wat ze kunnen verwachten en vinden dat prima, maar dat geldt absoluut niet voor de gemiddelde vrouw.
Ach shahla, zo bedoelde hij het niet hoor. Nu trek je alles uit zijn verband.

*trekt wenkbrauw op*
You know how I know? Because I reeaally think so!
Spelen met je sexualitietteit is nog steeds niet vragen om verkrachting.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:39:

[...]

Ja. Enorm. Ik ga zo naar de winkel met een juten zak over mijn kop.Wel tot je enkels, want een man zou je kuiten wellens aantrekkelijk kunnen vinden en dan moet hij toch mooi aan de ruk, hoer.
Burka, BGB. Zien ze je rokje niet.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:41:

Burka, BGB. Zien ze je rokje niet.Slim van jou!
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 14:52:

[...]

Die draai geven andere mensen aan wat ik heb geschreven. Echt waar, lees het maar na.Echt niet. Als jij het bijvoorbeeld al hebt over dat je soms dingen uit kunt lokken heb je het toch zelf geschreven en bedoeld. Over draaien gesproken door het nu bij anderen te leggen. Bah.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Mag ik nu mijn nagellak terug? Please?
quote:lucretiatox schreef op 07 juni 2012 @ 14:52:

Het venijn tussen vrouwen onderling is alom bekend?

Dames, wie wil er een mes in mijn rug steken?Laten we samen 'het mes' in hadden handen nemen en het in de rug steken van mannen die vrouwen zien als tweederangsburgers en ze ook zo behandelen of zelfs ronduit als stukken vuil.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:36:

[...]

eleonora, zie het als verbazing over het feit dat iemand wiens bijdragen ik waardeer en doorgaans goed kan volgen, mee kan gaan in de absurde uitspraken van gunstig. Niet dat ik denk dat je een mannenhater bent.

Je hebt gelijk als je zegt dat ik een klein deel van jouw bijdragen eruit heb gepikt. Het verbaasde me gewoon zo!

Snap ik niet, sorry.

Ik weet niet meer bij welke postings ik me aansloot maar van mannenhaat als in 'alle mannen, als in; de gehele sekse man, deugen niet' heb ik juist tegengesproken.

Maar goed, nu zit ik me te verdedigen, dat slaat nergens op natuurlijk.
quote:hans66 schreef op 07 juni 2012 @ 15:37:

Wat is de link van het filmpje? In een aantal berichten werd daarnaar verwezen.http://www.youtube.com/watch?v=5P4eVjwVd_U
Kadanz, stel............. jij bent in een kroeg. En je danst met mij, in je lekkere strakke jeans waarin je kontje mooi uitkomt. En je flirt met me. En je neemt een biertje van me aan.

Dan wacht ik je buiten op met Eleonora, Cateautje, Mrsstanleywalker en nog twee meiden. En dan volgen we je. En in een donker steegje trekken we je broek van je hol en penetreren we je met onze grootste mascararoller.

Uitlokking?
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 14:57:

[...]

Ja, als reactie over de stortvloed aan kotsgruwelijke zaken waar DE MAN verantwoordelijk voor wordt gehouden. Gun me ook wat overdrijving eh?

Omdat een bepaald type man ook zo is!

Mag het daar verdorie eens over gaan i.p.v. het weer proberen te weerleggen? Niet? Pech. We hebben het er toch over.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:42:

Mag ik nu mijn nagellak terug? Please?Ik moet eerst nog even " verkracht me niet " op mijn voorhoofd schrijven; moet nog brood halen namelijk.
Oeh, dat is wel een heel voortvarend plan, shahla. Samenwerken. Zijn we daar niet te vals, gemeen en geniepig voor?
quote:hans66 schreef op 07 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Hm... lijkt me interessant boek.

Ik heb op een kleine vraag nog geen antwoord. Eerder vandaag werd er gesproken over een filmpje m.b.t. dit topic en het andere topic. Volgens mij raakte die vraag ondergesneeuwd door al die berichten. Wat is de link van het filmpje? In een aantal berichten werd daarnaar verwezen.

Het was een link die doeidoeidoei gaf. Misschien kun je het vinden als je haar berichten loept.

oh, mosterd.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:38:

Je zou ook kunnen denken dat als een gewaardeerde en verstandige forummer zoals Leo de posts van gunstig kan volgen, de uitspraken van gunstig misschien veel minder absurd zijn dan je op het eerste gezicht zou denken...Als ik het te ver gaand of over the top of te fanatiek of te eenzijdig vond zei ik het ook. Lees maar na. (niet jij maar wie daar behoefte aan heeft)
Zou ik met Russian Red doen, lijkt op signaalrood. Niet met de roze, dan voelen alleen heaumeau's zich aangesproken.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:46:

Zou ik met Russian Red doen, lijkt op signaalrood. Niet met de roze, dan voelen alleen heaumeau's zich aangesproken.
quote:gunstig schreef op 07 juni 2012 @ 15:09:

[...]

ik denk dat dit de titel van mijn boek wordt

De OntworstelingIk vind het een goede titel. Doen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:44:

Kadanz, stel............. jij bent in een kroeg. En je danst met mij, in je lekkere strakke jeans waarin je kontje mooi uitkomt. En je flirt met me. En je neemt een biertje van me aan.

Dan wacht ik je buiten op met Eleonora, Cateautje, Mrsstanleywalker en nog twee meiden. En dan volgen we je. En in een donker steegje trekken we je broek van je hol en penetreren we je met onze grootste mascararoller.

Uitlokking?Zeker weten. Die broek zat te strak. Ik neem de uitnodiging aan.
quote:gunstig schreef op 07 juni 2012 @ 15:43:

http://www.youtube.com/watch?v=5P4eVjwVd_UBedankt. Daar ga ik vanavond naar kijken. Ik heb nu geen beschikking over geluid.
World of Warcraft: Legion
Ik heb een flinke mascararoller!
quote:doeidoeidoei schreef op 07 juni 2012 @ 15:34:

[...]

Dat het niet leuk is om te horen kan ik me voorstellen. Maar goed, dat is niet mijn probleem, dat een ander iets niet leuk vind om te horen. Vooral ook in de combinatie met veel andere posts waar je wel degelijk aan victim blaming doet. En vrouwen verwijt geniepig en vals te zijn (als ze toch eens aan de macht zouden komen of zo).

Kortom, ik vind je totaal ongeloofwaardig wbt je houding tegenover vrouwen.

Hier zeg je dus dat het je niet interesseert wat jouw uitspraken voor effect hebben op mij. Jammer.

Kijk, ik ben ooit bedreigd door een meisje. Zij was twaalf en verliefd op mij. Ik was zestien. Toen ze niet kreeg wat ze hebben wilde (en ik heb geen idee wat ze precies wilde hebben) zei ze tegen mij dat ze aan haar ouders zou vertellen dat ik aan haar had gezeten. Dit heeft toen een grote impact op mij gehad. Dat zeg ik niet om zielig te doen en nogmaals, ik had niks mogen insinueren naar je zusje toe. Maar de andere kant van de medaille is dat dit soort dingen ook gebeuren.

Ik was doodsbang dat ze haar ouders (onze buren) een of ander verhaal over aanranding zou vertellen want dan was het haar woord tegen de mijne. Gelukkig is het over gegaan zonder nare gevolgen, voor zover ik weet. Hopelijk geeft dit je een beter idee waar ik vandaan kom met bepaalde uitspraken.

Wat blaming the victim betreft...
quote:NouEvenNiet schreef op 07 juni 2012 @ 15:45:

Het was een link die doeidoeidoei gaf. Misschien kun je het vinden als je haar berichten loept.

oh, mosterd.Geen probleem. Gunstig gaf al antwoord, maar anders had ik Doeidoeidoei geloept.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven