Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 07 juni 2012 @ 10:11:

Graag on topic blijven in het moderator topic. Off topic berichten worden zonder vermelding direct verwijderd. Overige zaken kunnen gemaild worden naar het bekende adres; forum@viva.nl . Iedereen krijgt daar antwoord op zijn/haar vraag!

Dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste forummers,

Graag opnieuw even aandacht voor bovenstaand moderatorbericht. Vragen of aanmerkingen op het beleid kunnen altijd worden gesteld via een email aan forum@viva.nl. Op dit topic wordt niet gediscussieerd over genomen beslissingen, zoals de bijvoorbeeld de verwijdering van topics ed.

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva.
Ik meen mijn bericht serieus, hij is aan het rellen in mijn topic en beschuldigt mij en secondhandsuus dat wij hem hebben geband.
quote:Scamp schreef op 08 juni 2012 @ 11:31:

Ik meen mijn bericht serieus, hij is aan het rellen in mijn topic en beschuldigt mij en secondhandsuus dat wij hem hebben geband.

Beste Scamp,

Zoals je ziet proberen wij de berichten zsm te verwijderen. Dus svp niet quoten. Wij nemen eea ook serieus!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Dank je wel Junior. Super!

Hij staat onder mijn negeer. Dus geen quotes

Hij was binnen een seconde weer terug.
Is het handing om zijn berichten te blijven staffen? Hij is weer terug met een andere nick.
quote:Scamp schreef op 08 juni 2012 @ 12:11:

Is het handing om zijn berichten te blijven staffen? Hij is weer terug met een andere nick.

Beste Scamp,

Wij houden het topic in de gaten en grijpen steeds zsm in.

Melden van dit soort zaken is altijd goed. Advies is wel om niet op hem te reageren c.q niet te quoten.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVIva
Ik beloof je vanaf nu echt niet meer te reageren. Heb ook in het topic gemeld om hem niet te quoten.

Dank je wel. Jullie doen super werk en zo snel!
quote:Scamp schreef op 08 juni 2012 @ 12:38:

Ik beloof je vanaf nu echt niet meer te reageren. Heb ook in het topic gemeld om hem niet te quoten.

Dank je wel. Jullie doen super werk en zo snel!We houden zo het forum samen schoon, dus jij ook bedankt, Scamp
Sorry, had hier niet gelezen!

Ben ook al gestopt met qouten, en zal niet meer reageren op de gebande.
Mods, volgens mij zit er verborgen spam in jullie site.

Ik krijg bij diverse berichten rode letters (als zijnde verwijzing naar site) maar kom steeds op hetzelfde uit. Ook in topictitels en motto's komen deze rode (kleinere) letters tevoorschijn.

Zijn overigens random forummers.

Denk, meld het even.
.
Angel, dat had ik laatst ook, maar dat ligt niet aan Viva. Dat zul je op iedere willekeurige site aantreffen. Heeft iets te maken met dat je wat 'meegekregen' hebt bij het downloaden van iets. Ik heb er een maand geleden ofzo een topic over geopend. Daar stond de oplossing tussen. Ik zoek even, momentje.
Angel: molly74 in "onderstreepte woorden zijn linkjes"
Maar ik word misselijk van chocola ... mag gesloten worden,

we gaan verder op deel 2.
.
Oblak, zie mijn linkje hierboven, daar staat de Gouden Tip (meerdere trouwens) in. Heb ik ook gehad.
.
Ok dan niet Oblak. Bij mij blonk het wel toen ik sommige tips (sommige hadden geen effect) probeerde. Ik ben er nu vanaf namelijk. Niet alleen op de zichtbare manier, maar ook vanaf de bron.

En waarom een nieuw topic adviseren als er een (vrij recente nog wel) loopt? Maar goed...
.
Mods, hoeveel forummers moeten een bepaalde smiley willen voordat jullie gaan kijken of die smiley op het forum kan worden toegevoegd?
Zoals ik al bij actueel pijler heb gevraagd. Kan er worden voorkomen dat praktisch elk onderwerp richting de euro crisis kan worden geduwd? Het wordt beetje vervelend om elke keer de euro crisis overal de schuld van te geven.
quote:megimpi schreef op 08 juni 2012 @ 14:46:

Maar ik word misselijk van chocola ... mag gesloten worden,

we gaan verder op deel 2.

Gesloten, veel plezier in deel 2.

mvg,

Junior.
quote:molly74 schreef op 08 juni 2012 @ 14:35:

Angel, dat had ik laatst ook, maar dat ligt niet aan Viva. Dat zul je op iedere willekeurige site aantreffen. Heeft iets te maken met dat je wat 'meegekregen' hebt bij het downloaden van iets. Ik heb er een maand geleden ofzo een topic over geopend. Daar stond de oplossing tussen. Ik zoek even, momentje.

Dankjewel! Ga het straks meteen nakijken. Op m'n eigen laptop heb ik het weer niet, maar waar ik net zat wel.

Zal jouw topic meteen doorlezne!
De TO van dit topic is een oplichtster.

Ik neem aan dat jullie hier niets meer aan kunnen doen, maar ik wil het toch melden zodat ze een volgende forummer niet net zo oplicht als ze met mij gedaan heeft.

TO verkoopt "echt leren" tassen die van plastic zijn en bovendien beschadigd voor ongeveer de nieuwprijs. Op vragen naar het merk komt geen antwoord maar er wordt wel verzekerd dat de tas echt leer is en zo goed als nieuw, zonder beschadigingen.

Bij opsturen blijkt de tas van plastic, beschadigd en van een merk waarvan de tassen hooguit 50 euro kosten, en niet 150, zoals TO beweert.

Nogmaals; wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, ik snap dat jullie niet kunnen zorgen dat ik mijn geld terug krijg, maar ik wilde het gewoon melden.

Zodat ze de volgende niet hetzelfde kan flikken.
668, the neighbour of the Beast
Ze komt hier ook voornamelijk om dingen te verkopen geloof ik, als ik onder het loepje kijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven